Suarez gaat niet weg.quote:Op maandag 15 december 2008 09:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Elia gaat komen als Suarez van de zomer weg gaat.
dan hoef je ook niet bang te zijn dat elia komtquote:
Ik zat gister naar het commentaar te luisteren tijdens gro - twe, maar vond het echt zwaar overdreven allemaal. Hij speelt nu inderdaad een paar weken achtereen goed, maar zoals de commentator gister zei: 'de beste linksbuiten van Nederland' en 'het zou erg jammer zijn als Elia in de winter vertrekt, het zou weleens zijn laatste wedstrijd voor Twente kunnen zijn'.quote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.
idd. het interesseert me geen zak hoe die gozer eruit ziet.quote:Op maandag 15 december 2008 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Kap eens ff met dat PM-gespam over Crane. Weet niet eens wie de fuck die User is.
Ik snap nog steeds niet wat onze scouts zo'n heel jaar uitvoeren.quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Elia moet dus echt NIET komen, wat een bord-op-schoot mentaliteit weer jongens, die gozer raakt 3 ballen goed en tis gelijk Ajax materiaal? Zout toch op!
Ga weg man, Elia doet het leuk bij FC Twente, aka de KeuterBoertjes, dat wil niet zeggen dat het de nieuwe Ronaldinho is! We hebben zat kwaliteit voorin, we hoeven niet een vierde!! rommedahl/kennedy/leonardo die na een half seizoen wegkwijnt op de bank!quote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschilquote:Op maandag 15 december 2008 10:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat gister naar het commentaar te luisteren tijdens gro - twe, maar vond het echt zwaar overdreven allemaal. Hij speelt nu inderdaad een paar weken achtereen goed, maar zoals de commentator gister zei: 'de beste linksbuiten van Nederland' en 'het zou erg jammer zijn als Elia in de winter vertrekt, het zou weleens zijn laatste wedstrijd voor Twente kunnen zijn'.
Kom op zeg, hoelang presteert ie nou goed? En hoelang blijft dat zo?
Ik hoef hem niet bij Ajax te zien spelen.
Lekker goedkoop op vakantie gaan natuurljik.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat onze scouts zo'n heel jaar uitvoeren.
Leo vind ik een super sub en die zou ik niet zomaar in een ruil betrekken.quote:Op maandag 15 december 2008 09:01 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach ja, Elia is toch niet prioriteit nummer 1. Die moet je alleen halen als je Kennedy of Leonardo in een soort van ruil + bedrag kan betrekken. Om veel geld op tafel te leggen voor deze man, die overigens Twente verkoos boven Ajax toendertijd, lijkt me heel overdreven en overbodig.
Ajax dient zich te focussen op de defensie en hoe men van Oleguer af kan komen.
Ledezmaquote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Onze scouts? Nou.. die halen dit soort gasten..
[ afbeelding ]
Weet ik veel zo erg ben ik niet op de hoogte. Ik weet all1 dat t een club is waar Oleguer wel voor zou willen spelen omdat t ook een catalaanse club is. Misschien kan je hem daar slijten. Misschien dat er daar een leuke speler loopt die je in de ruil kunt betrekken. Ik weet t niet ik ben niet op de hoogte van Espanyol.quote:Op maandag 15 december 2008 10:21 schreef Doezelhaar het volgende:
Kijken bij Espanyol omdat? Ik zie liever dat men een Nederlander haalt en/of een speler uit de Nederlandse competitie atm..
johquote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
Genoeg alternatieven buiten Cataluna en Spanje me dunkt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik veel zo erg ben ik niet op de hoogte. Ik weet all1 dat t een club is waar Oleguer wel voor zou willen spelen omdat t ook een catalaanse club is. Misschien kan je hem daar slijten. Misschien dat er daar een leuke speler loopt die je in de ruil kunt betrekken. Ik weet t niet ik ben niet op de hoogte van Espanyol.
Ik brainstorm maar wat. We moeten toch op de 1 of andere manier van Oleguer af zien te komen.
hehe, ach ja. je kan niet alles weten.quote:Op maandag 15 december 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
joh
Hij heeft trouwens wel wat wedstrijden in het eerste gespeeld hoor, die zijn alleen op 1 hand te tellen.
quote:Bij zijn 2e terugkeer bij Ajax, in het seizoen 2003/2004, speelt Čulina in de hoofdmacht van Ajax: 3 competitiewedstrijden. Hij debuteert op 21 december 2003 tegen FC Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |