ik hoop het ook. Een jonge spelverdeler zou ook mooi zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop een verdediger. Douglas of een andere die goed en betrouwbaar is.
Douglas vandaag tegen Groningenquote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop een verdediger. Douglas of een andere die goed en betrouwbaar is.
zo ongeveer wel. als ik de statistieken bekijk scoorde Kennedy zelfs stukken meer voor Twente dan Elia.quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Chadi het volgende:
kennedy van hetzelfde niveau???
Verdediging is echt hopeloos bij ons. Al hebben we de 0 weer gehouden tegen NAc wonder boven wonder. maar je wint omdat je de tegenstander de pass niet laat geven.. dat is dus op het middenveld en achterin. Wij hebben geen wereld middenveld.. nog steeds niet dat we daar domineren waardoor de tegesnatder van ver een bal moet geven of te weinig tijd krijgtquote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop het ook. Een jonge spelverdeler zou ook mooi zijn.
Zolang Defour nog in Belgie speelt, moet Ajax het altijd proberen. Al geef je er een Sulejmani-achtig bedrag aan uit. hij is het dubbel en dwars waard.quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.
Volg je Standard een beetje? Ik heb alleen laatst de wedstrijd tegen Sampdoria gezien daar blonk Jovanovic erg uit. Wat voor speler is Witsel? Met wie kun je hem vergelijken?quote:Op maandag 15 december 2008 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zolang Defour nog in Belgie speelt, moet Ajax het altijd proberen. Al geef je er een Sulejmani-achtig bedrag aan uit. hij is het dubbel en dwars waard.
Jovanovic en Witsel vind ik geen Ajaxspelers. Jovanovic mist imho kwaliteit, en Witsel gaat denk ik naar Lyon of Manchester United.
Ik volg Standard wel een beetje ja. Ik zou niet weten met wie ik Witsel zou kunnen vergelijken, dat vind ik nogal lastig. Hij is technisch vaardig, goed in de combinatie. Erg balvast.quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
Volg je Standard een beetje? Ik heb alleen laatst de wedstrijd tegen Sampdoria gezien daar blonk Jovanovic erg uit. Wat voor speler is Witsel? Met wie kun je hem vergelijken?
Maar ondertussen wel 16 miljoen geven aan Sulejmani...quote:Op maandag 15 december 2008 02:15 schreef Fides het volgende:
Dat geschreeuw om Elia gaat me echt veel te ver. Pak eens de statistieken erbij van beunhazen als Kennedy en Leonardo bij hun laatste club voordat ze naar Ajax gingen. Die speelden toen ook (1 seizoen) de pannen van het dak. Een paar maanden goed spelen bij een in vorm zijnde subtopper is niet zo moeilijk, dit niveau vast houden bij een club als Ajax is veel moeilijker.
Ik snap niet dat hier de vergelijking Sulejmani - Elia wordt gelegd. Slaat nergens op.quote:Op maandag 15 december 2008 02:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel 16 miljoen geven aan Sulejmani...
Ik snap niet dat hier de vergelijking Kennedy, Leonardo - Elia wordt gelegd. Slaat nergens op.
Zlatan heeft bij ons ook op de bank gezeten, als je die ook weer aan het werk zag dit weekend....quote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Rumille het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat Suarez begin dit jaar nog op de bank zat onder Koster
Die gozer blijft zitten waar ie zit zolang er geen club komt die net zo'n salaris voor hem over heeft.quote:Rommedahl: 'Ik wil Ajacied blijven'
Dennis Rommedahl maakt een lastig jaar door in Amsterdam. De Deen kon trainer Marco van Basten niet overtuigen. De hoofdtrainer van Ajax wil de selectie in de winterstop terugbrengen tot maximaal 24 man. Rommedahl verwacht dat hij na de winterstop nog gewoon bij Ajax speelt. “Ik heb geen plannen om te vertrekken”, aldus de vleugelaanvaller tegenover highlow.nl.
Het is alweer een poosje geleden dat Dennis Rommedahl speelminuten maakte in het eerste elftal. Door de terugkeer van Miralem Sulejmani is de Deen totaal uit het beeld verdwenen. Donderdagavond maakte hij zijn opwachting in de inhaalwedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse. Rommedahl baalde flink dat de 2-3 voorsprong uit handen werd gegeven. “Je wilt iedere wedstrijd met een overwinning van het veld afstappen, maar zoals de wedstrijd verliep zat het er niet in. Ik leed balverlies en daar ontstond de 3-3 uit”, zo neemt Rommedahl de schuld gedeeltelijk op zich. Hij constateerde tevens dat de jonge Ajacieden nog veel moeten leren. “De fouten moeten eruit gehaald worden. Maar daar is het wel Jong Ajax voor. De spelers moeten nog veel leren en hopelijk zorgen dit soort wedstrijden ervoor dat ze er in de toekomst van leren. Ik probeer de jongens ook zo goed mogelijk te coachen tijdens de wedstrijd.”
Aan het begin van het huidige voetbalseizoen kreeg Dennis Rommedahl te horen dat er maar weinig perspectief voor hem was weggelegd. Toch kreeg hij zijn kansen in het eerste elftal. Dat hij nu wederom op het tweede plan is beland is een teleurstelling. “Dat hoort erbij. Voetbal is af en toe een moeilijke sport. Op dit moment is mijn situatie zo en ik moet er het beste van maken. Dat heb ik in de wedstrijd tegen Jong Vitesse proberen te doen.” Over een aantal weken gaat de transfermarkt weer open. Dit biedt voor Rommedahl de uitgelezen mogelijkheid om speelminuten op te doen bij een andere club, maar hier denkt de rappe Deen niet aan. “Ik heb geen plannen om te vertrekken. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en ik blijf mijn best doen om te slagen bij Ajax. Momenteel zit het tegen, maar tegenslagen maken je vaak wel sterker”, vervolgt de strijdvaardige Deen vriendelijk glimlachend. Mocht er toch op de deur worden geklopt door een interessante ploeg dan moet Rommedahl dit goed laten bezinken. “Als dat gebeurt dan moet ik daar goed over nadenken. Ik heb nog niks gehoord en het speelt ook niet in mijn gedachten. Ik blijf gewoon lekker Ajacied!”
Maandagavond speelt Jong Ajax om 18.30 uur in Utrecht de laatste wedstrijd voor de winterstop. Tegen Jong FC Utrecht
Dat zeggen we straks ook over Cvitanichquote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Rumille het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat Suarez begin dit jaar nog op de bank zat onder Koster
Geef die jongen eens ongelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 09:28 schreef toma het volgende:
[..]
Die gozer blijft zitten waar ie zit zolang er geen club komt die net zo'n salaris voor hem over heeft.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha zullen ze wel weer in de fik steken de avond ervoor![]()
AZ heeft trouwens echt teveel dingen meezitten dit seizoen tot nu toe.
quote:Het supportershome van Ajax is in de nacht van zaterdag op zondag getroffen door een brand. De schade bleef echter beperkt. De politie zegt rekening te houden met brandstichting.
De F-side van de Amsterdamse club meldt op de eigen website dat onbekenden rond vier uur een brandbare vloeistof naar binnen hebben gegooid en aan hebben gestoken. Doordat de vloeistof door de vloer heen is gezakt bestond de schade slechts uit een gat in vloer en rookschade.
De politie onderzoekt momenteel of er sprake is van brandstichting. Daar werd het supportershome in de afgelopen jaren meerdere keren door geteisterd. In 2005 brandde het door brandstichting zelfs gedeeltelijk uit.
Eenschquote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Elia moet dus echt NIET komen, wat een bord-op-schoot mentaliteit weer jongens, die gozer raakt 3 ballen goed en tis gelijk Ajax materiaal? Zout toch op!
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Elia moet dus echt NIET komen, wat een bord-op-schoot mentaliteit weer jongens, die gozer raakt 3 ballen goed en tis gelijk Ajax materiaal? Zout toch op!
Suarez gaat niet weg.quote:Op maandag 15 december 2008 09:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Elia gaat komen als Suarez van de zomer weg gaat.
dan hoef je ook niet bang te zijn dat elia komtquote:
Ik zat gister naar het commentaar te luisteren tijdens gro - twe, maar vond het echt zwaar overdreven allemaal. Hij speelt nu inderdaad een paar weken achtereen goed, maar zoals de commentator gister zei: 'de beste linksbuiten van Nederland' en 'het zou erg jammer zijn als Elia in de winter vertrekt, het zou weleens zijn laatste wedstrijd voor Twente kunnen zijn'.quote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.
idd. het interesseert me geen zak hoe die gozer eruit ziet.quote:Op maandag 15 december 2008 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Kap eens ff met dat PM-gespam over Crane. Weet niet eens wie de fuck die User is.
Ik snap nog steeds niet wat onze scouts zo'n heel jaar uitvoeren.quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Ga weg man, Elia doet het leuk bij FC Twente, aka de KeuterBoertjes, dat wil niet zeggen dat het de nieuwe Ronaldinho is! We hebben zat kwaliteit voorin, we hoeven niet een vierde!! rommedahl/kennedy/leonardo die na een half seizoen wegkwijnt op de bank!quote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschilquote:Op maandag 15 december 2008 10:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat gister naar het commentaar te luisteren tijdens gro - twe, maar vond het echt zwaar overdreven allemaal. Hij speelt nu inderdaad een paar weken achtereen goed, maar zoals de commentator gister zei: 'de beste linksbuiten van Nederland' en 'het zou erg jammer zijn als Elia in de winter vertrekt, het zou weleens zijn laatste wedstrijd voor Twente kunnen zijn'.
Kom op zeg, hoelang presteert ie nou goed? En hoelang blijft dat zo?
Ik hoef hem niet bij Ajax te zien spelen.
Lekker goedkoop op vakantie gaan natuurljik.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat onze scouts zo'n heel jaar uitvoeren.
Leo vind ik een super sub en die zou ik niet zomaar in een ruil betrekken.quote:Op maandag 15 december 2008 09:01 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach ja, Elia is toch niet prioriteit nummer 1. Die moet je alleen halen als je Kennedy of Leonardo in een soort van ruil + bedrag kan betrekken. Om veel geld op tafel te leggen voor deze man, die overigens Twente verkoos boven Ajax toendertijd, lijkt me heel overdreven en overbodig.
Ajax dient zich te focussen op de defensie en hoe men van Oleguer af kan komen.
Ledezmaquote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Onze scouts? Nou.. die halen dit soort gasten..
[ afbeelding ]
Weet ik veel zo erg ben ik niet op de hoogte. Ik weet all1 dat t een club is waar Oleguer wel voor zou willen spelen omdat t ook een catalaanse club is. Misschien kan je hem daar slijten. Misschien dat er daar een leuke speler loopt die je in de ruil kunt betrekken. Ik weet t niet ik ben niet op de hoogte van Espanyol.quote:Op maandag 15 december 2008 10:21 schreef Doezelhaar het volgende:
Kijken bij Espanyol omdat? Ik zie liever dat men een Nederlander haalt en/of een speler uit de Nederlandse competitie atm..
johquote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
Genoeg alternatieven buiten Cataluna en Spanje me dunkt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik veel zo erg ben ik niet op de hoogte. Ik weet all1 dat t een club is waar Oleguer wel voor zou willen spelen omdat t ook een catalaanse club is. Misschien kan je hem daar slijten. Misschien dat er daar een leuke speler loopt die je in de ruil kunt betrekken. Ik weet t niet ik ben niet op de hoogte van Espanyol.
Ik brainstorm maar wat. We moeten toch op de 1 of andere manier van Oleguer af zien te komen.
hehe, ach ja. je kan niet alles weten.quote:Op maandag 15 december 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
joh
Hij heeft trouwens wel wat wedstrijden in het eerste gespeeld hoor, die zijn alleen op 1 hand te tellen.
quote:Bij zijn 2e terugkeer bij Ajax, in het seizoen 2003/2004, speelt Čulina in de hoofdmacht van Ajax: 3 competitiewedstrijden. Hij debuteert op 21 december 2003 tegen FC Twente.
3 wedstrijden om precies te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:33 schreef w00h00 het volgende:
Jason Culina heeft wel in Ajax 1 gespeeld volgens mij.
Culina heeft wel een aantal wedstrijden gespeeld in het eerste, maar was vooral een vaste waarde bij Jong Ajax en is verhuurd geweest aan GBA en De Graafschap.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook nog wel brengen hoor, als een Tukker ons Wielaert wilt brengen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:29 schreef Chadi het volgende:
Esp. Mag Oleguer ook gewoon ophalen als het aan mij ligt.
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
[ afbeelding ]
In t blad wat ze vrijdag voor de wedstrijden weg gaven stond ook nog wel een foto in van t Jong Ajax team dat tot de halve finales reikte van de Amstelcup! Stond Culina ook wel tussen als ik mij niet vergisquote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen
Omdat het altijd slechter kan.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Wel altijd een prachtige cyclus in het Ajax topic.
Eerst is het hosanna, dan is het kut, gevolgd door kutspelers die bij Ajax hebben gespeeld toen het nog kutter ging.
'Krijgt de bal met een gelukje mee'? Bridji? Raakt de bal ongelukkig? Welke wedstrijd heb jij gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Toch blijft het een mooie pirouettequote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste legende die met rugnummer 14 heeft gespeeld
Echt belachelijk. Speler van het seizoen zou het seizoen daarop met nummer 14 mogen spelen vind ik, ipv dat nummer eruit te halen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dat in de praktijk niet hetzelfde in?quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Speler van het seizoen zou het seizoen daarop met nummer 14 mogen spelen vind ik, ipv dat nummer eruit te halen.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Ah gossie...quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoef Elia ook niet te zien bij Ajax, zeker niet na z'n grote bek na die 0-2 in Enschede.
Ik zie verder ook niet wat ie toevoegt. We hebben al een Leonardo en die andere faalhaas van Twente, Elia kan lekker in de Engelse sub-top spelen.quote:
Vind je het niet begrijpelijk dat hij zo reageerde omdat hij naar zijn gevoel onterecht had verloren tegen een toen laf spelende counterploeg?quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoef Elia ook niet te zien bij Ajax, zeker niet na z'n grote bek na die 0-2 in Enschede.
Idd teringquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Noshiba het volgende:
Wat moet ik nou met allemaal foto's en reactie van die 'hooligan' Crane in m'n inbox
had 4 pm's , zoveel krijg ik er nooitquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Noshiba het volgende:
Wat moet ik nou met allemaal foto's en reactie van die 'hooligan' Crane in m'n inbox
Lekker wegblijven dus.quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'
19/06/2007 00:00
Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.
'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'
Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters.'
In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweestquote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is hij al onsterfelijk door z'n sprongetje tegen werderquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweest
Tegen Manchester City en Schalke deed hij hetzelfde. Maarja de scouts bij Arsenal zullen er wel geen kijk op hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ergens heb je wel een punt hoor. Het lag 'm meer aan het feit dat de verdediging van Groningen aan alle kanten rammelde dan aan de klasse van die jongen. Voetballen kan die jongen absoluut maar het gemak waarmee hij het strafschofgebied vrolijk mocht betreden is wel heel naïef verdedigd.
Tegen Willem II, als ik daar nog aan terug denk word ik weer boos, iemand die totaal geen zin had in te voetballen laten ze die vrije trap nemenquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweest
MIjn verjaardag, bloedhitte in Tilburg, en dan nog zo'n tering eind terug naar huis toe ookquote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Tegen Willem II, als ik daar nog aan terug denk word ik weer boos, iemand die totaal geen zin had in te voetballen laten ze die vrije trap nemenwat een dag was dat...
En wat als Cvitanisch, Aissatti en Leonardo geblesseerd zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat Elia moeilijk van ADO naar Ajax kon is opzich geen ramp toch? Maar ik blijf er bij dat het geen prioriteit heeft die knakker te kopen.
quote:maandag 15 december, door highlow, Amsterdam, 13:23u, www.highlow.nl
Ajax gaat vanavond naar de beurs, de Miljonairs Fair wel te verstaan. Miralem Sulejmani, Maarten Stekelenburg en conditietrainer Rene Wormhoudt zullen maandagavond een bezoekje brengen aan sponsors Ebel, TechnoGym en Oger. De fabrikant van speciale horloges, het Zwitserse Ebel, brengt binnenkort een speciaal Ajax-horloge op de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |