3 wedstrijden om precies te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:33 schreef w00h00 het volgende:
Jason Culina heeft wel in Ajax 1 gespeeld volgens mij.
Culina heeft wel een aantal wedstrijden gespeeld in het eerste, maar was vooral een vaste waarde bij Jong Ajax en is verhuurd geweest aan GBA en De Graafschap.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook nog wel brengen hoor, als een Tukker ons Wielaert wilt brengen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:29 schreef Chadi het volgende:
Esp. Mag Oleguer ook gewoon ophalen als het aan mij ligt.
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
In t blad wat ze vrijdag voor de wedstrijden weg gaven stond ook nog wel een foto in van t Jong Ajax team dat tot de halve finales reikte van de Amstelcup! Stond Culina ook wel tussen als ik mij niet vergisquote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen
Omdat het altijd slechter kan.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Wel altijd een prachtige cyclus in het Ajax topic.
Eerst is het hosanna, dan is het kut, gevolgd door kutspelers die bij Ajax hebben gespeeld toen het nog kutter ging.
'Krijgt de bal met een gelukje mee'? Bridji? Raakt de bal ongelukkig? Welke wedstrijd heb jij gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Toch blijft het een mooie pirouettequote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste legende die met rugnummer 14 heeft gespeeld
Echt belachelijk. Speler van het seizoen zou het seizoen daarop met nummer 14 mogen spelen vind ik, ipv dat nummer eruit te halen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dat in de praktijk niet hetzelfde in?quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Speler van het seizoen zou het seizoen daarop met nummer 14 mogen spelen vind ik, ipv dat nummer eruit te halen.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Ah gossie...quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoef Elia ook niet te zien bij Ajax, zeker niet na z'n grote bek na die 0-2 in Enschede.
Ik zie verder ook niet wat ie toevoegt. We hebben al een Leonardo en die andere faalhaas van Twente, Elia kan lekker in de Engelse sub-top spelen.quote:
Vind je het niet begrijpelijk dat hij zo reageerde omdat hij naar zijn gevoel onterecht had verloren tegen een toen laf spelende counterploeg?quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoef Elia ook niet te zien bij Ajax, zeker niet na z'n grote bek na die 0-2 in Enschede.
Idd teringquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Noshiba het volgende:
Wat moet ik nou met allemaal foto's en reactie van die 'hooligan' Crane in m'n inbox
had 4 pm's , zoveel krijg ik er nooitquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Noshiba het volgende:
Wat moet ik nou met allemaal foto's en reactie van die 'hooligan' Crane in m'n inbox
Lekker wegblijven dus.quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'
19/06/2007 00:00
Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.
'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'
Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters.'
In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweestquote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is hij al onsterfelijk door z'n sprongetje tegen werderquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweest
Tegen Manchester City en Schalke deed hij hetzelfde. Maarja de scouts bij Arsenal zullen er wel geen kijk op hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ergens heb je wel een punt hoor. Het lag 'm meer aan het feit dat de verdediging van Groningen aan alle kanten rammelde dan aan de klasse van die jongen. Voetballen kan die jongen absoluut maar het gemak waarmee hij het strafschofgebied vrolijk mocht betreden is wel heel naïef verdedigd.
Tegen Willem II, als ik daar nog aan terug denk word ik weer boos, iemand die totaal geen zin had in te voetballen laten ze die vrije trap nemenquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweest
MIjn verjaardag, bloedhitte in Tilburg, en dan nog zo'n tering eind terug naar huis toe ookquote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Tegen Willem II, als ik daar nog aan terug denk word ik weer boos, iemand die totaal geen zin had in te voetballen laten ze die vrije trap nemenwat een dag was dat...
En wat als Cvitanisch, Aissatti en Leonardo geblesseerd zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat Elia moeilijk van ADO naar Ajax kon is opzich geen ramp toch? Maar ik blijf er bij dat het geen prioriteit heeft die knakker te kopen.
quote:maandag 15 december, door highlow, Amsterdam, 13:23u, www.highlow.nl
Ajax gaat vanavond naar de beurs, de Miljonairs Fair wel te verstaan. Miralem Sulejmani, Maarten Stekelenburg en conditietrainer Rene Wormhoudt zullen maandagavond een bezoekje brengen aan sponsors Ebel, TechnoGym en Oger. De fabrikant van speciale horloges, het Zwitserse Ebel, brengt binnenkort een speciaal Ajax-horloge op de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |