3 wedstrijden om precies te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:33 schreef w00h00 het volgende:
Jason Culina heeft wel in Ajax 1 gespeeld volgens mij.
Culina heeft wel een aantal wedstrijden gespeeld in het eerste, maar was vooral een vaste waarde bij Jong Ajax en is verhuurd geweest aan GBA en De Graafschap.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook nog wel brengen hoor, als een Tukker ons Wielaert wilt brengen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:29 schreef Chadi het volgende:
Esp. Mag Oleguer ook gewoon ophalen als het aan mij ligt.
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
In t blad wat ze vrijdag voor de wedstrijden weg gaven stond ook nog wel een foto in van t Jong Ajax team dat tot de halve finales reikte van de Amstelcup! Stond Culina ook wel tussen als ik mij niet vergisquote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen
Omdat het altijd slechter kan.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Wel altijd een prachtige cyclus in het Ajax topic.
Eerst is het hosanna, dan is het kut, gevolgd door kutspelers die bij Ajax hebben gespeeld toen het nog kutter ging.
'Krijgt de bal met een gelukje mee'? Bridji? Raakt de bal ongelukkig? Welke wedstrijd heb jij gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Toch blijft het een mooie pirouettequote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste legende die met rugnummer 14 heeft gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |