En nog de fipo ook, het is echt jouw dag.quote:
Stel je niet aan knul, vorig topic heb ik er niks in gezet omdat alles wat ik vond, toch door jullie afgekeurd zou worden. Ik zet er nu een neer..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
en een trage fipo
we kunnen weer een man verwachten in de fipo![]()
Zo erg is het niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stel je niet aan knul, vorig topic heb ik er niks in gezet omdat alles wat ik vond, toch door jullie afgekeurd zou worden. Ik zet er nu een neer..
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.quote:
de beste fipo, ooitquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor![]()
btw... heeft iemand zin om de 1e tietenfipo op te zoeken? degene waarmee het begon
Als ik pr0n wil kijken klik ik wel linkjes aan van swarmaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.
Denk het niet, volgens mij heette namelijk het topic erna al meteen iets van "Met tietenfipo!?!?2111!11"quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef morgane het volgende:
[..]
dat is echt onbegonnen werk volgens mij.
dan kan je net zo goed naar de groenteman lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik pr0n wil kijken klik ik wel linkjes aan van swarma.
Ja dan denk ik ook, waar doe ik moeite voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het jammere is, dat een bepaald aantal posters hier, alsnog tieten of konten moeten posten, ook al staat er al een lekker wijf in de op.
jammere doen kleine kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het jammere is, dat een bepaald aantal posters hier, alsnog tieten of konten moeten posten, ook al staat er al een lekker wijf in de op.
Dus? Dan is het opeens verboden om een plaatje te posten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't over stijl komt Hou met van die autorai-sloeries aanzetten.
aai.gifquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dan denk ik ook, waar doe ik moeite voor
Absoluut niet, ik vond 't grappigquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus? Dan is het opeens verboden om een plaatje te posten?
op naar # 2quote:
Heb ik net zo... eens per jaar kopieer ik een shitload aan muziek en films van vrienden, en ik kijk maar tien procent of zo... de rest is even er door skippen en deletequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik net m'n hd had gekocht heb ik superveel films en series erop gezet.. maar nog niks ervan gekeken
Misschien het hele jaar verzamelen tot de zomer
Niks random, Piet heeft daarvoor geleerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef DaNoon het volgende:
Het tempo van dit topic is echt te hoog tijdens het South Park loeren btw... en dat random sluiten en starten van een topic is ook hoogst irritant
Hierzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
Doodkapje? Waar?
Vertel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
Jullie zijn ook geen slag veranderd met de SC he
Vertel maar eerst wanneer, wat en waar de volgende meet isquote:
Electro is best lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer feest met 1 uur Electro theorie
Hahaha ja ik vond die reactie van George Clooney mooi na het kastincidentquote:
haha okequote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk weer het wat kijkt hosti vanavond spelletje spelen, yash?
Doe jij vanavond maar, ik was gisteren alquote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
haha okezoiets kan ik oo wel doen
Pff, hoef ook geen foto van je bf hier, is ook niet leukquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dan moet ik screenshots gaan maken, denk niet dat de persoon in kwestie daar blij mee is.
A) je vroeg waar ik naar keek.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, hoef ook geen foto van je bf hier, is ook niet leuk
Ik lees alleen... bla bla bla blaquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
A) je vroeg waar ik naar keek.
B) he isnt my boyfriend
Boytoysquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
A) je vroeg waar ik naar keek.
B) he isnt my boyfriend
Jullie moeten blablablaaa dan ook niet pestenquote:
Ik ook niet iigquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik niet iig
en inderdaad sla volgens mij ist toyboy.
Daar dacht ik ook aan idd, maar volgens urban dictionary kan allebei weerquote:Op woensdag 10 december 2008 00:35 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht, boytoy is meer iets voor homo's.
ik ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, ben ik nu geen nerd?
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't
Dan moet je je FF-instellingen aanpassen.quote:
Volgens mij ben je niet veel wijzer geworden. hč meiske!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, weet 1 van jullie misschien waar mijn stalkobject is?
Dan kan ik hem op MSN laten schrikken met dingen die ik over hem weet en niet zou moeten weten
Of gewoon pikante details over zn leven, das ook goed.
Kleur bankstel doet ook al veel ws
O ja, dat zou ik ook moeten doen!quote:
Tering, ik moet nog gaan pittenquote:
Dude!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tering, ik moet nog gaan pitten
toen had je het ook al over een snuivend jaarquote:Op woensdag 10 december 2008 00:17 schreef Houniet het volgende:
Check deze dan!
Nijmegen Deel 24: Op naar 2008!
Ook al niet terug gelezenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon alweer geen zin om aan die opdracht te werken.
Jawel, ik had er alleen nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 10 december 2008 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook al niet terug gelezen.
alleen dat ze kut zijn...dat mens zou gister terug bellen...niet gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Euhj, nog HP related news?
jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij komt toch binnenkort weer naar huis? Zin in
?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dat ook al weer? (voor de volgende meet te plannen natuurlijk )
de 24 ste thuis komen...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
En nog wilde plannen in die periode?
ik vind het prima.... moet wel optijd thuis zijn want 4 jan vroeg vliegenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
als we 3 jan nu een nieuwjaarsmeet doen ofzo?
om 5 uur met de trein naar didam en dan om 7 uur de auto inquote:
2quote:
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig geeft google uitkomst
Idem.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, goeiemiddag.
Ik ben niet in de juiste stemming voor uitbundige vrolijkheid
Wat isser dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, goeiemiddag.
Ik ben niet in de juiste stemming voor uitbundige vrolijkheid
Wikipedia:quote:
quote:After the release of the film Brokeback Mountain, it was often referred to as a 'Heath Ledger'.
maak je samenvattingen nu? of lees/leer je ze?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo weer een college af, nog maar 7 te gaan
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Slarioux het volgende:
Ok tip van Flip. Ga voor je SOA tests niet naar de huisarts, maar gewoon naar de GGD ofzo
gaat dat niet via je zorgverzekeringquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fucking duur. ¤ 108,60 voor een test die alleen de meest voorkomende soa's detecteert.
Die omschrijving van Najib is zo mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en moest je zon ding in je pisbuis zoals najib beschrijft
Eigen risico hčquote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat dat niet via je zorgverzekeringen moest je zon ding in je pisbuis zoals najib beschrijft
Kut, ik wist wel dat ik er naar had moeten vragen!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het mag wel als je dat graag wil
Wanneer heb je dat laten doen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fucking duur. ¤ 108,60 voor een test die alleen de meest voorkomende soa's detecteert.
Huisarts. Daarom baal ik ervan. Maargoed, bij de GGD is een wachtlijst van 2 maandenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:55 schreef Nielez het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat laten doen dan?
En wat was de uitslag?
quote:Jeroen zegt:
wie geloof je eerder? sinterklaas of de kerstman?
Eamonn zegt:
duidelijk sinterklaas
Jeroen zegt:
ik niet
Jeroen zegt:
ik geloof eerder in vliegende rendieren dan in werkende zwarten
Dus mijn AIDS-injectie is niet geslaagd...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Huisarts. Daarom baal ik ervan. Maargoed, bij de GGD is een wachtlijst van 2 maanden. Oh en alle uitslagen waren negatief, maar dát wist ik al een tijdje
Ligt eraan hoe je 'negatief' opvat.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus mijn AIDS-injectie is niet geslaagd...
Sorry, humorfailquote:Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus mijn AIDS-injectie is niet geslaagd...
Dan zal het daaraan liggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
IB is gewoon per definitie niet grappig
Maar Janies, was de Sex SC niet meer boeiend dat je nu hier hangtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal het daaraan liggen.
En bedanktquote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit in de EHV SC, in SEX en in Singles en soms in R&P.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar Janies, was de Sex SC niet meer boeiend dat je nu hier hangt
Of ga je verhuizen?
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
Echt, een te briljant msn gesprek:
[..]
Ik hoop dat degene dit niet tijdens het tentamen gedaan heeftquote:Ging om bewaarnemingskosten betaald aan een opslagbedrijf voor boten. Later blijkt dat de boot gestolen is, omdat er een gozer komt bij die opslag en die ziet zijn boot. Hij revindiceert bij de eigenaar van de opslag. Deze zegt, ajuuuuuus, ik heb een ovk van bewaarneming met iemand en geef die boot niet zomaar mee.
Lutser iddquote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik ben even samenvatting van arresten aant doorlezen gemaakt door een student:
[..]
Ik hoop dat degene dit niet tijdens het tentamen gedaan heeft
nee, jij mag zo meedoen met Boom! Chicago wil je zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Relaxquote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks wezen kijken voor een kamer in centrum Arnhem![]()
14m2, gedeelde keuken enz, 3 huisgenoten van +- 30 jaar, die je nooit ziet250inc in de maand, en een bruikbare ruimte is het die 14m2. Gelegen aan de achterkant van 2 winkelstraten, dus nog redelijk stil ook
Plek om de motor te stallen
![]()
grote kans dat ik hem vanaf februari overneem voor een half jaardaarna zie ik verder, hoe et met men studie is, etc
Die Kripkeopdrachten zuigen flink overigensquote:Op woensdag 10 december 2008 17:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik maak altijd zulke rotkrullen dat het net een skyline is ipv een zin.
Ik heb nog een hoop huiswerk te doen, dus we zien wel wanneer we daar aan toe komenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Kripkeopdrachten zuigen flink overigens
Ben nu bij 5 Ken vraag me af of 5J goed is
In de oorlog hadden ze voor dit soort mensen een naam.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks wezen kijken voor een kamer in centrum Arnhem![]()
Jeetjequote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb knallende koppijn en we blijven nog doorwerken tot 10u vanavond
Ja ik laat msn maar uit of op offline weergeven ofzo, zodra ik een cm verschuif is internet weg.. goed geregeldquote:Op woensdag 10 december 2008 18:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jeetje
Je verbinding is ook lekker stabiel of niet dan?
* nomineert deze voor de kutgrap van 2008quote:Op woensdag 10 december 2008 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
miss vindt hij jou wel een kanjer
Hele buurt een miljoen, familie yash niks.quote:
A man can dreamquote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zijn meer straten daar dan alleen die van ons
Ik laat zoiets juist erg graag over me heen komenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
waarom kan ik er niet tegen als men in mijn keuken staat te koken, zonder dat ik meehelp?
ik denk eerder confrontatie freak out ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Controlfreakish?
Ik heb gestudeerdquote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi Yash, wat voor spannends heb jij gedaan vandaag?
Gesprek gehad met begeleider, vond 't een goede thesis, nog wat dingen beter uitwerken en dan half januari gaat ie inleverd worden. 3 weken later verdedigen en klaar is piet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
heej piet, jij nog iets spannends gedaa nvandaag ?
Die mag nog 4 jaar ploeteren.quote:
Stuur eens wat terugquote:
Daarom moest ik 't ook ff testenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus trouwens Piet, een mailtje krijgen omdat je een prive bericht via msn hebt
Waar gaat het heen
Doodkapje!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Doodkapje het volgende:
Gewerkt + gesport vandaag... net thuis... en we zitten nog in hetzelfde topic! Valt me niet tegen van jullie!!!
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje!!Hoi!
En weltruste, ik ga mn bed in
hej niemand vroeg wat jij gedaan hebtquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Doodkapje het volgende:Gewerkt + gesport vandaag... net thuis... en we zitten nog in hetzelfde topic! Valt me niet tegen van jullie!!!
Gooi 't in de groep.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik heb trouwens nieuws voor jou CP
Prikkel mijn nieuwsgierigheidszenuwen dan ook niet, mormel.quote:
Dat wordt krapquote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
en voor 2009 moeten we in 300 zitten
Topic met potentiequote:Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
potentiele ondertitel voor mikkieWoensdag
hij zit nog in de dop maar wie weet wat het word
Fail?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
morgen al de meetgelukkig kan ik me de hele dag voorbereiden
wie bobt er btw
volgende week oetlulquote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie bobt er btw
topic per dag... niet onmogelijkquote:
Geen idee of de vakantie nou in 't voordeel werktquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topic per dag... niet onmogelijkwel boven ons gemiddelde
CP... zegt:quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie bobt er btw
Failhäsequote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
CP... zegt:
die meet was toch de 18e?
Failhäse zegt:
mja
Failhäse zegt:
ja
CP.. zegt:![]()
Failhäse zegt:
swarma is een n00b
Forum Opties | |
---|---|