En nog de fipo ook, het is echt jouw dag.quote:
Stel je niet aan knul, vorig topic heb ik er niks in gezet omdat alles wat ik vond, toch door jullie afgekeurd zou worden. Ik zet er nu een neer..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
en een trage fipo
we kunnen weer een man verwachten in de fipo![]()
Zo erg is het niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stel je niet aan knul, vorig topic heb ik er niks in gezet omdat alles wat ik vond, toch door jullie afgekeurd zou worden. Ik zet er nu een neer..
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.quote:
de beste fipo, ooitquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor![]()
btw... heeft iemand zin om de 1e tietenfipo op te zoeken? degene waarmee het begon
Als ik pr0n wil kijken klik ik wel linkjes aan van swarmaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.
Denk het niet, volgens mij heette namelijk het topic erna al meteen iets van "Met tietenfipo!?!?2111!11"quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef morgane het volgende:
[..]
dat is echt onbegonnen werk volgens mij.
dan kan je net zo goed naar de groenteman lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik pr0n wil kijken klik ik wel linkjes aan van swarma.
Ja dan denk ik ook, waar doe ik moeite voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het jammere is, dat een bepaald aantal posters hier, alsnog tieten of konten moeten posten, ook al staat er al een lekker wijf in de op.
jammere doen kleine kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het jammere is, dat een bepaald aantal posters hier, alsnog tieten of konten moeten posten, ook al staat er al een lekker wijf in de op.
Dus? Dan is het opeens verboden om een plaatje te posten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't over stijl komt Hou met van die autorai-sloeries aanzetten.
aai.gifquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dan denk ik ook, waar doe ik moeite voor
Absoluut niet, ik vond 't grappigquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus? Dan is het opeens verboden om een plaatje te posten?
op naar # 2quote:
Heb ik net zo... eens per jaar kopieer ik een shitload aan muziek en films van vrienden, en ik kijk maar tien procent of zo... de rest is even er door skippen en deletequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik net m'n hd had gekocht heb ik superveel films en series erop gezet.. maar nog niks ervan gekeken
Misschien het hele jaar verzamelen tot de zomer
Niks random, Piet heeft daarvoor geleerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef DaNoon het volgende:
Het tempo van dit topic is echt te hoog tijdens het South Park loeren btw... en dat random sluiten en starten van een topic is ook hoogst irritant
Hierzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
Doodkapje? Waar?
Vertel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
Jullie zijn ook geen slag veranderd met de SC he
Vertel maar eerst wanneer, wat en waar de volgende meet isquote:
Electro is best lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer feest met 1 uur Electro theorie
Hahaha ja ik vond die reactie van George Clooney mooi na het kastincidentquote:
haha okequote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk weer het wat kijkt hosti vanavond spelletje spelen, yash?
Doe jij vanavond maar, ik was gisteren alquote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
haha okezoiets kan ik oo wel doen
Pff, hoef ook geen foto van je bf hier, is ook niet leukquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dan moet ik screenshots gaan maken, denk niet dat de persoon in kwestie daar blij mee is.
A) je vroeg waar ik naar keek.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, hoef ook geen foto van je bf hier, is ook niet leuk
Ik lees alleen... bla bla bla blaquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
A) je vroeg waar ik naar keek.
B) he isnt my boyfriend
Boytoysquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
A) je vroeg waar ik naar keek.
B) he isnt my boyfriend
Jullie moeten blablablaaa dan ook niet pestenquote:
Ik ook niet iigquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik niet iig
en inderdaad sla volgens mij ist toyboy.
Daar dacht ik ook aan idd, maar volgens urban dictionary kan allebei weerquote:Op woensdag 10 december 2008 00:35 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht, boytoy is meer iets voor homo's.
ik ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, ben ik nu geen nerd?
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |