En nog de fipo ook, het is echt jouw dag.quote:
Stel je niet aan knul, vorig topic heb ik er niks in gezet omdat alles wat ik vond, toch door jullie afgekeurd zou worden. Ik zet er nu een neer..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
en een trage fipo
we kunnen weer een man verwachten in de fipo![]()
Zo erg is het niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stel je niet aan knul, vorig topic heb ik er niks in gezet omdat alles wat ik vond, toch door jullie afgekeurd zou worden. Ik zet er nu een neer..
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.quote:
de beste fipo, ooitquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor![]()
btw... heeft iemand zin om de 1e tietenfipo op te zoeken? degene waarmee het begon
Als ik pr0n wil kijken klik ik wel linkjes aan van swarmaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik een fipo van een vent zocht daarstraks, vond ik de gewone foto's ook veel leuker dan de halfnaakte... Ik heb het daar niet zo op moet ik zeggen.
Denk het niet, volgens mij heette namelijk het topic erna al meteen iets van "Met tietenfipo!?!?2111!11"quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef morgane het volgende:
[..]
dat is echt onbegonnen werk volgens mij.
dan kan je net zo goed naar de groenteman lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik pr0n wil kijken klik ik wel linkjes aan van swarma.
Ja dan denk ik ook, waar doe ik moeite voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het jammere is, dat een bepaald aantal posters hier, alsnog tieten of konten moeten posten, ook al staat er al een lekker wijf in de op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |