Vertel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
Jullie zijn ook geen slag veranderd met de SC he
Vertel maar eerst wanneer, wat en waar de volgende meet isquote:
Electro is best lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer feest met 1 uur Electro theorie
Hahaha ja ik vond die reactie van George Clooney mooi na het kastincidentquote:
haha okequote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk weer het wat kijkt hosti vanavond spelletje spelen, yash?
Doe jij vanavond maar, ik was gisteren alquote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
haha okezoiets kan ik oo wel doen
Pff, hoef ook geen foto van je bf hier, is ook niet leukquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dan moet ik screenshots gaan maken, denk niet dat de persoon in kwestie daar blij mee is.
A) je vroeg waar ik naar keek.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, hoef ook geen foto van je bf hier, is ook niet leuk
Ik lees alleen... bla bla bla blaquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
A) je vroeg waar ik naar keek.
B) he isnt my boyfriend
Boytoysquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
A) je vroeg waar ik naar keek.
B) he isnt my boyfriend
Jullie moeten blablablaaa dan ook niet pestenquote:
Ik ook niet iigquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik niet iig
en inderdaad sla volgens mij ist toyboy.
Daar dacht ik ook aan idd, maar volgens urban dictionary kan allebei weerquote:Op woensdag 10 december 2008 00:35 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht, boytoy is meer iets voor homo's.
ik ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, ben ik nu geen nerd?
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |