Gesprek gehad met begeleider, vond 't een goede thesis, nog wat dingen beter uitwerken en dan half januari gaat ie inleverd worden. 3 weken later verdedigen en klaar is piet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
heej piet, jij nog iets spannends gedaa nvandaag ?
Die mag nog 4 jaar ploeteren.quote:
Stuur eens wat terugquote:
Daarom moest ik 't ook ff testenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus trouwens Piet, een mailtje krijgen omdat je een prive bericht via msn hebt
Waar gaat het heen
Doodkapje!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Doodkapje het volgende:
Gewerkt + gesport vandaag... net thuis... en we zitten nog in hetzelfde topic! Valt me niet tegen van jullie!!!
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje!!Hoi!
En weltruste, ik ga mn bed in
hej niemand vroeg wat jij gedaan hebtquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Doodkapje het volgende:Gewerkt + gesport vandaag... net thuis... en we zitten nog in hetzelfde topic! Valt me niet tegen van jullie!!!
Gooi 't in de groep.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik heb trouwens nieuws voor jou CP
Prikkel mijn nieuwsgierigheidszenuwen dan ook niet, mormel.quote:
Dat wordt krapquote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
en voor 2009 moeten we in 300 zitten
Topic met potentiequote:Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
potentiele ondertitel voor mikkieWoensdag
hij zit nog in de dop maar wie weet wat het word
Fail?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
morgen al de meetgelukkig kan ik me de hele dag voorbereiden
wie bobt er btw
volgende week oetlulquote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie bobt er btw
topic per dag... niet onmogelijkquote:
Geen idee of de vakantie nou in 't voordeel werktquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topic per dag... niet onmogelijkwel boven ons gemiddelde
CP... zegt:quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie bobt er btw
Failhäsequote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
CP... zegt:
die meet was toch de 18e?
Failhäse zegt:
mja
Failhäse zegt:
ja
CP.. zegt:![]()
Failhäse zegt:
swarma is een n00b
| Forum Opties | |
|---|---|