A man can dreamquote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zijn meer straten daar dan alleen die van ons
Ik laat zoiets juist erg graag over me heen komenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
waarom kan ik er niet tegen als men in mijn keuken staat te koken, zonder dat ik meehelp?
ik denk eerder confrontatie freak out ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Controlfreakish?
Ik heb gestudeerdquote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi Yash, wat voor spannends heb jij gedaan vandaag?
Gesprek gehad met begeleider, vond 't een goede thesis, nog wat dingen beter uitwerken en dan half januari gaat ie inleverd worden. 3 weken later verdedigen en klaar is piet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
heej piet, jij nog iets spannends gedaa nvandaag ?
Die mag nog 4 jaar ploeteren.quote:
Stuur eens wat terugquote:
Daarom moest ik 't ook ff testenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus trouwens Piet, een mailtje krijgen omdat je een prive bericht via msn hebt
Waar gaat het heen
Doodkapje!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Doodkapje het volgende:
Gewerkt + gesport vandaag... net thuis... en we zitten nog in hetzelfde topic! Valt me niet tegen van jullie!!!
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje!!Hoi!
En weltruste, ik ga mn bed in
hej niemand vroeg wat jij gedaan hebtquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Doodkapje het volgende:Gewerkt + gesport vandaag... net thuis... en we zitten nog in hetzelfde topic! Valt me niet tegen van jullie!!!
Gooi 't in de groep.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik heb trouwens nieuws voor jou CP
Prikkel mijn nieuwsgierigheidszenuwen dan ook niet, mormel.quote:
Dat wordt krapquote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
en voor 2009 moeten we in 300 zitten
Topic met potentiequote:Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
potentiele ondertitel voor mikkieWoensdag
hij zit nog in de dop maar wie weet wat het word
Fail?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
morgen al de meetgelukkig kan ik me de hele dag voorbereiden
wie bobt er btw
volgende week oetlulquote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie bobt er btw
topic per dag... niet onmogelijkquote:
Geen idee of de vakantie nou in 't voordeel werktquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topic per dag... niet onmogelijkwel boven ons gemiddelde
CP... zegt:quote:Op woensdag 10 december 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie bobt er btw
Failhäsequote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
CP... zegt:
die meet was toch de 18e?
Failhäse zegt:
mja
Failhäse zegt:
ja
CP.. zegt:![]()
Failhäse zegt:
swarma is een n00b
| Forum Opties | |
|---|---|