Hier snap ik dus echt geen fuck van?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je 10 verschillende kleuren voor de werkdagen en omdat deze kleuren bij iedereen elke maand hetzelfde zijn voor één jaar maken de meeste mensen de keuze voor de woensdag.
Briljant!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je 10 verschillende kleuren voor de werkdagen en omdat deze kleuren bij iedereen elke maand hetzelfde zijn voor één jaar maken de meeste mensen de keuze voor de woensdag.
Natuurlijk, dat zie je toch? Deze kleuren veranderen na één jaar in 10 andere kleuren, dus elke dag een andere of niet. Mensen kiezen dan als de keuze wordt voorgelegd meestal de woensdag, jij niet dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt geen fuck van?![]()
Je wilt zeggen dat iedere dag een kleur heeft?
Als je nou echt een fijne gozert was vertel je de mop gewoon ff, kan ik lekker naar bed en heb je toch weer de lachers op je hand gekregen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat zie je toch? Deze kleuren veranderen na één jaar in 10 andere kleuren, dus elke dag een andere of niet. Mensen kiezen dan als de keuze wordt voorgelegd meestal de woensdag, jij niet dan?
Snap je hem écht niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:46 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Als je nou echt een fijne gozert was vertel je de mop gewoon ff, kan ik lekker naar bed en heb je toch weer de lachers op je hand gekregen.
Draai de letters eens om slimmerik.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik ben er achter dat je ook een dinsdag of maandag kan gebruiken.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Draai de letters eens om slimmerik.
En dan zou het wel eens zo kunnen zijn. Als je het verkeerd pakt het niet aardig uit en kan het wel eens twijfels brengen waardoor men overstag moet gaan.quote:
Woensdag-->gadsneow?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heb je ze naar links of naar rechts omgedraaid?
Fout dus, omdraaien betekent op hun rug leggen.quote:
Ik ben geen Freud, ik ben een jongen die helemaal geflipt raakt van ogenschijnlijk zoiets simpels wat íedereen snapt, behalve hij. Dit zijn van die grapjes die wiskundeleraren maken, dat soort graflui.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fout dus, omdraaien betekent op hun rug leggen.
Laat ze spreken en luister alsof je een echte Freud bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |