nee, jij mag zo meedoen met Boom! Chicago wil je zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
IB is gewoon per definitie niet grappig
Relaxquote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks wezen kijken voor een kamer in centrum Arnhem![]()
14m2, gedeelde keuken enz, 3 huisgenoten van +- 30 jaar, die je nooit ziet250inc in de maand, en een bruikbare ruimte is het die 14m2. Gelegen aan de achterkant van 2 winkelstraten, dus nog redelijk stil ook
Plek om de motor te stallen
![]()
grote kans dat ik hem vanaf februari overneem voor een half jaardaarna zie ik verder, hoe et met men studie is, etc
Die Kripkeopdrachten zuigen flink overigensquote:Op woensdag 10 december 2008 17:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik maak altijd zulke rotkrullen dat het net een skyline is ipv een zin.
Ik heb nog een hoop huiswerk te doen, dus we zien wel wanneer we daar aan toe komenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Kripkeopdrachten zuigen flink overigens
Ben nu bij 5 Ken vraag me af of 5J goed is
In de oorlog hadden ze voor dit soort mensen een naam.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks wezen kijken voor een kamer in centrum Arnhem![]()
Jeetjequote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb knallende koppijn en we blijven nog doorwerken tot 10u vanavond
Ja ik laat msn maar uit of op offline weergeven ofzo, zodra ik een cm verschuif is internet weg.. goed geregeldquote:Op woensdag 10 december 2008 18:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jeetje
Je verbinding is ook lekker stabiel of niet dan?
* nomineert deze voor de kutgrap van 2008quote:Op woensdag 10 december 2008 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
miss vindt hij jou wel een kanjer
Hele buurt een miljoen, familie yash niks.quote:
A man can dreamquote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zijn meer straten daar dan alleen die van ons
Ik laat zoiets juist erg graag over me heen komenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
waarom kan ik er niet tegen als men in mijn keuken staat te koken, zonder dat ik meehelp?
ik denk eerder confrontatie freak out ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Controlfreakish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |