?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig geeft google uitkomst
Idem.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, goeiemiddag.
Ik ben niet in de juiste stemming voor uitbundige vrolijkheid
Wat isser dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, goeiemiddag.
Ik ben niet in de juiste stemming voor uitbundige vrolijkheid
Wikipedia:quote:
quote:After the release of the film Brokeback Mountain, it was often referred to as a 'Heath Ledger'.
maak je samenvattingen nu? of lees/leer je ze?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo weer een college af, nog maar 7 te gaan
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Slarioux het volgende:
Ok tip van Flip. Ga voor je SOA tests niet naar de huisarts, maar gewoon naar de GGD ofzo
gaat dat niet via je zorgverzekeringquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fucking duur. ¤ 108,60 voor een test die alleen de meest voorkomende soa's detecteert.
Die omschrijving van Najib is zo mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en moest je zon ding in je pisbuis zoals najib beschrijft
Eigen risico hèquote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat dat niet via je zorgverzekeringen moest je zon ding in je pisbuis zoals najib beschrijft
Kut, ik wist wel dat ik er naar had moeten vragen!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het mag wel als je dat graag wil
Wanneer heb je dat laten doen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fucking duur. ¤ 108,60 voor een test die alleen de meest voorkomende soa's detecteert.
Huisarts. Daarom baal ik ervan. Maargoed, bij de GGD is een wachtlijst van 2 maandenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:55 schreef Nielez het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat laten doen dan?
En wat was de uitslag?
quote:Jeroen zegt:
wie geloof je eerder? sinterklaas of de kerstman?
Eamonn zegt:
duidelijk sinterklaas
Jeroen zegt:
ik niet
Jeroen zegt:
ik geloof eerder in vliegende rendieren dan in werkende zwarten
Dus mijn AIDS-injectie is niet geslaagd...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Huisarts. Daarom baal ik ervan. Maargoed, bij de GGD is een wachtlijst van 2 maanden. Oh en alle uitslagen waren negatief, maar dát wist ik al een tijdje
Ligt eraan hoe je 'negatief' opvat.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus mijn AIDS-injectie is niet geslaagd...
Sorry, humorfailquote:Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus mijn AIDS-injectie is niet geslaagd...
Dan zal het daaraan liggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
IB is gewoon per definitie niet grappig
Maar Janies, was de Sex SC niet meer boeiend dat je nu hier hangtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal het daaraan liggen.
En bedanktquote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit in de EHV SC, in SEX en in Singles en soms in R&P.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar Janies, was de Sex SC niet meer boeiend dat je nu hier hangt
Of ga je verhuizen?
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
Echt, een te briljant msn gesprek:
[..]
Ik hoop dat degene dit niet tijdens het tentamen gedaan heeftquote:Ging om bewaarnemingskosten betaald aan een opslagbedrijf voor boten. Later blijkt dat de boot gestolen is, omdat er een gozer komt bij die opslag en die ziet zijn boot. Hij revindiceert bij de eigenaar van de opslag. Deze zegt, ajuuuuuus, ik heb een ovk van bewaarneming met iemand en geef die boot niet zomaar mee.
Lutser iddquote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik ben even samenvatting van arresten aant doorlezen gemaakt door een student:
[..]
Ik hoop dat degene dit niet tijdens het tentamen gedaan heeft
nee, jij mag zo meedoen met Boom! Chicago wil je zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Relaxquote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks wezen kijken voor een kamer in centrum Arnhem![]()
14m2, gedeelde keuken enz, 3 huisgenoten van +- 30 jaar, die je nooit ziet250inc in de maand, en een bruikbare ruimte is het die 14m2. Gelegen aan de achterkant van 2 winkelstraten, dus nog redelijk stil ook
Plek om de motor te stallen
![]()
grote kans dat ik hem vanaf februari overneem voor een half jaardaarna zie ik verder, hoe et met men studie is, etc
Die Kripkeopdrachten zuigen flink overigensquote:Op woensdag 10 december 2008 17:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik maak altijd zulke rotkrullen dat het net een skyline is ipv een zin.
Ik heb nog een hoop huiswerk te doen, dus we zien wel wanneer we daar aan toe komenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Kripkeopdrachten zuigen flink overigens
Ben nu bij 5 Ken vraag me af of 5J goed is
In de oorlog hadden ze voor dit soort mensen een naam.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks wezen kijken voor een kamer in centrum Arnhem![]()
Jeetjequote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb knallende koppijn en we blijven nog doorwerken tot 10u vanavond
Ja ik laat msn maar uit of op offline weergeven ofzo, zodra ik een cm verschuif is internet weg.. goed geregeldquote:Op woensdag 10 december 2008 18:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jeetje
Je verbinding is ook lekker stabiel of niet dan?
* nomineert deze voor de kutgrap van 2008quote:Op woensdag 10 december 2008 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
miss vindt hij jou wel een kanjer
Hele buurt een miljoen, familie yash niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |