Dan moet je je FF-instellingen aanpassen.quote:
Volgens mij ben je niet veel wijzer geworden. hè meiske!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, weet 1 van jullie misschien waar mijn stalkobject is?
Dan kan ik hem op MSN laten schrikken met dingen die ik over hem weet en niet zou moeten weten
Of gewoon pikante details over zn leven, das ook goed.
Kleur bankstel doet ook al veel ws
O ja, dat zou ik ook moeten doen!quote:
Tering, ik moet nog gaan pittenquote:
Dude!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tering, ik moet nog gaan pitten
toen had je het ook al over een snuivend jaarquote:Op woensdag 10 december 2008 00:17 schreef Houniet het volgende:
Check deze dan!
Nijmegen Deel 24: Op naar 2008!
Ook al niet terug gelezenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon alweer geen zin om aan die opdracht te werken.
Jawel, ik had er alleen nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 10 december 2008 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook al niet terug gelezen.
alleen dat ze kut zijn...dat mens zou gister terug bellen...niet gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Euhj, nog HP related news?
jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij komt toch binnenkort weer naar huis? Zin in
?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dat ook al weer? (voor de volgende meet te plannen natuurlijk )
de 24 ste thuis komen...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
En nog wilde plannen in die periode?
ik vind het prima.... moet wel optijd thuis zijn want 4 jan vroeg vliegenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
als we 3 jan nu een nieuwjaarsmeet doen ofzo?
om 5 uur met de trein naar didam en dan om 7 uur de auto inquote:
2quote:
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |