laat me raden, je vriendin heeft ook een tattoo van haar ex..quote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
Kaasschaaf!
serieus: ze heeft er al alles aan gedaan om het voor jou makkelijker te maken, en nog steeds wil je het om zoiets uitmaken. tja...
Waarschijnlijk is ze beter af zonder jou.
En hoezo kijk jij tijdens de sex telkens naar haar enkels!?
Nope. Mijn vriendin heeft helemaal geen tattoos.quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef leodiablo het volgende:
[..]
laat me raden, je vriendin heeft ook een tattoo van haar ex..
Je hebt helemaal geen punt. Je bent gewoon een stakker.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Een ex die nu niets meer betekendquote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Dat is irritant ja. En erg dom van haar. En slecht weggelaserd dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een ex die nu niets meer betekendLekker fucking boeiend gast, heb je een beetje een minderwaardigheids complex ofzo?
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef Neuroscience het volgende:
Jezus, wat ben je klein van geest als je dit soort dingen al niet meer aan kan.
Onzeker miezerig mannetje, duidelijk, beetje pik issues ofzo?quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
He, jij bent diegene die hier een topic over aanmaakt op fok!, deal with it.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
Ja, want een half weggelaserde tattoo is precies hetzelfde als kijken naar een neukpartij van je vriendin en meneer x.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op zondag 7 december 2008 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook vind ik het opvallend hoe lang het duurde voordat je erachter kwam dat je die tat op haar enkel had.
Nee helaas, die van ons hebben niet de naam van een ander op hun lichaamquote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
Vooral doen. Gaat veel respect vanuit enzo.quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
Kan me niet voorstellen dat ik een wijf zou willen doen dat zo lang met zo een oppervlakkige vent rond heeft gelopen, dat kan niet veel zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
juist ja..quote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef Unstoppable het volgende:
Een optie zou zijn om er een tattoo overheen te laten zetten. Als het nu nog maar te zien is als je goed kijkt, dan kan het zo vrij simpel helemaal verdwijnen.
Maarja, iets zegt me dat TS dan nog steeds een probleem heeft met het idee dat die naam eronder zit
ik keek nooit naar de binnenkant van haar enkels.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef PP. het volgende:
Je ontdekt die tattoo pas na een jaar? like, WTF?
En die zin geeft wel weer aan hoe openminded jij kan zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
TS zeurt wel, maar een moppie die de naam van èèn of andere lover op het lijf heeft staan geeft zelf al aan hoe intellectueel uitgedaagd ze is.
maar nu kan je je ogen er niet meer vanaf houdenquote:Op zondag 7 december 2008 02:28 schreef leodiablo het volgende:
[..]
ik keek nooit naar de binnenkant van haar enkels.
quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
TS zeurt wel, maar een moppie die de naam van èèn of andere lover op het lijf heeft staan geeft zelf al aan hoe intellectueel uitgedaagd ze is.
Je zag haar nooit naakt dus?quote:Op zondag 7 december 2008 02:28 schreef leodiablo het volgende:
[..]
ik keek nooit naar de binnenkant van haar enkels.
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
Nou ja, zo'n tatoeëerder zal toch ook wel kunnen spellen? Daarbij, zo uitdagend is het vast niet om een naam op te schrijven.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je mans genoeg bent, laat je haar dit topic lezen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Jeeeeeeeee! Nog zo iemand die moeite heeft andermans keuzes te respecteren en om zoiets potentieel onbeduidends als een tattoo een meisje van te voren al afserveert.quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
eerst willen we pics zienquote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
En jij maakt je druk over een tattoo?quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
dus zelfs onder de douche of tijdens het omkleden hield ze ook haar sokken aan?...quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
whehe, reality checkquote:Op zondag 7 december 2008 02:45 schreef SHE het volgende:
Ze neukte met haar sokken aan?
Dude, jij maakt je druk om een tat?
Ze neukte met haar sokken aan!!!
Omg!
Loser!
Als je vriendin vreemdgaat tijdens je relatie is dat ook een keuze die ze maakt, moet ik die ook maar gewoon respecteren en met haar verder gaan alsof er niks aan de hand is?quote:Op zondag 7 december 2008 02:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jeeeeeeeee! Nog zo iemand die moeite heeft andermans keuzes te respecteren en om zoiets potentieel onbeduidends als een tattoo een meisje van te voren al afserveert.
Waarom deze vraag stellen als je het antwoord toch al weet...quote:Op zondag 7 december 2008 01:55 schreef leodiablo het volgende:
Wat moet ik doen, dumpen of doorgaan?
Ze waren vast roze met rode hartjesquote:Op zondag 7 december 2008 02:45 schreef SHE het volgende:
Ze neukte met haar sokken aan?
Dude, jij maakt je druk om een tat?
Ze neukte met haar sokken aan!!!
Omg!
Loser!
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 01:59 schreef MASD het volgende:
Jezus, zeikwijf.over misplaatste jaloezie gesproken.
Jullie zijn allebei shallow. Naam tattoos zijn een nono tenzij je minstens 10 jaar getrouwd bent of het van kinderen of ouders ofzo zijn en mensen die het uit willen maken om tattoos... tja...quote:Op zondag 7 december 2008 01:55 schreef leodiablo het volgende:
Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer sex ontdekte ik voor het eerst dat ze een tattoo had bij haar onderrug. Ik ben sowieso anti tattoo, en vind het stom dat mensen tattoos op hun lichaam zetten, maar ok ik had het er verder niet meer over en na een tijdje deed ik er niet meer moeilijk over. Van de zomer toen we samen op vakantie gingen viel mij ineens een tattoo op aan de binnenkant van haar enkel in de vorm van een jongensnaam. Ze ging huilen en zei dat het de naam van haar ex is. Ik was best wel furieus en de vakantie verliep bijna alleen met ruzies en we waren behoorlijk afstandelijk met name ik dan. Na terugkomst in NL hebben we dit allemaal besproken en zij wilde de tattoo van de naam van haar exvriendje weg laten laseren. Dat heeft ze dus laten doen, maar wat nou het geval is dat die tattoo niet 100% weg is.. Als je goed kijkt zie je nog steeds de naam van haar ex.. Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil een punt achter de relatie zetten, omdat ik die tattoo gewoon niet uit mijn hoofd kan halen, hoe je het went of keert ik moet tijdens de sex steeds naar die enkel kijken, soort van ere kwestie wordt het. Aan de ene kant is zij het ideale meisje voor mij, maar aan de andere kant wil ik niet dieper verliefd worden want anders wordt het nog zwaarder voor me als het tot een breuk aankomt. Wat moet ik doen, dumpen of doorgaan?
Wat anderen zeggen. Pure jaloezie. Dat je zelfs hierom het dreigt uit te maken, zelfs na een dure laserbehandeling wat ze speciaal voor jou gedaan heeft...quote:Op zondag 7 december 2008 01:55 schreef leodiablo het volgende:
Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer sex ontdekte ik voor het eerst dat ze een tattoo had bij haar onderrug. Ik ben sowieso anti tattoo, en vind het stom dat mensen tattoos op hun lichaam zetten, maar ok ik had het er verder niet meer over en na een tijdje deed ik er niet meer moeilijk over. Van de zomer toen we samen op vakantie gingen viel mij ineens een tattoo op aan de binnenkant van haar enkel in de vorm van een jongensnaam. Ze ging huilen en zei dat het de naam van haar ex is. Ik was best wel furieus en de vakantie verliep bijna alleen met ruzies en we waren behoorlijk afstandelijk met name ik dan. Na terugkomst in NL hebben we dit allemaal besproken en zij wilde de tattoo van de naam van haar exvriendje weg laten laseren. Dat heeft ze dus laten doen, maar wat nou het geval is dat die tattoo niet 100% weg is.. Als je goed kijkt zie je nog steeds de naam van haar ex.. Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil een punt achter de relatie zetten, omdat ik die tattoo gewoon niet uit mijn hoofd kan halen, hoe je het went of keert ik moet tijdens de sex steeds naar die enkel kijken, soort van ere kwestie wordt het. Aan de ene kant is zij het ideale meisje voor mij, maar aan de andere kant wil ik niet dieper verliefd worden want anders wordt het nog zwaarder voor me als het tot een breuk aankomt. Wat moet ik doen, dumpen of doorgaan?
echt niet he..?quote:Op zondag 7 december 2008 03:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn vrouw heeft het nog regelmatig over haar ex, al zijn wij al ruim 8 jaar bij elkaar. Boeiend. Zulke dingen moeten gewoon besproken kunnen worden, het is immers een deel van haar verleden. En als zij een naam tatoeage van haar ex zou hebben zou het mij nog niets uitmaken.
Het was idd een fout van haar om mannennamen om haar lichaam te laten tattoo-eren.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
echte liefde...quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
dat dacht ik ook meteen jaquote:Op zondag 7 december 2008 02:40 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
man ga naar het gemeentehuis en laat je voornaam veranderen in de naam van haar ex zodat het jouw naam is die er op haar enkel staat.
So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
die filmquote:Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven.Stel je voor dat je matties erachter komen!
![]()
Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doetquote:Op zondag 7 december 2008 05:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was idd een fout van haar om mannennamen om haar lichaam te laten tattoo-eren.
ze heeft pas, nadat jij er zeik over maakte, een poging gedaan om het weg te laten laseren, waarom niet eerder?
Verder kan ze alsnog een keer laten laseren.
Het uitmaken met haar vind ik op basis van een tatoo, niet een echt slimme stap,voor de rest is de relatie toch goed? of ben je op zoek naar excuses om haar te dumpen?
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"quote:Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doetFlikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
mental imagequote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
mandarijnen komen er dan nog mee weg, die zijn lekker!quote:Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattooWat ben je dan? kansloos!
Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.
conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
zeg beledig die mandarijn nietquote:Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattooWat ben je dan? kansloos!
Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.
conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
TS is dyslectisch?quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!![]()
![]()
DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te makenquote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
Second That !quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
leuk wakkerworden met zoeen topicquote:Op zondag 7 december 2008 09:34 schreef MarMar het volgende:
Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.
Gezien de reactie van TS op de tattoo, had het me niets verbaasd als TS door haar gedumpt wordt ipv andersom!quote:Op zondag 7 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
leuk wakkerworden met zoeen topic
gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
"oh ja, ik heb de naam van mn ex op mijn enkel staan" tijdens het koffiedrinken... euh nee.quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef glasbak het volgende:
Namen tatoeëren
Als ik er al een neem, dan is het met de naam van m'n kinderen..
quote:Op zondag 7 december 2008 11:31 schreef Koert het volgende:
[..]
Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.
ah joh, gewoon ff wachten, dan dumpt ze jou wel ...stumperquote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Waarschijnlijk had ze al in de gaten dat je een aansteller was zo zou reageren en durfde ze het je niet te vertellenquote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
daarin heb je idd gelijk, als ze als meteen dingen voor je achter houd ookal schaamt ze zich ervoor tegenover jou. ik zou haar als ik jou was nog 1x hard geven en dan haar wegsturen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Ik zou nooit een tattoo nemen maar mocht ik er een hebben dan pas ik ervoor om deze te verbergen omdat hij dit niet wil of kan uitleggen aan zijn vrienden. Die tattoo hoort bij haar verleden, leer er maar mee leven dat je niet haar eerste bent.quote:Op zondag 7 december 2008 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te maken![]()
kan je er niet gewoon zo'n enkelbandje over laten tattooen, dan is er geen kans dat vrienden het zien & er "uitgelegd" moet worden. Ik snap niet dat je je kan opwinden over een tattoo, terwijl je zowat zeker kan zijn dat er voor je nog 5 gasten hun lul erin hebben laten hangen. Dat je dat laatste irritant zou vinden tot daar aan toe (en dan nog)
Oh tuurlijk, mn iq dropt meteen door het laten zetten van een tattooquote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
lekker sexy. met sokken aan batsenquote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Deze ridicule uitspraak zegt iets meer over jouw IQ.quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 02:33 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
eindelijk.. ik dacht al waar bleef je nou..
quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Ts! Nog even over (vrijwel) je vriendin d'r kut, hè? ...I don't see your name on it!quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Kat von D.quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?
LOVERBOY ALERT!
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.quote:Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer sex ontdekte ik voor het eerst dat ze een tattoo had bij haar onderrug. Ik ben sowieso anti tattoo, en vind het stom dat mensen tattoos op hun lichaam zetten,
quote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?
LOVERBOY ALERT!
gast ze heeft fucking honderden euros betaald om het weg te halen, dat zegt wat over hoeveel spijt ze wel niet heeft.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
Lees het fucking topic eens, sjaakquote:Op zondag 7 december 2008 16:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.
mischien heeft ze een loverboy verleden en was dit deel van een nieuwe start?quote:Op zondag 7 december 2008 16:55 schreef Aoristus het volgende:
Hm, na een jaar kom je er achter dat er nog een tattoo isVreemd.
Maar, een tattoo met een naam is meestal iets voor prostituees, dat betekent dat ze van iemand is namelijk. Je bent gepwnd
quote:Op zondag 7 december 2008 15:46 schreef ee-04 het volgende:
Jezus, als je daar over zeikt ben je haar niet eens waard man. Ze laat zich zelfs laseren voor je!
[edit] zie nu waar de tattoo echt zit, snap je al een stuk beter[/edit]
quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.
Ze is gewoon geowned door haar ex en daar zit jij dan met je snufferd bovenop.Dat is creepy.
Anyhow, ik ben persoonlijk een tat-fan en zit zelf ook onder, dus ik kan weinig met je hekel aan tattoo's.
Mits ze netjes zijn en op verborgen plekken hoeft niemand er aanstoot aan te nemen.
Wat het verhaal wel anders maakt, is dat ze op een intieme plek de naam van een neuker heeft staan.
Ze is dus niet alleen dom, maar gaat ook respectloos met haar lijf om. Tel daarbij op dat ze met haar sokken aan neukt en ik denk dat je prima dump materiaal hebt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je je hier overheen kunt zetten.
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP'squote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt, dit topic is namelijk een lemming
Vriendin heeft chelseasmile van haar ex
Ja wat wil je nou? Een eerlijk antwoord of tegengas.quote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef leodiablo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel schijnheilig van julliedat jullie opeens heel anders reageren, omdat de tattoo op een andere plek zit.. Eerst was het van: wat ben jij voor vriendje, wat een loser.. en nu is het van.. dit verandert de zaak we begrijpen je..
PS: dat verhaal van die sokken dat klopt niet hoor.. de tattoo zit immers niet op de enkel..![]()
Ik ruik lekker.quote:Op zondag 7 december 2008 19:16 schreef Aoristus het volgende:
Ik geloof SHE, want zij weet waar ze over praat
quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Een eerlijk antwoord of tegengas.
Sterf!
Met je sokkendragende, ondergetattoeerde stinksnol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is just another state of mind.
Ach als je een vrouw op zijn hondjes neemt zie je daar toch niets vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef leodiablo het volgende:
die gasten die mij hier voor loser uitmaken, ik hoop dat jullie een vriendin krijgen met een tattoo van haar ex(en) op haar venusheuvel,dan zullen we zien of je ook zo reageert zoals nu..
![]()
Newbiequote:Op zondag 7 december 2008 18:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP's
Dat dus..quote:Op zondag 7 december 2008 02:10 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen punt. Je bent gewoon een stakker.
Ja, want een vrouw met tattoo kan natuurlijk nooit iemand zijn die je leuk vindt.quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Dat kán toch helemaal niet binnen zo korte tijd, dat weghalen?quote:Op maandag 8 december 2008 00:14 schreef Re het volgende:
oh dit is toch echt blijkbaar
het is idd best rottig zo'n kutnaam van een ex... maar dat is toch allemaal verleden tijd man, ze schaamde zich ervoor, heeft het weg laten halen.
Dat ligt natuurlijk aan lettertype en grootte... beetje Times New Roman Bold 36pt is wat moeilijk weghalen ja, of nog erger Comic Sans..quote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kán toch helemaal niet binnen zo korte tijd, dat weghalen?
Kortom, hoax
Zijn vriendin een beetje inschattende was het waarschijnlijk een 'sierlijk' *kuch* Zapf Chancerietje ofzoquote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan lettertype en grootte... beetje Times New Roman Bold 36pt is wat moeilijk weghalen ja, of nog erger Comic Sans..
Naar onderdeel van haar verleden? Het feit dat er ook mannen voor je waren bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2008 04:45 schreef Twin1983 het volgende:
Ongelooflijk die reacties hier, heb met verbazing zitten lezen.
Het is toch een nachtmerrie-scenario als je vriendin een tattoo van haar ex op haar lichaam heeft?? daar fantaseer je hoogstens over in de kroeg ofzo. Maar helaas genoeg mongolen hier die het niet kunnen begrijpen dat je zoiets niet kunt accepteren. Als je echt gevoel voor iemand hebt en je word constant geconfronteerd met zo`n naar onderdeel van haar verleden, dan moet dat voelen als een middeleeuwse beul die je ingewanden er steeds weer opnieuw uittrekt. Ook lijkt het me erg lastig om je vriendin los te zien van haar verleden, die gozer is immers pertinent op haar lichaam aanwezig.
Persoonlijk zou ik een soort obsessie/fobie/haat voor zo`n gast ontwikkelen, tevens zou ik ook een hekel krijgen aan haar naïviteit ten tijde van de relatie met haar ex.
TS; niet luisteren naar al die mongolen hier, die kunnen niet eens fatsoenlijk hun reet afvegen. Wat betreft je vriendin, ik zou mezelf een hel besparen en haar adviseren dat dat ding echt weg moet zijn voor haar volgende vriendje, dan kan ze hem vertellen dat ze als kind van haar fiets gevallen is ofzo...
quote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn vriendin een beetje inschattende was het waarschijnlijk een 'sierlijk' *kuch* Zapf Chancerietje ofzo
quote:Op maandag 8 december 2008 04:45 schreef Twin1983 het volgende:
Ongelooflijk die reacties hier, heb met verbazing zitten lezen.
Het is toch een nachtmerrie-scenario als je vriendin een tattoo van haar ex op haar lichaam heeft?? daar fantaseer je hoogstens over in de kroeg ofzo. Maar helaas genoeg mongolen hier die het niet kunnen begrijpen dat je zoiets niet kunt accepteren. Als je echt gevoel voor iemand hebt en je word constant geconfronteerd met zo`n naar onderdeel van haar verleden, dan moet dat voelen als een middeleeuwse beul die je ingewanden er steeds weer opnieuw uittrekt. Ook lijkt het me erg lastig om je vriendin los te zien van haar verleden, die gozer is immers pertinent op haar lichaam aanwezig.
Persoonlijk zou ik een soort obsessie/fobie/haat voor zo`n gast ontwikkelen, tevens zou ik ook een hekel krijgen aan haar naïviteit ten tijde van de relatie met haar ex.
TS; niet luisteren naar al die mongolen hier, die kunnen niet eens fatsoenlijk hun reet afvegen. Wat betreft je vriendin, ik zou mezelf een hel besparen en haar adviseren dat dat ding echt weg moet zijn voor haar volgende vriendje, dan kan ze hem vertellen dat ze als kind van haar fiets gevallen is ofzo...
DAT mist dus in jullie relatie!!!quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
ik krijg soms zelfs de neiging om haar tijdens de sex gewoon keihard te neuken.
Zou je even het 'weglaseren gaat wel érg snel bij ex van TSquote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt helemaal wat je zegt.. ik krijg soms zelfs de neiging om haar tijdens de sex gewoon keihard te neuken vanwege die ontwikkelde haat voor haar ex.
Het zou toch wat zijn als iedereen die een relatie met een man/vrouw die al kinderen met een ander heeft onpasselijk van die kinderen zou worden en daar mental images van de seksende exen van krijgtquote:Op maandag 8 december 2008 11:16 schreef MarMar het volgende:
Why should she, ik ben de moeder van zijn kid.. een bloedband tussen ons is wel wat meer dan een tattoo
wat een heerlijke basis voor een relatiequote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt helemaal wat je zegt.. ik krijg soms zelfs de neiging om haar tijdens de sex gewoon keihard te neuken vanwege die ontwikkelde haat voor haar ex.
1. Waarom had ze altijd sokken aanquote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Psssst, even het hele topic goed doorlezen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1. Waarom had ze altijd sokken aan![]()
2. Waarom kijk je sinds je het weet van de tattoo steeds naar haar enkels?
TS loog, Tattoo zit op mevrouw d'r doos, zoiets als "Owned by Patrick" oid, met een mooi boogjequote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1. Waarom had ze altijd sokken aan![]()
2. Waarom kijk je sinds je het weet van de tattoo steeds naar haar enkels?
Als je dat nou wat eerder en vaker had gedaan, had ze wel uit zichzelf wat meer moeite genomen om de tattoo weg laten halen. M.a.w: dan had jij wat meer indruk op haar gemaakt ipv haar exquote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
![]()
![]()
Hard neuken?quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder zou ik haar meteen dumpen om die tattoo als ik jou was. Ze kan vast iemand veel beters krijgen.quote:I knew I shouldn't go and get another tattoo
of you on my arm, but what do I go and do
I go and get another one, now I got two
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh
Now I'm sittin' here with your name on my skin
I can't believe I went and did this stupid shit again
My next girlfriend, now her name's gotta be "Kim"
Shi-ii-ii-ii-ii-ii-it
Het is een mocro naam dat maakt het nog erger..quote:Op maandag 8 december 2008 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik denk ten 1e dat je de naam niet meer kan zien, maar dat jij denkt dat je hem ziet, een soort van phantoompijn in je ogen. Hij is er niet maar je ziet hem wel.
En ten 2de, wat was de naam?
Oppervlakkig en een racist, to maarquote:Op maandag 8 december 2008 13:09 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Het is een mocro naam dat maakt het nog erger..
Dan zou ik me meer zorgen over mezelf maken want blijkbaar valt ze op die typetjes en lijk jij er op.quote:Op maandag 8 december 2008 13:09 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Het is een mocro naam dat maakt het nog erger..
Oppervlakkig en een racist, to maarquote:Op maandag 8 december 2008 13:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan zou ik me meer zorgen over mezelf maken want blijkbaar valt ze op die typetjes en lijk jij er op.
Afknapperquote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef Neuroscience het volgende:
Jezus, wat ben je klein van geest als je dit soort dingen al niet meer aan kan.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat de TS zich ziek lacht om de serieuze reacties hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |