abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 06:37:41 #76
236046 NotYou
tigerblood
pi_63818908
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven. Stel je voor dat je matties erachter komen!

Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
Je suis Charlie Sheen
pi_63818909
Gast, je bent echt zielig en hebt het zelf niet eens door.
pi_63818949
quote:
Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven. Stel je voor dat je matties erachter komen!

Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
die film
pi_63818956
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63818992
quote:
Op zondag 7 december 2008 05:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het was idd een fout van haar om mannennamen om haar lichaam te laten tattoo-eren.
ze heeft pas, nadat jij er zeik over maakte, een poging gedaan om het weg te laten laseren, waarom niet eerder?
Verder kan ze alsnog een keer laten laseren.
Het uitmaken met haar vind ik op basis van een tatoo, niet een echt slimme stap,voor de rest is de relatie toch goed? of ben je op zoek naar excuses om haar te dumpen?
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doet Flikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63818997
quote:
Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 december 2008 @ 08:28:35 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63819018
Mag lijen dat dit een hoax is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 08:29:58 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63819025
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doet Flikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
Dat dus

En TS is een loser
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 7 december 2008 @ 08:32:45 #84
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_63819045
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
mental image

Maar goed, even OT:

TS kan zich maar beter meteen een kogel door zijn kop jagen want als hij zich gaat bedenken dat hij die zure sloot van haar heeft uitgelikt waar die ex dus menig kwakje in gelost heeft dan heeft hij het helemaal niet meer
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_63819190
Conclusie: Maak het maar uit...
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_63819324
My gawd...
Even los van het feit dat ik het nogal dom vind tattoos van namen van vriendjes te zetten.. (Hoe oud zijn jullie eigenlijk?)
Iedereen kan fouten maken he.. tis niet zo dat ze nog met em neukt i presume?
Ik vind dat je je wel erg druk maakt.

Als je het echt zo erg vindt, misschien je eens over je tattoofobie heen zetten en der een mooie nieuwe tattoo kado doen die ze er overheen kan laten zetten. ZONDER NAAM!!
Cover up tattoo werkt sowieso meestal beter dan laseren.

Overigens heeft mijn man ook z'n voorletter op mijn arm gekregen, onder de namen van de kindjes, heel subtiel.
(als je nieuwsgierig bent, zie fobo)

Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.

Al vind ik wel dat ze het je eerder had kunnen gaan vertellen
pi_63819423
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattoo Wat ben je dan? kansloos!

Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.

conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_63819437
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:

Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.

mandarijnen komen er dan nog mee weg, die zijn lekker!
pi_63819439
Stuur maar op hoor TS! Meisjes met tattoo's
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_63819460
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:

zeg beledig die mandarijn niet
uit een aspergernest
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 december 2008 @ 09:53:22 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63819466
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!
TS is dyslectisch?
  zondag 7 december 2008 @ 09:53:37 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63819467
Wie neemt er nou een wijf met een tattoeage
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_63819478
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te maken

kan je er niet gewoon zo'n enkelbandje over laten tattooen, dan is er geen kans dat vrienden het zien & er "uitgelegd" moet worden. Ik snap niet dat je je kan opwinden over een tattoo, terwijl je zowat zeker kan zijn dat er voor je nog 5 gasten hun lul erin hebben laten hangen . Dat je dat laatste irritant zou vinden tot daar aan toe (en dan nog)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 7 december 2008 @ 09:59:14 #94
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63819503
Grappig verhaal, alleen wel behoorlijk triest als het waar zou zijn.

Vind het overigens een beetje raar dat het TS anderhalf jaar lang niet is opgevallen en nu hij het weet, hij zich zorgen maakt over wat zijn vrienden ervan zullen denken. Maar goed, dat terzijde: TS is een oppervlakkige, onzekere en irritante faalhaas die eigenlijk geen penis verdient.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 7 december 2008 @ 10:05:49 #95
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_63819549
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal over Ga maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
Second That !
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 7 december 2008 @ 10:14:17 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63819616
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:34 schreef MarMar het volgende:

Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.

leuk wakkerworden met zoeen topic

gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63819655
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:

[..]

leuk wakkerworden met zoeen topic

gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
Gezien de reactie van TS op de tattoo, had het me niets verbaasd als TS door haar gedumpt wordt ipv andersom!
pi_63819766
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
"oh ja, ik heb de naam van mn ex op mijn enkel staan" tijdens het koffiedrinken... euh nee.

Voor de rest, ben blij dat-ie vervaagd is dmv laser, op d'r onderrug zou je een stuk vaker tegenkomen bij het batsen. ^^ Als je de chick leuk vindt, laat zoiets het dan niet verpesten.
  zondag 7 december 2008 @ 10:47:16 #100
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_63819880
Geef haar als kadootje een nieuwe tattoo, die kan ze mooi daaroverheen laten zetten. Opgelost.
L'Enfer, c'est les autres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')