So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
die filmquote:Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven.Stel je voor dat je matties erachter komen!
![]()
Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doetquote:Op zondag 7 december 2008 05:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was idd een fout van haar om mannennamen om haar lichaam te laten tattoo-eren.
ze heeft pas, nadat jij er zeik over maakte, een poging gedaan om het weg te laten laseren, waarom niet eerder?
Verder kan ze alsnog een keer laten laseren.
Het uitmaken met haar vind ik op basis van een tatoo, niet een echt slimme stap,voor de rest is de relatie toch goed? of ben je op zoek naar excuses om haar te dumpen?
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"quote:Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doetFlikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
mental imagequote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
mandarijnen komen er dan nog mee weg, die zijn lekker!quote:Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattooWat ben je dan? kansloos!
Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.
conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
zeg beledig die mandarijn nietquote:Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattooWat ben je dan? kansloos!
Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.
conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
TS is dyslectisch?quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!![]()
![]()
DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te makenquote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
Second That !quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
leuk wakkerworden met zoeen topicquote:Op zondag 7 december 2008 09:34 schreef MarMar het volgende:
Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.
Gezien de reactie van TS op de tattoo, had het me niets verbaasd als TS door haar gedumpt wordt ipv andersom!quote:Op zondag 7 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
leuk wakkerworden met zoeen topic
gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
"oh ja, ik heb de naam van mn ex op mijn enkel staan" tijdens het koffiedrinken... euh nee.quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |