So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
die filmquote:Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven.Stel je voor dat je matties erachter komen!
![]()
Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doetquote:Op zondag 7 december 2008 05:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was idd een fout van haar om mannennamen om haar lichaam te laten tattoo-eren.
ze heeft pas, nadat jij er zeik over maakte, een poging gedaan om het weg te laten laseren, waarom niet eerder?
Verder kan ze alsnog een keer laten laseren.
Het uitmaken met haar vind ik op basis van een tatoo, niet een echt slimme stap,voor de rest is de relatie toch goed? of ben je op zoek naar excuses om haar te dumpen?
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"quote:Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doetFlikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
mental imagequote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
mandarijnen komen er dan nog mee weg, die zijn lekker!quote:Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattooWat ben je dan? kansloos!
Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.
conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
zeg beledig die mandarijn nietquote:Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattooWat ben je dan? kansloos!
Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.
conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
TS is dyslectisch?quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!![]()
![]()
DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te makenquote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
Second That !quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
leuk wakkerworden met zoeen topicquote:Op zondag 7 december 2008 09:34 schreef MarMar het volgende:
Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.
Gezien de reactie van TS op de tattoo, had het me niets verbaasd als TS door haar gedumpt wordt ipv andersom!quote:Op zondag 7 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
leuk wakkerworden met zoeen topic
gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
"oh ja, ik heb de naam van mn ex op mijn enkel staan" tijdens het koffiedrinken... euh nee.quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef glasbak het volgende:
Namen tatoeëren
Als ik er al een neem, dan is het met de naam van m'n kinderen..
quote:Op zondag 7 december 2008 11:31 schreef Koert het volgende:
[..]
Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.
ah joh, gewoon ff wachten, dan dumpt ze jou wel ...stumperquote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
Waarschijnlijk had ze al in de gaten dat je een aansteller was zo zou reageren en durfde ze het je niet te vertellenquote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
daarin heb je idd gelijk, als ze als meteen dingen voor je achter houd ookal schaamt ze zich ervoor tegenover jou. ik zou haar als ik jou was nog 1x hard geven en dan haar wegsturen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Ik zou nooit een tattoo nemen maar mocht ik er een hebben dan pas ik ervoor om deze te verbergen omdat hij dit niet wil of kan uitleggen aan zijn vrienden. Die tattoo hoort bij haar verleden, leer er maar mee leven dat je niet haar eerste bent.quote:Op zondag 7 december 2008 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te maken![]()
kan je er niet gewoon zo'n enkelbandje over laten tattooen, dan is er geen kans dat vrienden het zien & er "uitgelegd" moet worden. Ik snap niet dat je je kan opwinden over een tattoo, terwijl je zowat zeker kan zijn dat er voor je nog 5 gasten hun lul erin hebben laten hangen. Dat je dat laatste irritant zou vinden tot daar aan toe (en dan nog)
Oh tuurlijk, mn iq dropt meteen door het laten zetten van een tattooquote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
lekker sexy. met sokken aan batsenquote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
Deze ridicule uitspraak zegt iets meer over jouw IQ.quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
quote:Op zondag 7 december 2008 02:33 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
eindelijk.. ik dacht al waar bleef je nou..
quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Ts! Nog even over (vrijwel) je vriendin d'r kut, hè? ...I don't see your name on it!quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Kat von D.quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?
LOVERBOY ALERT!
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.quote:Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer sex ontdekte ik voor het eerst dat ze een tattoo had bij haar onderrug. Ik ben sowieso anti tattoo, en vind het stom dat mensen tattoos op hun lichaam zetten,
quote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?
LOVERBOY ALERT!
gast ze heeft fucking honderden euros betaald om het weg te halen, dat zegt wat over hoeveel spijt ze wel niet heeft.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Lees het fucking topic eens, sjaakquote:Op zondag 7 december 2008 16:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.
mischien heeft ze een loverboy verleden en was dit deel van een nieuwe start?quote:Op zondag 7 december 2008 16:55 schreef Aoristus het volgende:
Hm, na een jaar kom je er achter dat er nog een tattoo isVreemd.
Maar, een tattoo met een naam is meestal iets voor prostituees, dat betekent dat ze van iemand is namelijk. Je bent gepwnd
quote:Op zondag 7 december 2008 15:46 schreef ee-04 het volgende:
Jezus, als je daar over zeikt ben je haar niet eens waard man. Ze laat zich zelfs laseren voor je!
[edit] zie nu waar de tattoo echt zit, snap je al een stuk beter[/edit]
quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.
Ze is gewoon geowned door haar ex en daar zit jij dan met je snufferd bovenop.Dat is creepy.
Anyhow, ik ben persoonlijk een tat-fan en zit zelf ook onder, dus ik kan weinig met je hekel aan tattoo's.
Mits ze netjes zijn en op verborgen plekken hoeft niemand er aanstoot aan te nemen.
Wat het verhaal wel anders maakt, is dat ze op een intieme plek de naam van een neuker heeft staan.
Ze is dus niet alleen dom, maar gaat ook respectloos met haar lijf om. Tel daarbij op dat ze met haar sokken aan neukt en ik denk dat je prima dump materiaal hebt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je je hier overheen kunt zetten.
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP'squote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt, dit topic is namelijk een lemming
Vriendin heeft chelseasmile van haar ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |