abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 06:37:41 #76
236046 NotYou
tigerblood
pi_63818908
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven. Stel je voor dat je matties erachter komen!

Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
Je suis Charlie Sheen
pi_63818909
Gast, je bent echt zielig en hebt het zelf niet eens door.
pi_63818949
quote:
Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

So true, maar de naam van een andere man onherroepelijk en onuitwisbaar op haar lichaam ging me toch net wat te ver. Het moet immers wel leuk blijven. Stel je voor dat je matties erachter komen!

Overigens doet dit alles me denken aan de 2e Harold and Kumar film, waarin Neil Patrick Harris op een gegeven moment in de problemen raakt na weer een prostituee gebrandmerkt te hebben en hij vervolgens door de dames van lichte zeden zelfs beschoten wordt. Zo zie je maar weer dat ook fictieve zelfrespecterende hoeren met dergelijke praktijken de nodige problemen hebben.
die film
pi_63818956
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63818992
quote:
Op zondag 7 december 2008 05:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het was idd een fout van haar om mannennamen om haar lichaam te laten tattoo-eren.
ze heeft pas, nadat jij er zeik over maakte, een poging gedaan om het weg te laten laseren, waarom niet eerder?
Verder kan ze alsnog een keer laten laseren.
Het uitmaken met haar vind ik op basis van een tatoo, niet een echt slimme stap,voor de rest is de relatie toch goed? of ben je op zoek naar excuses om haar te dumpen?
De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doet Flikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63818997
quote:
Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja TS heeft wel een punt hoor. Ik zou me doodschamen aan mensen te moeten uitleggen dat ik uitga met iemand die zo dom was een tattoo met de naam van één van dr liefjes te nemen....
....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 december 2008 @ 08:28:35 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63819018
Mag lijen dat dit een hoax is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 08:29:58 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63819025
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De rest van de relatie is goed??? Het duurt meer dan een jaar voor TS überhaupt doorheeft dat er een tattoo op d'r enkel zit en als mensen hier megalullige dingen over haar zeggen dan verdedigt hij haar niet, maar spot mee en doet Flikker op zeg, laat hij het uitmaken zodat het domme schaap (want tsja, dat ben je als je de naam van je vriendje op je lijf tatoeeert) een vriend die wel respect voor haar heeft kan vinden.
Dat dus

En TS is een loser
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 7 december 2008 @ 08:32:45 #84
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_63819045
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....en waarom precies zou jij dat aan iemand anders moeten 'uitleggen'? Of vertel je álle nasty en dirty details van jouw partners ook direct door? "Tsja, al die remsporen in zijn ondergoed...ik moet er wel eens van kokhalzen maar het is nu eenmaal een onderdeel van hem hè...soms met brokjes"
mental image

Maar goed, even OT:

TS kan zich maar beter meteen een kogel door zijn kop jagen want als hij zich gaat bedenken dat hij die zure sloot van haar heeft uitgelikt waar die ex dus menig kwakje in gelost heeft dan heeft hij het helemaal niet meer
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_63819190
Conclusie: Maak het maar uit...
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_63819324
My gawd...
Even los van het feit dat ik het nogal dom vind tattoos van namen van vriendjes te zetten.. (Hoe oud zijn jullie eigenlijk?)
Iedereen kan fouten maken he.. tis niet zo dat ze nog met em neukt i presume?
Ik vind dat je je wel erg druk maakt.

Als je het echt zo erg vindt, misschien je eens over je tattoofobie heen zetten en der een mooie nieuwe tattoo kado doen die ze er overheen kan laten zetten. ZONDER NAAM!!
Cover up tattoo werkt sowieso meestal beter dan laseren.

Overigens heeft mijn man ook z'n voorletter op mijn arm gekregen, onder de namen van de kindjes, heel subtiel.
(als je nieuwsgierig bent, zie fobo)

Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.

Al vind ik wel dat ze het je eerder had kunnen gaan vertellen
pi_63819423
Zielig kneusje. Het uitmaken om een tattoo Wat ben je dan? kansloos!

Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.

conclusie: TS heeft het IQ van een mandarijn en kan er niet mee omgaan.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_63819437
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:

Sowieso is de rest van je reacties te triest voor woorden. Overigens ben je ook niet wijs wanneer je de naam van een vriendje (dus niet echtgenoot oid) op je laat zetten - maar dat is een ander verhaal.

mandarijnen komen er dan nog mee weg, die zijn lekker!
pi_63819439
Stuur maar op hoor TS! Meisjes met tattoo's
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_63819460
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:

zeg beledig die mandarijn niet
uit een aspergernest
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 december 2008 @ 09:53:22 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63819466
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!
TS is dyslectisch?
  zondag 7 december 2008 @ 09:53:37 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63819467
Wie neemt er nou een wijf met een tattoeage
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_63819478
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te maken

kan je er niet gewoon zo'n enkelbandje over laten tattooen, dan is er geen kans dat vrienden het zien & er "uitgelegd" moet worden. Ik snap niet dat je je kan opwinden over een tattoo, terwijl je zowat zeker kan zijn dat er voor je nog 5 gasten hun lul erin hebben laten hangen . Dat je dat laatste irritant zou vinden tot daar aan toe (en dan nog)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 7 december 2008 @ 09:59:14 #94
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63819503
Grappig verhaal, alleen wel behoorlijk triest als het waar zou zijn.

Vind het overigens een beetje raar dat het TS anderhalf jaar lang niet is opgevallen en nu hij het weet, hij zich zorgen maakt over wat zijn vrienden ervan zullen denken. Maar goed, dat terzijde: TS is een oppervlakkige, onzekere en irritante faalhaas die eigenlijk geen penis verdient.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 7 december 2008 @ 10:05:49 #95
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_63819549
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal over Ga maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
Second That !
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 7 december 2008 @ 10:14:17 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63819616
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:34 schreef MarMar het volgende:

Je bent echt een lul als je haar daarvoor dumpt.

leuk wakkerworden met zoeen topic

gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63819655
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:

[..]

leuk wakkerworden met zoeen topic

gezien de reactie van TS op de tattoo kan ik me voorstellen dat ze er niets over gezegd heeft...
Gezien de reactie van TS op de tattoo, had het me niets verbaasd als TS door haar gedumpt wordt ipv andersom!
pi_63819766
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
"oh ja, ik heb de naam van mn ex op mijn enkel staan" tijdens het koffiedrinken... euh nee.

Voor de rest, ben blij dat-ie vervaagd is dmv laser, op d'r onderrug zou je een stuk vaker tegenkomen bij het batsen. ^^ Als je de chick leuk vindt, laat zoiets het dan niet verpesten.
  zondag 7 december 2008 @ 10:47:16 #100
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_63819880
Geef haar als kadootje een nieuwe tattoo, die kan ze mooi daaroverheen laten zetten. Opgelost.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_63820082
Echt slim is het natuurlijk niet om de naam van je vriendje als tattoo te laten zetten, maar goed het is gebeurd en het is verleden tijd. Ze heeft toch alle moeite gedaan om dat ding weg te laten halen, dus wat zeur je nog? Ik vind dat je wel overtrokken reageert, dat is echt nergens voor nodig. Ben je onzeker of zo?
  zondag 7 december 2008 @ 11:18:14 #102
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63820196
TS is echt een domme hork
  zondag 7 december 2008 @ 11:27:19 #103
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_63820313
Namen tatoeëren

Als ik er al een neem, dan is het met de naam van m'n kinderen..
pi_63820369
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef glasbak het volgende:
Namen tatoeëren

Als ik er al een neem, dan is het met de naam van m'n kinderen..
Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.
  zondag 7 december 2008 @ 11:56:32 #105
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_63820731
Mag ik nog even opmerken dat TS een klote-schrijfstijl heeft?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63820944
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:31 schreef Koert het volgende:

[..]

Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zondag 7 december 2008 @ 12:14:48 #107
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63820988
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
ah joh, gewoon ff wachten, dan dumpt ze jou wel ...stumper
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63821594
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
pi_63821616
quote:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
Waarschijnlijk had ze al in de gaten dat je een aansteller was zo zou reageren en durfde ze het je niet te vertellen
compact en kleverig.
pi_63821629
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
?
† The 3 Kings †
  zondag 7 december 2008 @ 13:20:16 #111
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_63822313
quote:
daarin heb je idd gelijk, als ze als meteen dingen voor je achter houd ookal schaamt ze zich ervoor tegenover jou. ik zou haar als ik jou was nog 1x hard geven en dan haar wegsturen.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_63822396
De vriendin van TS houdt nu zeker weer de sokken aan tijdens het neuken?
pi_63822479
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:55 schreef Athmozz het volgende:

[..]

DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te maken

kan je er niet gewoon zo'n enkelbandje over laten tattooen, dan is er geen kans dat vrienden het zien & er "uitgelegd" moet worden. Ik snap niet dat je je kan opwinden over een tattoo, terwijl je zowat zeker kan zijn dat er voor je nog 5 gasten hun lul erin hebben laten hangen . Dat je dat laatste irritant zou vinden tot daar aan toe (en dan nog)
Ik zou nooit een tattoo nemen maar mocht ik er een hebben dan pas ik ervoor om deze te verbergen omdat hij dit niet wil of kan uitleggen aan zijn vrienden. Die tattoo hoort bij haar verleden, leer er maar mee leven dat je niet haar eerste bent.
De dag dat mijn vriend op zo'n manier laat blijken dat hij zich voor me schaamt kan hij zijn biezen pakken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63822664
quote:
Oh tuurlijk, mn iq dropt meteen door het laten zetten van een tattoo

Het beoordelen van mensen op zoiets, terwijl het puur een voorkeur is, geeft imho veel meer aan met welk niveau we te maken hebben
  zondag 7 december 2008 @ 13:43:29 #115
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63822737
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:

[..]

die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
lekker sexy. met sokken aan batsen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_63823258
quote:
Deze ridicule uitspraak zegt iets meer over jouw IQ.
ik hou van holland. jij?
pi_63823290
Maar TS, ik begrijp je wel. Jaloezie enzo.
ik hou van holland. jij?
  zondag 7 december 2008 @ 14:29:15 #118
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_63823790
Geniaal topic!

btw: direct dumpen. Iemand die een tattoo heeft met de naam van haar (ex) geliefde, behoort sowieso niet op deze planeet rond te lopen. Dat staat echt gelijk aan de definitie van hersenloos.

btw2: na 1.5 jaar erachter komen is ook geniaal!
koekje erbij?
  zondag 7 december 2008 @ 15:01:21 #119
167595 mirved
Infobesitas
pi_63824450
Haha ergens loopt er dus ook een gast rond met de naam van jou vriendin op zen reet of zo.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63824538
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal over Ga maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:33 schreef leodiablo het volgende:

[..]

eindelijk.. ik dacht al waar bleef je nou..

TS post met ze eigen account om nog enige bijval te krijgen
pi_63824824
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
pi_63824841
Ja
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 7 december 2008 @ 15:24:18 #123
210679 muay-toy
pi_63824843
ok dit is dus duidelijk een hoax
pi_63824873
ik schaamde me om het origineel te vertellen, daarom had ik het hier en daar een beetje verandert.
pi_63824895
Dan nog vind ik je een oppervlakkig stuk vreten
  zondag 7 december 2008 @ 15:27:45 #126
210679 muay-toy
pi_63824897
ok strontzak
pi_63824900
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...

dit maakt het alleen maar triester..
pi_63824916
+34 ongeloofwaardig .
pi_63824952
quote:
. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
pi_63824981
Dat zal dan wel een ferme bos geweest zijn zodat het niet opviel dat daar een tattoo onder stond

eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 7 december 2008 @ 15:39:32 #131
236046 NotYou
tigerblood
pi_63825098
quote:
Ts! Nog even over (vrijwel) je vriendin d'r kut, hè? ...I don't see your name on it!
Je suis Charlie Sheen
pi_63825154
Tatoos zijn kansloos
pi_63825275
Jezus, als je daar over zeikt ben je haar niet eens waard man. Ze laat zich zelfs laseren voor je!

[edit] zie nu waar de tattoo echt zit, snap je al een stuk beter [/edit]
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zondag 7 december 2008 @ 15:49:06 #134
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63825330
Whehe, dus als jij ligt te beffen zit je naar zijn naam te kijken. Dat kan wel kut wezen ja.

Maar een meid die een tattoo heeft van een willekeurig vriendje, wat voor mens is dat? Ik denk meteen aan een enorme kamper-tokkie..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63825378
quote:
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?

LOVERBOY ALERT!
  zondag 7 december 2008 @ 15:59:05 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63825638
quote:
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.
Ze is gewoon geowned door haar ex en daar zit jij dan met je snufferd bovenop.Dat is creepy.

Anyhow, ik ben persoonlijk een tat-fan en zit zelf ook onder, dus ik kan weinig met je hekel aan tattoo's.
Mits ze netjes zijn en op verborgen plekken hoeft niemand er aanstoot aan te nemen.
Wat het verhaal wel anders maakt, is dat ze op een intieme plek de naam van een neuker heeft staan.

Ze is dus niet alleen dom, maar gaat ook respectloos met haar lijf om. Tel daarbij op dat ze met haar sokken aan neukt en ik denk dat je prima dump materiaal hebt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je je hier overheen kunt zetten.
pi_63825795
quote:
Kat von D.
pi_63825814
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

LOVERBOY ALERT!
Inderdaad
There is no love sincerer than the love of food.
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2008 @ 16:05:26 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63825823
quote:
Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer sex ontdekte ik voor het eerst dat ze een tattoo had bij haar onderrug. Ik ben sowieso anti tattoo, en vind het stom dat mensen tattoos op hun lichaam zetten,
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.
pi_63825972
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

LOVERBOY ALERT!

Epic fail.
  zondag 7 december 2008 @ 16:36:00 #141
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_63826717
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
gast ze heeft fucking honderden euros betaald om het weg te halen, dat zegt wat over hoeveel spijt ze wel niet heeft.
pi_63826793
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.
Lees het fucking topic eens, sjaak
  zondag 7 december 2008 @ 16:55:20 #143
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63827148
Hm, na een jaar kom je er achter dat er nog een tattoo is Vreemd.

Maar, een tattoo met een naam is meestal iets voor prostituees, dat betekent dat ze van iemand is namelijk. Je bent gepwnd
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_63827247
Dit kan toch niet echt zijn? Ik heb hier toch echt foto's als bewijs nodig eer ik dit serieus neem...
Ja, ik generaliseer.
  zondag 7 december 2008 @ 17:12:08 #145
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63827590
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:55 schreef Aoristus het volgende:
Hm, na een jaar kom je er achter dat er nog een tattoo is Vreemd.

Maar, een tattoo met een naam is meestal iets voor prostituees, dat betekent dat ze van iemand is namelijk. Je bent gepwnd
mischien heeft ze een loverboy verleden en was dit deel van een nieuwe start?

Aan de andere kant, dat is net zo ongeloofwaardig als dit topic
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2008 @ 17:29:41 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63828008
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef Northside het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn?
Klopt, dit topic is namelijk een lemming

Vriendin heeft chelseasmile van haar ex
pi_63828181
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:46 schreef ee-04 het volgende:
Jezus, als je daar over zeikt ben je haar niet eens waard man. Ze laat zich zelfs laseren voor je!

[edit] zie nu waar de tattoo echt zit, snap je al een stuk beter [/edit]
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.
Ze is gewoon geowned door haar ex en daar zit jij dan met je snufferd bovenop.Dat is creepy.

Anyhow, ik ben persoonlijk een tat-fan en zit zelf ook onder, dus ik kan weinig met je hekel aan tattoo's.
Mits ze netjes zijn en op verborgen plekken hoeft niemand er aanstoot aan te nemen.
Wat het verhaal wel anders maakt, is dat ze op een intieme plek de naam van een neuker heeft staan.

Ze is dus niet alleen dom, maar gaat ook respectloos met haar lijf om. Tel daarbij op dat ze met haar sokken aan neukt en ik denk dat je prima dump materiaal hebt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je je hier overheen kunt zetten.

Ik vind het wel schijnheilig van jullie dat jullie opeens heel anders reageren, omdat de tattoo op een andere plek zit.. Eerst was het van: wat ben jij voor vriendje, wat een loser.. en nu is het van.. dit verandert de zaak we begrijpen je..

PS: dat verhaal van die sokken dat klopt niet hoor.. de tattoo zit immers niet op de enkel..
  zondag 7 december 2008 @ 17:59:33 #148
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63828704
wat een mannetje. Je snapt zelf toch ook wel dat er een verschil zit gevoelswaarde afhankelijk van waar een tattoo staat?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 7 december 2008 @ 18:17:44 #149
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63829145
Shit, we zijn bij de neus genomen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  Boks-Chick zondag 7 december 2008 @ 18:53:55 #150
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63829957
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Klopt, dit topic is namelijk een lemming

Vriendin heeft chelseasmile van haar ex
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP's
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')