Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef glasbak het volgende:
Namen tatoeëren
Als ik er al een neem, dan is het met de naam van m'n kinderen..
quote:Op zondag 7 december 2008 11:31 schreef Koert het volgende:
[..]
Nee joh, van jezelf. Zo vet groot op je rug van schouderblad naar schouderblad G L A S B A K in een lichte boog.
ah joh, gewoon ff wachten, dan dumpt ze jou wel ...stumperquote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
Waarschijnlijk had ze al in de gaten dat je een aansteller was zo zou reageren en durfde ze het je niet te vertellenquote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
daarin heb je idd gelijk, als ze als meteen dingen voor je achter houd ookal schaamt ze zich ervoor tegenover jou. ik zou haar als ik jou was nog 1x hard geven en dan haar wegsturen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:20 schreef leodiablo het volgende:
Het is niet alleen die tattoo, maar het is ook van dat ik zelf erachter moest komen.. Zoiets ga je toch wel aan je vriendje vertellen.
Ik zou nooit een tattoo nemen maar mocht ik er een hebben dan pas ik ervoor om deze te verbergen omdat hij dit niet wil of kan uitleggen aan zijn vrienden. Die tattoo hoort bij haar verleden, leer er maar mee leven dat je niet haar eerste bent.quote:Op zondag 7 december 2008 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DIT zou nog eens een reden zijn om het uit te maken![]()
kan je er niet gewoon zo'n enkelbandje over laten tattooen, dan is er geen kans dat vrienden het zien & er "uitgelegd" moet worden. Ik snap niet dat je je kan opwinden over een tattoo, terwijl je zowat zeker kan zijn dat er voor je nog 5 gasten hun lul erin hebben laten hangen. Dat je dat laatste irritant zou vinden tot daar aan toe (en dan nog)
Oh tuurlijk, mn iq dropt meteen door het laten zetten van een tattooquote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
lekker sexy. met sokken aan batsenquote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
Deze ridicule uitspraak zegt iets meer over jouw IQ.quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
quote:Op zondag 7 december 2008 02:33 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
eindelijk.. ik dacht al waar bleef je nou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |