laat me raden, je vriendin heeft ook een tattoo van haar ex..quote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
Kaasschaaf!
serieus: ze heeft er al alles aan gedaan om het voor jou makkelijker te maken, en nog steeds wil je het om zoiets uitmaken. tja...
Waarschijnlijk is ze beter af zonder jou.
En hoezo kijk jij tijdens de sex telkens naar haar enkels!?
Nope. Mijn vriendin heeft helemaal geen tattoos.quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef leodiablo het volgende:
[..]
laat me raden, je vriendin heeft ook een tattoo van haar ex..
Je hebt helemaal geen punt. Je bent gewoon een stakker.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Een ex die nu niets meer betekendquote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Dat is irritant ja. En erg dom van haar. En slecht weggelaserd dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een ex die nu niets meer betekendLekker fucking boeiend gast, heb je een beetje een minderwaardigheids complex ofzo?
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef Neuroscience het volgende:
Jezus, wat ben je klein van geest als je dit soort dingen al niet meer aan kan.
Onzeker miezerig mannetje, duidelijk, beetje pik issues ofzo?quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
He, jij bent diegene die hier een topic over aanmaakt op fok!, deal with it.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
Ja, want een half weggelaserde tattoo is precies hetzelfde als kijken naar een neukpartij van je vriendin en meneer x.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op zondag 7 december 2008 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook vind ik het opvallend hoe lang het duurde voordat je erachter kwam dat je die tat op haar enkel had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |