Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer zoenen ontdekte ik voor het eerst dat ze een chelsea smile had. Ik ben sowieso littekens, en vind het stom dat mensen litekens op hun lichaam hebebn maar ok ik had het er verder niet meer over en na een tijdje deed ik er niet meer moeilijk over.
Van de zomer viel in de zon de smile extra op en ik vroeg haar er naar. Ze ging huilen en zei dat het een kadootje van haar ex is. Ik was best wel furieus en de vakantie verliep bijna alleen met ruzies en we waren behoorlijk afstandelijk met name ik dan. Na terugkomst in NL hebben we dit allemaal besproken en zij wilde de chelsea smile vanhaar exvriendje weg laten halen door de plastic chirurg. Dat heeft ze dus laten doen, maar wat nou het geval is dat die smile niet 100% weg is.. Als je goed kijkt zie je nog steeds een chelsea smile . Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil een punt achter de relatie zetten, omdat ik die smile gewoon niet uit mijn hoofd kan halen, hoe je het went of keert ik moet tijdens de sex steeds naar die smilekijken, soort van ere kwestie wordt het. Aan de ene kant is zij het ideale meisje voor mij, maar aan de andere kant wil ik niet dieper verliefd worden want anders wordt het nog zwaarder voor me als het tot een breuk aankomt. Wat moet ik doen, dumpen of doorgaan?
Clerasil heb ik niet nodig