quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Ts! Nog even over (vrijwel) je vriendin d'r kut, hè? ...I don't see your name on it!quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Kat von D.quote:Op zondag 7 december 2008 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zou sowieso geen wijf met tattoo's daten. Dat zegt over het algemeen al genoeg over niveau en dergelijke.
Inderdaadquote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?
LOVERBOY ALERT!
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.quote:Ik heb een relatie met een meisje sinds anderhalf jaar. Bij de eerste keer sex ontdekte ik voor het eerst dat ze een tattoo had bij haar onderrug. Ik ben sowieso anti tattoo, en vind het stom dat mensen tattoos op hun lichaam zetten,
quote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hahaha, wat voor pooier ben je als je bang bent dat je vrienden dát zien dan?
LOVERBOY ALERT!
gast ze heeft fucking honderden euros betaald om het weg te halen, dat zegt wat over hoeveel spijt ze wel niet heeft.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Lees het fucking topic eens, sjaakquote:Op zondag 7 december 2008 16:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt had je t bij die eerste keer sex moeten laten. Er 18 maanden later nog over klagen maakt je gewoon een zeikwijf.
mischien heeft ze een loverboy verleden en was dit deel van een nieuwe start?quote:Op zondag 7 december 2008 16:55 schreef Aoristus het volgende:
Hm, na een jaar kom je er achter dat er nog een tattoo isVreemd.
Maar, een tattoo met een naam is meestal iets voor prostituees, dat betekent dat ze van iemand is namelijk. Je bent gepwnd
quote:Op zondag 7 december 2008 15:46 schreef ee-04 het volgende:
Jezus, als je daar over zeikt ben je haar niet eens waard man. Ze laat zich zelfs laseren voor je!
[edit] zie nu waar de tattoo echt zit, snap je al een stuk beter[/edit]
quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, dat verandert de zaak wel iets. Persoonlijk begrijp ik niet hoe dom je kan zijn om een naam op je venusheuvel kunt tattooeren.
Ze is gewoon geowned door haar ex en daar zit jij dan met je snufferd bovenop.Dat is creepy.
Anyhow, ik ben persoonlijk een tat-fan en zit zelf ook onder, dus ik kan weinig met je hekel aan tattoo's.
Mits ze netjes zijn en op verborgen plekken hoeft niemand er aanstoot aan te nemen.
Wat het verhaal wel anders maakt, is dat ze op een intieme plek de naam van een neuker heeft staan.
Ze is dus niet alleen dom, maar gaat ook respectloos met haar lijf om. Tel daarbij op dat ze met haar sokken aan neukt en ik denk dat je prima dump materiaal hebt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je je hier overheen kunt zetten.
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP'squote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt, dit topic is namelijk een lemming
Vriendin heeft chelseasmile van haar ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |