quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Een eerlijk antwoord of tegengas.
Sterf!
Met je sokkendragende, ondergetattoeerde stinksnol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is just another state of mind.
Ach als je een vrouw op zijn hondjes neemt zie je daar toch niets vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef leodiablo het volgende:
die gasten die mij hier voor loser uitmaken, ik hoop dat jullie een vriendin krijgen met een tattoo van haar ex(en) op haar venusheuvel,dan zullen we zien of je ook zo reageert zoals nu..
![]()
Newbiequote:Op zondag 7 december 2008 18:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP's
Dat dus..quote:Op zondag 7 december 2008 02:10 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen punt. Je bent gewoon een stakker.
Ja, want een vrouw met tattoo kan natuurlijk nooit iemand zijn die je leuk vindt.quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
Dat kán toch helemaal niet binnen zo korte tijd, dat weghalen?quote:Op maandag 8 december 2008 00:14 schreef Re het volgende:
oh dit is toch echt blijkbaar
het is idd best rottig zo'n kutnaam van een ex... maar dat is toch allemaal verleden tijd man, ze schaamde zich ervoor, heeft het weg laten halen.
Dat ligt natuurlijk aan lettertype en grootte... beetje Times New Roman Bold 36pt is wat moeilijk weghalen ja, of nog erger Comic Sans..quote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kán toch helemaal niet binnen zo korte tijd, dat weghalen?
Kortom, hoax
Zijn vriendin een beetje inschattende was het waarschijnlijk een 'sierlijk' *kuch* Zapf Chancerietje ofzoquote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan lettertype en grootte... beetje Times New Roman Bold 36pt is wat moeilijk weghalen ja, of nog erger Comic Sans..
Naar onderdeel van haar verleden? Het feit dat er ook mannen voor je waren bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2008 04:45 schreef Twin1983 het volgende:
Ongelooflijk die reacties hier, heb met verbazing zitten lezen.
Het is toch een nachtmerrie-scenario als je vriendin een tattoo van haar ex op haar lichaam heeft?? daar fantaseer je hoogstens over in de kroeg ofzo. Maar helaas genoeg mongolen hier die het niet kunnen begrijpen dat je zoiets niet kunt accepteren. Als je echt gevoel voor iemand hebt en je word constant geconfronteerd met zo`n naar onderdeel van haar verleden, dan moet dat voelen als een middeleeuwse beul die je ingewanden er steeds weer opnieuw uittrekt. Ook lijkt het me erg lastig om je vriendin los te zien van haar verleden, die gozer is immers pertinent op haar lichaam aanwezig.
Persoonlijk zou ik een soort obsessie/fobie/haat voor zo`n gast ontwikkelen, tevens zou ik ook een hekel krijgen aan haar naïviteit ten tijde van de relatie met haar ex.
TS; niet luisteren naar al die mongolen hier, die kunnen niet eens fatsoenlijk hun reet afvegen. Wat betreft je vriendin, ik zou mezelf een hel besparen en haar adviseren dat dat ding echt weg moet zijn voor haar volgende vriendje, dan kan ze hem vertellen dat ze als kind van haar fiets gevallen is ofzo...
quote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn vriendin een beetje inschattende was het waarschijnlijk een 'sierlijk' *kuch* Zapf Chancerietje ofzo
quote:Op maandag 8 december 2008 04:45 schreef Twin1983 het volgende:
Ongelooflijk die reacties hier, heb met verbazing zitten lezen.
Het is toch een nachtmerrie-scenario als je vriendin een tattoo van haar ex op haar lichaam heeft?? daar fantaseer je hoogstens over in de kroeg ofzo. Maar helaas genoeg mongolen hier die het niet kunnen begrijpen dat je zoiets niet kunt accepteren. Als je echt gevoel voor iemand hebt en je word constant geconfronteerd met zo`n naar onderdeel van haar verleden, dan moet dat voelen als een middeleeuwse beul die je ingewanden er steeds weer opnieuw uittrekt. Ook lijkt het me erg lastig om je vriendin los te zien van haar verleden, die gozer is immers pertinent op haar lichaam aanwezig.
Persoonlijk zou ik een soort obsessie/fobie/haat voor zo`n gast ontwikkelen, tevens zou ik ook een hekel krijgen aan haar naïviteit ten tijde van de relatie met haar ex.
TS; niet luisteren naar al die mongolen hier, die kunnen niet eens fatsoenlijk hun reet afvegen. Wat betreft je vriendin, ik zou mezelf een hel besparen en haar adviseren dat dat ding echt weg moet zijn voor haar volgende vriendje, dan kan ze hem vertellen dat ze als kind van haar fiets gevallen is ofzo...
DAT mist dus in jullie relatie!!!quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
ik krijg soms zelfs de neiging om haar tijdens de sex gewoon keihard te neuken.
Zou je even het 'weglaseren gaat wel érg snel bij ex van TSquote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt helemaal wat je zegt.. ik krijg soms zelfs de neiging om haar tijdens de sex gewoon keihard te neuken vanwege die ontwikkelde haat voor haar ex.
Het zou toch wat zijn als iedereen die een relatie met een man/vrouw die al kinderen met een ander heeft onpasselijk van die kinderen zou worden en daar mental images van de seksende exen van krijgtquote:Op maandag 8 december 2008 11:16 schreef MarMar het volgende:
Why should she, ik ben de moeder van zijn kid.. een bloedband tussen ons is wel wat meer dan een tattoo
wat een heerlijke basis voor een relatiequote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt helemaal wat je zegt.. ik krijg soms zelfs de neiging om haar tijdens de sex gewoon keihard te neuken vanwege die ontwikkelde haat voor haar ex.
1. Waarom had ze altijd sokken aanquote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Psssst, even het hele topic goed doorlezen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1. Waarom had ze altijd sokken aan![]()
2. Waarom kijk je sinds je het weet van de tattoo steeds naar haar enkels?
TS loog, Tattoo zit op mevrouw d'r doos, zoiets als "Owned by Patrick" oid, met een mooi boogjequote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1. Waarom had ze altijd sokken aan![]()
2. Waarom kijk je sinds je het weet van de tattoo steeds naar haar enkels?
Als je dat nou wat eerder en vaker had gedaan, had ze wel uit zichzelf wat meer moeite genomen om de tattoo weg laten halen. M.a.w: dan had jij wat meer indruk op haar gemaakt ipv haar exquote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
![]()
![]()
Hard neuken?quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder zou ik haar meteen dumpen om die tattoo als ik jou was. Ze kan vast iemand veel beters krijgen.quote:I knew I shouldn't go and get another tattoo
of you on my arm, but what do I go and do
I go and get another one, now I got two
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh
Now I'm sittin' here with your name on my skin
I can't believe I went and did this stupid shit again
My next girlfriend, now her name's gotta be "Kim"
Shi-ii-ii-ii-ii-ii-it
Het is een mocro naam dat maakt het nog erger..quote:Op maandag 8 december 2008 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik denk ten 1e dat je de naam niet meer kan zien, maar dat jij denkt dat je hem ziet, een soort van phantoompijn in je ogen. Hij is er niet maar je ziet hem wel.
En ten 2de, wat was de naam?
Oppervlakkig en een racist, to maarquote:Op maandag 8 december 2008 13:09 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Het is een mocro naam dat maakt het nog erger..
Dan zou ik me meer zorgen over mezelf maken want blijkbaar valt ze op die typetjes en lijk jij er op.quote:Op maandag 8 december 2008 13:09 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Het is een mocro naam dat maakt het nog erger..
Oppervlakkig en een racist, to maarquote:Op maandag 8 december 2008 13:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan zou ik me meer zorgen over mezelf maken want blijkbaar valt ze op die typetjes en lijk jij er op.
Afknapperquote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |