Ja wat wil je nou? Een eerlijk antwoord of tegengas.quote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef leodiablo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel schijnheilig van julliedat jullie opeens heel anders reageren, omdat de tattoo op een andere plek zit.. Eerst was het van: wat ben jij voor vriendje, wat een loser.. en nu is het van.. dit verandert de zaak we begrijpen je..
PS: dat verhaal van die sokken dat klopt niet hoor.. de tattoo zit immers niet op de enkel..![]()
Ik ruik lekker.quote:Op zondag 7 december 2008 19:16 schreef Aoristus het volgende:
Ik geloof SHE, want zij weet waar ze over praat
quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Een eerlijk antwoord of tegengas.
Sterf!
Met je sokkendragende, ondergetattoeerde stinksnol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is just another state of mind.
Ach als je een vrouw op zijn hondjes neemt zie je daar toch niets vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef leodiablo het volgende:
die gasten die mij hier voor loser uitmaken, ik hoop dat jullie een vriendin krijgen met een tattoo van haar ex(en) op haar venusheuvel,dan zullen we zien of je ook zo reageert zoals nu..
![]()
Newbiequote:Op zondag 7 december 2008 18:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, Vriendin heeft chelseasmile van haar ex is een lemming van deze. Kijk maar naar de data en tijden van de OP's
Dat dus..quote:Op zondag 7 december 2008 02:10 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen punt. Je bent gewoon een stakker.
Ja, want een vrouw met tattoo kan natuurlijk nooit iemand zijn die je leuk vindt.quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |