laat me raden, je vriendin heeft ook een tattoo van haar ex..quote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
Kaasschaaf!
serieus: ze heeft er al alles aan gedaan om het voor jou makkelijker te maken, en nog steeds wil je het om zoiets uitmaken. tja...
Waarschijnlijk is ze beter af zonder jou.
En hoezo kijk jij tijdens de sex telkens naar haar enkels!?
Nope. Mijn vriendin heeft helemaal geen tattoos.quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef leodiablo het volgende:
[..]
laat me raden, je vriendin heeft ook een tattoo van haar ex..
Je hebt helemaal geen punt. Je bent gewoon een stakker.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Een ex die nu niets meer betekendquote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
even serieus, ik heb toch ook een point hier.. je vriendin met een tattoo van haar ex, dat is toch fucking not done.. weet je hoe fucked up het is om mensen te gaan zeggen wiens naam dat is, als ze er naar vragen.
Dat is irritant ja. En erg dom van haar. En slecht weggelaserd dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef leodiablo het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een ex die nu niets meer betekendLekker fucking boeiend gast, heb je een beetje een minderwaardigheids complex ofzo?
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef Neuroscience het volgende:
Jezus, wat ben je klein van geest als je dit soort dingen al niet meer aan kan.
Onzeker miezerig mannetje, duidelijk, beetje pik issues ofzo?quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
He, jij bent diegene die hier een topic over aanmaakt op fok!, deal with it.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
volgens mij gaan jullie allemaal naar cuckold parties ofzo en kicken jullie erop als je vriendin geneukt wordt door een ander in het bijzijn van jou ..
Ja, want een half weggelaserde tattoo is precies hetzelfde als kijken naar een neukpartij van je vriendin en meneer x.quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
Ja, ik las net de op nog ff, en na anderhalf fucking jaar: hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op zondag 7 december 2008 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook vind ik het opvallend hoe lang het duurde voordat je erachter kwam dat je die tat op haar enkel had.
Nee helaas, die van ons hebben niet de naam van een ander op hun lichaamquote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef leodiablo het volgende:
Vooral doen. Gaat veel respect vanuit enzo.quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Weet je wat ik ga doen.. Ik ga ervoor zorgen dat ze mijn naam op haar lichaam tattoeert en dan dump ik haar en dan mogen jullie haar nieuwe vriendje worden.
Kan me niet voorstellen dat ik een wijf zou willen doen dat zo lang met zo een oppervlakkige vent rond heeft gelopen, dat kan niet veel zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
juist ja..quote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef Unstoppable het volgende:
Een optie zou zijn om er een tattoo overheen te laten zetten. Als het nu nog maar te zien is als je goed kijkt, dan kan het zo vrij simpel helemaal verdwijnen.
Maarja, iets zegt me dat TS dan nog steeds een probleem heeft met het idee dat die naam eronder zit
ik keek nooit naar de binnenkant van haar enkels.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef PP. het volgende:
Je ontdekt die tattoo pas na een jaar? like, WTF?
En die zin geeft wel weer aan hoe openminded jij kan zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
TS zeurt wel, maar een moppie die de naam van èèn of andere lover op het lijf heeft staan geeft zelf al aan hoe intellectueel uitgedaagd ze is.
maar nu kan je je ogen er niet meer vanaf houdenquote:Op zondag 7 december 2008 02:28 schreef leodiablo het volgende:
[..]
ik keek nooit naar de binnenkant van haar enkels.
quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
TS zeurt wel, maar een moppie die de naam van èèn of andere lover op het lijf heeft staan geeft zelf al aan hoe intellectueel uitgedaagd ze is.
Je zag haar nooit naakt dus?quote:Op zondag 7 december 2008 02:28 schreef leodiablo het volgende:
[..]
ik keek nooit naar de binnenkant van haar enkels.
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
Nou ja, zo'n tatoeëerder zal toch ook wel kunnen spellen? Daarbij, zo uitdagend is het vast niet om een naam op te schrijven.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je mans genoeg bent, laat je haar dit topic lezen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
Jeeeeeeeee! Nog zo iemand die moeite heeft andermans keuzes te respecteren en om zoiets potentieel onbeduidends als een tattoo een meisje van te voren al afserveert.quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef LoggedIn het volgende:
Een wijf met een tattoo zou ik sowieso niet willen, maar zodra het de naam van een ex is is het helemaal overGa maar lekker terug naar die gozer als die het waard was om voor de rest van je leven je lichaam te verneuken
eerst willen we pics zienquote:Op zondag 7 december 2008 02:22 schreef leodiablo het volgende:
En jij maakt je druk over een tattoo?quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
dus zelfs onder de douche of tijdens het omkleden hield ze ook haar sokken aan?...quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef leodiablo het volgende:
[..]
die conclusie trek jij.. ze sexte altijd met haar sokken aan vandaar dat ik het pas tijdens de zomervakantie zag, op het strand.
whehe, reality checkquote:Op zondag 7 december 2008 02:45 schreef SHE het volgende:
Ze neukte met haar sokken aan?
Dude, jij maakt je druk om een tat?
Ze neukte met haar sokken aan!!!
Omg!
Loser!
Als je vriendin vreemdgaat tijdens je relatie is dat ook een keuze die ze maakt, moet ik die ook maar gewoon respecteren en met haar verder gaan alsof er niks aan de hand is?quote:Op zondag 7 december 2008 02:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jeeeeeeeee! Nog zo iemand die moeite heeft andermans keuzes te respecteren en om zoiets potentieel onbeduidends als een tattoo een meisje van te voren al afserveert.
Waarom deze vraag stellen als je het antwoord toch al weet...quote:Op zondag 7 december 2008 01:55 schreef leodiablo het volgende:
Wat moet ik doen, dumpen of doorgaan?
Ze waren vast roze met rode hartjesquote:Op zondag 7 december 2008 02:45 schreef SHE het volgende:
Ze neukte met haar sokken aan?
Dude, jij maakt je druk om een tat?
Ze neukte met haar sokken aan!!!
Omg!
Loser!
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 01:59 schreef MASD het volgende:
Jezus, zeikwijf.over misplaatste jaloezie gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |