Ja is goeddquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Muis006 het volgende:
PFje zullen we dan samen skinny bitches zijn?
Oh en mijn bovenbenen, daar ben je niet jaloers op hoordie dingen zijn veel te slap!
da rendier kan toch ook?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet een kerstmannetje maken van mijn avatar maar mijn originele heb ik alleen op mijn werkdus kan maandag pas.
Ik zal erover nadenkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
je voudrais zien une photo de la muis!
dan ben ik wel het Slank-Topic-Spekkieen nee, heb geen meetlint bij de hand
)
En ik, me niet echt goed gedragen bij het ontbijtquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
je voudrais zien une photo de la muis!
dan ben ik wel het Slank-Topic-Spekkieen nee, heb geen meetlint bij de hand
)
Ik heb (nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef kwakveense het volgende:
ola... de centimeters:
heup 110, taille 82, been 64
was toen ik begon:
heup 120, taille 93, been 75
das mooi...maar t slechte nieuws is dat ik sinds 30 oktober 0 centimeters ben kwijtgeraakt. en dat ik inmiddels weer zwaarder ben dan toen ik verhuisde en de schaal naar beneden sprong. bah. ik ga echt weer goed mn best doen want dit wil ik niet...heb verdorie 76,5 gezien en nu is t weer 78,5
Hmmm weet nog niet of ik daar blij moet wezenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb (nog!!) geen verstand van afvallen, maar op gewicht blijven is ook afvallen! En als je ooit vrij zwaar bent geweest maakt je lichaam extra vetcellen aan die nooit meer weg gaan, zodat het voor jou altijd een prestatie blijft om een normaal gewicht te hebben!! (Niet om je in de put te praten, maar dit is ook al heel goed) Maarr je wil beter en dat kan je
Alleen hoe verwijs ik je op dit moment nog even door
Ja mij ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:35 schreef kwakveense het volgende:
@ PF, ik weet het, maar het voelt nu niet goed, omdat ik weet dat ik nu niet sport en te ongezond eet. het kán dus veel beter. Morgen ga ik hardlopen, en vandaag weer eens met het SHE schema beginnen... en proberen weer wat beter te eten (vooral geen maaltijden meer overslaan) enzo. want dat werkt gewoon niet.
Ik wil in élk geval graag naar een bmi onder de 30. en dan lijkt t me fantastisch als ik ooit een gewicht in de 60 kan behalen...
Maar hoe kan je een goed meer-jaren-plan maken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja mij ookHeb je nu een meer-jaren-plan? (Ik niet hoor, maar wie weet kan ik van je leren
)
Want buiten een normaal figuur is het ook belangrijk om gezond te zijn
jup. zeker gezien de ouderdoms diabetes van papa en oma, en de hartritmestoornissen van mama en oma...quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja mij ookHeb je nu een meer-jaren-plan? (Ik niet hoor, maar wie weet kan ik van je leren
)
Want buiten een normaal figuur is het ook belangrijk om gezond te zijn
Leuk joh! Ga je een patatje eten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef AKnynke het volgende:vanuit Twente.
fijn om weer even in nederland te zijn!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup. zeker gezien de ouderdoms diabetes van papa en oma, en de hartritmestoornissen van mama en oma...
ik woog in september 2007 96 kilo. nu weeg ik 78 (ongeveer dus)
meerjarenplan: ik zou heel graag ergens in januari de 76 halen (niet meer obees)
dan zomer 2009 70 kilo (lager dan in living memory)
en januari 2010 64 (is gezond bmi)
en dan augustus 2010 (einde van mn promotietraject, dikke kans op start van een nieuwe carriere enzo) wil ik graag onder de 60 kilo wegen.
ideaal gewicht voor mijn lengte is een kilo of 53 (ben nog smal gebouwd ook namelijk) maar weet niet of ik zo ver zal gaan misschien is dat wel lelijk...
ik denk dat het kan. ik sport namelijk nu nog niet of nauwelijks, dus heb ruimte zat om mn verbranding op te krikken naar mate ik lichter word... en ik wéét hoe ik moet eten. maar ja, ik doe t niet altijd...ik heb nu al een jaar volgehouden, met af n toe een dipje, dus het is al een way of living geworden. ook al kan die nog een stuk beter. maar ik gun mezelf een gezonde toekomst....
Vanavond krijgen we op mijn verzoek kip, patat en appelmoes. Helaas ben ik verantwoordelijk voor aardappelen schillen voor 7 personen, dus dat wordt nog wat!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk joh! Ga je een patatje eten?
That's the spiritquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik gun mezelf een gezonde toekomst....
Nou je hebt in ieder geval dikke tieten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:08 schreef Anosmie het volgende:
maten volgens de PF methode:
1. 94 cm
2. 83 cm
3. 80 cm
4. 94 cm
5. 97 cm
6. 101 cm
-3 confronterend
en die sla ik even op op de laptopquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef SHE het volgende:
Ik ben voor 26-mei 2009 op de oude maten. ZO niet, dan drink ik tijdens een meet een liter terpentine.
Het is gewoon geworden maar straks wanneer je echt een lange periode stilstaat zal het wel moeilijk zijn om niet terug te vallenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:56 schreef kwakveense het volgende:
ik bedoel meer dat ik nooit meer volledig terug zal gaan naar hoe ik oit zo dik ben gewordenik kan al niet meer stoppen want t is al gewoon geworden...
beter kan altijd...dat zeg ik toch ook juist
Meet, meet? Welke meet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef SHE het volgende:
Mijn oude maten:
92
53
94
borst-taille-heup dus.
Mijn nieuwe:
104
67
110!
Ik ben de enige die dikker is geworden sinds ze in slank post
Ik ben voor 26-mei 2009 op de oude maten. ZO niet, dan drink ik tijdens een meet een liter terpentine.
SHE moet sowieso toch nog wat schoeisel gaan opeten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en die sla ik even op op de laptop
hahaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?
Snorkel
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.
iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik bedoelde het niet eens zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?
Snorkel
Nee dat had ik niet door, zal zelfs niet weten welk gedeelte maar ik zal het allemaal wel weghalenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.
en dát is dus alleen maar zo als je t in t echt dus ook gewoon rot bedoelde... waarom is iets slijmen als je even een tweede keer nadenkt en dat wat je daadwerkelijk bedoelt gewoon iets minder kwetsend stelt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....
Kwahaaak. Dit was mijn discussie!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en dát is dus alleen maar zo als je t in t echt dus ook gewoon rot bedoelde... waarom is iets slijmen als je even een tweede keer nadenkt en dat wat je daadwerkelijk bedoelt gewoon iets minder kwetsend stelt?
t is een open discussie lijkt me. ik betrek dingen die miss s zegt in deze discussie nu eens níet op mezelf bovendien!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kwahaaak. Dit was mijn discussie!
Deze keer lijkt het me wel een goed ideequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee weghalen hoeft niet, dat is alleen maar vervelend
Je moet je noooit aanpassen zodat andere mensen het wel OK vinden. Dan raak je jezelf alleen maar kwijt! (Binnen een redelijke grens dan..)
Ja wat jij nu neer zet zo dacht ik er eigenlijk over (en wou ik neerzetten maar lukte niet) maar vraag me gewoon af wat de anderen en SHE er zelf dan van vindquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
*
Miss_S: ik vraag me ook wel eens af hoe je iets precies bedoelt, maar ik ga er altijd maar van uit dat je het wel goed bedoeltWat betreft je comment over SHE op de vorige pagina: dat KLINKT niet zo aardig! Maar weet je, het is (denk ik) SHE's manier van mensen willen helpen en ze doet haar best. We hebben allemaal wel eens tegenslagen, en reageren hier allemaal anders op. Ze weet hoe het moet, dus waarom zou ze anderen niet mogen helpen? Ze is net zo streng voor zichzelf in mijn ogen
Nou ik vond het een beetje ongepast omdat jij vaak zo hapt en nu vond ik eigenlijk dat het overkwam alsof jij nog even je zegje wou doen zo van. Ha, ik zie een kans!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t is een open discussie lijkt me. ik betrek dingen die miss s zegt in deze discussie nu eens níet op mezelf bovendien!!
maar ik mag toch wel mijn mening geven over hoe mensen over komen??? noem het maar opvoeding...
Oeh die ben ik even vergeten/heb ik verdrongen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Deze keer lijkt het me wel een goed ideewil namelijk niet bot zijn als ik het niet zo bedoelt heb
En jij had die ene keer wel in de gaten toen ik niet zo blij was met je
Ik ben chill, ga nu naar mijn vriendje toe....en weet niet of ik daar verder nog iets over kan zeggen zonder bot te zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oeh die ben ik even vergeten/heb ik verdrongen!
Is iedereen nog helemaal chillAnders maar snel een ander onderwerp
Sinterklaas stemming ftw!
Waar zijn mijn cadeaus danquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
PF, ik wil me nergens mee bemoeien, maar die is weer het land uit. Kerstman FTW!!!
Ik kan me idd voorstellen dat het lastig is om, als je idd de gezichtjes al opgezet hebt, dát juist te schilderen, omdat een goed geplaatste klodder verf al zoveel verschil kan maken! (ten goede of ten kwade)quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:24 schreef conleche het volgende:
Indiaantje, bij mij is het niet eens de inspiratie, want ik had die kinderen al opgezet, maar meer het schilderen zelf. Bij portretten kan je niet al te ruig te werk gaan, want dan klopt er niks meer van de gelijkenis en dat is lastig, want ik wil ook niet lopen klooien op de vierkante milimeter. En dan als ik zoals nu een paar weken niks heb gedaan, moet ik er weer inkomen..........Met als gevolg dat ik eerst maar achtergronden en kleding ga doen en zo, om maar niet aan het echte werk; de gezichtjes te beginnen.
zo bedoelde ik het inderdaad niet. als ik t zélf niet had gelezen en gedacht "jezus, moet dat nou" had ik niet gereageerd. ik had t laten gaan en toen reageerde jij, dus in die zin was t wel "vertraagd happen".quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik vond het een beetje ongepast omdat jij vaak zo hapt en nu vond ik eigenlijk dat het overkwam alsof jij nog even je zegje wou doen zo van. Ha, ik zie een kans!
Maar dit kan ik ook wel weer fout hebben begrepen, geïnterpreteerd, en dat jij het anders ziet! Maar natuurlijk mag je je mening geven, ik wou dit keer gewoon een normaal antwoord zonder dat iemand zich hoeft te verdedigen.
En waarschijnlijk is dit ook weer naar van mij, dat realiseer ik mij ook wel (een beetje).
quote:Maar vind wel jammer dat ik nu waarschijnlijk weer meer op mijn kop ga krijgen in dit topic maar dat is niet jouw schuld
Ik vraag mij hetzelfde af....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar zijn mijn cadeaus dan
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan me idd voorstellen dat het lastig is om, als je idd de gezichtjes al opgezet hebt, dát juist te schilderen, omdat een goed geplaatste klodder verf al zoveel verschil kan maken! (ten goede of ten kwade)
Maar respect hoor!Ik heb wel eens portretten gedaan op opdracht, en prompt kwam er niks meer uit mn vingers. Als het moet, lukt het niet. (als het niet moet ook niet vaak, maar toch
) Zelfde reden waarom kunstaca een Faal was.
Anyway, nogmaals: veel succes! Komen de portretjes achteraf op je saait? Ik vind het altijd tof om te zien!
Spit it out PFquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben echt like, genius!
Srsly! Wil iemand het horen?
In een envelop kun je zelfs nog een spijkerbroek verzenden!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook een leuk idee, maar pakjes verzenden kost 6,75 of zo. Dus misschien moet het ook nog in een enveloppe kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. dit is echt een teringlang kut verhaal.
Alleen doe ik veel langer vrolijk door posten en jij zegt het meteenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
pf lieverdik kan niet zo goed tips geven want je klinkt echt een beetje als mij in je hoofd dus ik kan t niet beter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk hetquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij is je punt gewoon dat je wilt dat hij niets liever doet dan tijd aan jou besteden! En al helemaal niet jou 'gebruiken' om iets met iemand anders te gaan doen.
Hoe oud ben je? Wat verdien je? Waar woon je? Zie je er leuk uit? Heb je een rijbewijs?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me trouwens ook niet opperbest vandaag. Ik heb nu een tijdje een nieuw baantje, maar het bevalt me nog niet echt of soms zelfs echt niet. Ik ben misschien een verwend kreng, maar ik kan er dus écht niet tegen als ik ergens werk waar ik me niet prettig voel. Dan wordt m'n hele week er door beinvloed wanneer ik weer moet werken en duren de uren zo ontzettend lang. En dat alles met z'n mager kutsalaris. Bah, daar baal ik echt van. Misschien toch maar op zoek naar een nieuw baantje...
Verder moet ik mezelf even een schop onder m'n hol verkopen. Mijn plan voor vandaag is; Zometeen hardlopen, daarna lekker koken en nog even een begin maken aan m'n essay. Vanavond misschien wel naar de film... Voel ik me vast beter door.
Hm ja dat is zo.. Jij hebt je leven "op orde"quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef conleche het volgende:
Soms hè, soms, ben ik zó blij dat ik al wat ouder ben!! Ik maak mezelf nooit meer ongelukkig met dit soort dingen.
Hahaha. Ik ben 21 jaar, verdien 5,75 (quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Wat verdien je? Waar woon je? Zie je er leuk uit? Heb je een rijbewijs?
Ik ben vaak zat ook jaloers op jullie hoor, juist omdat je nog zo jong bent, maar dat hele onzekere gedoe gaat er wel wat af met de jaren en dat mis ik als kiespijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm ja dat is zo.. Jij hebt je leven "op orde"
je weet wie je bent
je weet wat je wil
je hebt een huis waar jij de baas bent.
Van daaruit is het wel relax onderhandelen.
O dan weet ik wel iets waar je 10-12 euro per uur kan verdienenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben 21 jaar, verdien 5,75 (), Nijmegen, leuk is relatief en ik heb sinds 5 maanden m'n rijbewijs.
Jij bent slank! Ik heb 90-67-91 (vlak daarna neemt omvang sterk toe) en ik ben ook slank hoorde ik van PF. Maar ik dacht dat jij wilde aankomen? Of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb me eens opgemeten, dan kan ik dat ook bij gaan houden
Borst: 88
Taille: 67
Heupen: 100
I like big butts and I cannot lie zullen we maar zeggen
Aahwquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Iemand anders heeft huisje gekocht. Baah. Ik wil huisje. En een af essay. En mn fiets terug. En mn leraar was kennelijk vergeten dan ie me uitstel had gegeven voor essay ivm overlijden vader. Dus die heb ik gemaild. En baahaaaaaah.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer een beetje in een panic bui.PFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. dit is echt een teringlang kut verhaal.
. Rustig aan he. Het grootste probleem zit waarschijnlijk in je hoofd, anderen zullen je kledingzorgen en andere zorgen waarschijnlijk niet eens opmerken. Enige manier om ze daarvan bewust te maken is (en anderen zeiden het ook al): erover praten. Hij kan niet ruiken als jij ergens mee zit. Ik moet ook keihard gaan janken (of het rustig vertellen, maar vaker dat eerste) bij mijn vriendje voor hij in de gaten heeft dat het echt mis is met me, of dat ik ergens mee zit. Praat
hij zal je niet opvreten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik ben niet zo heul oud. Maar heb wel al bijna 6 jaar met vriend en we voelen elkaar intussen wel zodanig aan dat we best wel Zen zijn samen en we kunnen goed praten over dingen die ons evt dwars zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef conleche het volgende:
Soms hè, soms, ben ik zó blij dat ik al wat ouder ben!! Ik maak mezelf nooit meer ongelukkig met dit soort dingen.
Hey, ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dan weet ik wel iets waar je 10-12 euro per uur kan verdienen
incl reiskosten, reistijd vergoeding, lunch en diner vergoeding.
Als je wil dan..
Dat herken ik wel goed ja. In het begin van onze relatie moest ik ook elke maand even zo'n emotionele onzekerheids mega-huilbui krijgen (terwijl ik normaal NOOIT huilde). Echt bizarquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heul oud. Maar heb wel al bijna 6 jaar met vriend en we voelen elkaar intussen wel zodanig aan dat we best wel Zen zijn samen en we kunnen goed praten over dingen die ons evt dwars zitten.
Af en toe zijn we net een getrouwd stel
Nee, dat is allebehalve hypocriet. Als ik namelijk dezelfde energie in mezelf zou stoppen als ik in anderen doe, dan zou ik topfit zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
SHE moet sowieso toch nog wat schoeisel gaan opeten?
Maar SHE vind je het niet een beetje hypocriet om soms heel fel op andere te reageren als ze iets niet goed doen en jij dus gewoon aankomt?
Of is het zoals Those who can’t do, teach
ik ga dan gewoon huilen ipv een stom grapje maken. daarom ben ik zo'n emo-snollie....quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Alleen doe ik veel langer vrolijk door posten en jij zegt het meteen
Heb jij ook altijd dat je moet huilen als je wil zeggen wat je echt voelt in je hart
en dus maar een stom grapje maakt om dat te verbergen?
Ik verstop me altijd onder m'n dekens of ik ga huilen. Pick onequote:Op zaterdag 6 december 2008 17:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat herken ik wel goed ja. In het begin van onze relatie moest ik ook elke maand even zo'n emotionele onzekerheids mega-huilbui krijgen (terwijl ik normaal NOOIT huilde). Echt bizar. Maar dat is nu al bijna nooit meer zo, behalve als we allebei veel last hebben van stress (waardoor hij het druk heeft en kortaf is en ik vooral veel aandacht van hem wil
).
Juist!! Dan ziet niemand je en valt je rooie kop niet op. Wel in de bebouwde kom blijven though!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In het donker hardlopen, kan datIk heb wel een hesje en lichtjes.. Fanatiek
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb ook een uiterst, uiterste kutdag!!!!!!!!!!!!!!!
Zooooooooooo..........
PF ik vind het lootjes idee cool!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks iedereen.
Ik kreeg de uitslag van een uitstrijkje en die is niet bepaald positief
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks iedereen.
Ik ga dinsdag naar een gyn en dan weet ik meer maar goed is het niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Nee toch niet wat ik denk dat het is ????
Ik heb geen idee wat er staat, maar het klinkt niet goedquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag naar een gyn en dan weet ik meer maar goed is het niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pap-klasse
Mijn uitslag was pap 4
Oftewel dit? Dus een kans op baarmoederhalskanker?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn uitslag was pap 4
Oh boy.. dat klinkt niet heel goed, ik hoop dat je snel meer weet, en dat het allemaal mee valtquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn uitslag was pap 4
Uiteraard heb ik me suf gegoogled en het zegt nog helemaal niks maar ik hou met het ergste rekening zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oftewel dit? Dus een kans op baarmoederhalskanker?. 'Gelukkig' ben je er nog op tijd bij en is het nog niet uitgezaaid, of zie ik dat verkeerd? Gatverdamme zeg, wat een vreselijk nieuws
. Sterkte
.
Jeumig DML, wat een naar nieuws. Die uitslag is zeker niet mals.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks iedereen.
Nee ik ben pas 25quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef cinnamongirl het volgende:
DML, had je klachten? Is dit aan het licht gekomen door het bevolkingsonderzoek (oproep elke 5 jaar vanaf je 30ste)?
Ja zeker. Maar was er zo moe van, dat ik in mn bed ben gaan liggen, net gegeten heb en nu helemaal kapotquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
ChicoooZijn taarten gelukt / aan het lukken?
Neen: Jaaaaaaaa Iron Man!Robert Downey Jr als ad-remme dude met een lack+abundance aan social skills
Erg vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar was er zo moe van, dat ik in mn bed ben gaan liggen, net gegeten heb en nu helemaal kapot. Eigenlijk nog douchen enzo ...
Niks spoiler, gewoon in normale letters dit chic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jou. In de winter vind ik het ook veel lastiger me echt leuk te kleden en ondertussen het niet koud te hebben.
[..]
Ja zeker. Maar was er zo moe van, dat ik in mn bed ben gaan liggen, net gegeten heb en nu helemaal kapot. Eigenlijk nog douchen enzo ...
Je mag wel uit mijn kast wat komen uitzoeken? Al weet ik niet of ik wel wat moois voor je heb. Misschien een jurkje met daarover een charmant vestje? Maar daar heb je vast geen tijd voor. Mooi zijn is kou lijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
[..]
Chico: als je op 6 dec voor het eerst dit jaar een kledingcrisis hebt, dan ben ik jaloers op je. Ik heb er 2x per dag 1 somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Wel spoiler, want ik vind het zelf eigenlijk behoorlijk belachelijk dat ik hier opeens een probleem mee hebquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niks spoiler, gewoon in normale letters dit chic!
voor jou. In de winter vind ik het ook veel lastiger me echt leuk te kleden en ondertussen het niet koud te hebben.
Mijn moeder weegt zo'n 10 kg meer en heeft nog minder gevoel voor stijl dan ikquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je had toch een nieuwe niet zo wijde spijkerbroek? Die met een leuk vhals shirtje met daaronder een hemdje? Of leen desnoods een leuk shirtje van je moeder? En dan misschien een ketting en een armband en mascara? En het is toch bij jou thuis dus hoef je geen schoenen aan en kun je gewoon zwarte sokken aandoen of zo.
Ik heb het nu altijd koud, omdat ik moe ben. En ik heb 0 rokken, 0 jurken (ohja, een galajurk), 0 panty's en 0 vrouwelijke vestjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef cyclechick het volgende:
Heb je niet een leuke rok ofzo? Ik heb nu bijv een rokje aan (dun) met panty/legging (dun) en hele warme zwarte skisokken (lekker dik). en dan daar een shirtje met een vestje op?
Is het zo warm koud bij jullie dan in huis?
Ik zit nu in een t-shirt met korte mouwen, en heb de verwarming aan de andere kant van de kamer alleen maar een heel klein beetje aan staan. Maar mijn huis wordt dan ook echt snel warm, gelukkig..
O wow! Is het bij het KNSM eiland daar?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ontzettend in m'n nopjes, omdat we een toffe huurwoning aangeboden hebben gekregen in een nieuw appartementencomplex.
Slankrelevantie: er zit een fitnesszaal in het complex.
I wish! Mijn schoonouders wonen op KNSM-eiland en die hebben een geweldig uitzicht op het water.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef conleche het volgende:
[..]
O wow! Is het bij het KNSM eiland daar?
echt niet, hij komt vanavond nog bij m'n ouders! Het is zo gezellig hier, echt ouderwets leuk! Heerlijk om weer even thuis te zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
PF, ik wil me nergens mee bemoeien, maar die is weer het land uit. Kerstman FTW!!!
Gets wat eng! Sterkte!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik ben pas 25![]()
Ik had bloedingen ondanks de pil en naar aanleiding daarvan wilde mijn huisarts een uitstrijkje. Ik heb me geen moment druk gemaakt er om moet ik zeggen. Tot ik de daadwerkelijke uitslag kreeg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, DML! Da's schrikken! Dikke knuffel voor jou en hopelijk gaat het niet zo erg zijn als het nu lijkt
Ik heb geen Dr Phil-spreuk paraat. Even zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet in mijn nopjes. Verre van dat. Ik ben uit mijn nopjes!
Ik zit onder de verf, ik heb nog niet eens kunnen douchen, HE is boos de deur uit gewandeld 3 uur geleden, ik heb amper wat gegeten vandaag en ik heb een knoop in mijn maag.
En mijn haar zit ook stom.
Hoi PFquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Positief punt; nu hij weg is, kan je wel gelijk de sloten veranderenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik zit onder de verf, ik heb nog niet eens kunnen douchen, HE is boos de deur uit gewandeld 3 uur geleden, ik heb amper wat gegeten vandaag en ik heb een knoop in mijn maag.
[ afbeelding ]
Maar gefeliciteerd Claudia!
En DML ; wat is er precies aan de hand?. Of wil je het niet vertellen?
Gefeliciteerd Claudia!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ontzettend in m'n nopjes, omdat we een toffe huurwoning aangeboden hebben gekregen in een nieuw appartementencomplex.
Slankrelevantie: er zit een fitnesszaal in het complex.
Nee! Het is nog te vroeg! Er moet eerst nog een inkomenscheck plaatsvinden! Niet jinxen!quote:
Je zoekt ze wel uit en ze zijn allemaal waar. Klote zooiquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen Dr Phil-spreuk paraat. Even zoeken.
- Failure is no accident.
- If you want more, you have to require more from yourself.
- Get up each morning, look at yourself in the mirror, and see yourself not as someone who is overweight or out of shape, but as the someone you will become.
- It's better to be healthy alone than sick with someone else.
- Sometimes you just got to give yourself what you wish someone else would give you.
Wat een lul is die man toch.
SHEquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dezelfde situatie natuurlijk ( alleen zitten wij nu in koop, maar we keken vorig jaar naar huur )quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee! Het is nog te vroeg! Er moet eerst nog een inkomenscheck plaatsvinden! Niet jinxen!
Dat wordt nog spannend omdat mijn lief een eigen bedrijf heeft en het niet duidelijk is hoe ze zijn inkomen gaan berekenen.
Moet je dinsdag voor definitieve diagnose?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia ik ga voor je duimen.
SHE, mannen hebben helaas de neiging om je knopen in je maag te bezorgen, buh bah stom is dat![]()
Bedankt iedereen, ik ga heul hard duimen dat het allemaal mee valt dinsdag
Ik ben een meany, bolletje!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
SHE [ afbeelding ]
was is los popje?
Sorry.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee! Het is nog te vroeg! Er moet eerst nog een inkomenscheck plaatsvinden! Niet jinxen!
Dat wordt nog spannend omdat mijn lief een eigen bedrijf heeft en het niet duidelijk is hoe ze zijn inkomen gaan berekenen.
Join the club, sis.quote:
Het probleem is dat hij de laatste 2 jaar veel verdient (2007 en 2008). Die jaren daarvoor lag zijn jaarinkomen veel lager. Toch willen ze van 2005, 2006 en 2007 de jaaropgaven hebben. Ik ben bang dat ze het gemiddelde gaan nemen over die drie jaar, en dat is net iets te laag (uitgaande van de situatie dat ze mijn jaarinkomen nemen en 40% van zijn inkomen). Oh, en er is geen accountant. Afwachten dus!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
Wij hebben dezelfde situatie natuurlijk ( alleen zitten wij nu in koop, maar we keken vorig jaar naar huur )
Mijn inkomen hebben we als hoofdinkomen gebruikt, en daarbij werden zijn jaarcijfers voor de helft meegerekend.
Maar het mag ook andersom, als zijn cijfers beter zijn dan de jouwe.
Volgens mij ben je geen meany SHE. Je maakt het jezelf alleen nog wel eens lastig met hard werken en je druk maken om alles en iedereen en dergelijke, en ALS je dan uit je slof schiet, schiet je er ook meteen flink uit. Logisch, je bent constant 'on edge'.quote:
Je zegt dat je in ZIJN huis staat te klussen, maar als jullie daar al twee jaar samen in wonen, is het dan niet JULLIE huis, inmiddels? Je klust toch niet voor hem, maar voor jezelf/voor jullie, zodat je je fijner voelt in dat huis?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit en ze zijn allemaal waar. Klote zooi![]()
Mag ik advies? Alle dames mogen inspringen hoor, want ik weet het ECHT niet meer![]()
Ik ben al dagen in zijn huis bezig. Verven, schoonmaken, stylen, boren, timmeren etc.
Mijn vader, de schat, heeft de hele keuken overgespoten en is nu dus *nieuw*
Elke vrije minuut die ik heb, gaat in dat huis zitten.
Is niet erg, maar ik leg mezelf dat op en verwacht vervolgens dat ik een lintje krijg ofzo![]()
HE doet eigenlijk niets, behalve werken. Maar ik werk ook gewoon en vul mijn vrije tijd met klussen.
Dus toen hij vanavond 'advies' stond te geven vanachter zijn bureau ben ik los gegaan.
Ik heb een VERWIJT naar zijn hoofd geslingerd, dat hij zijn mond moest houden aangezien hij geen flikker uitvoerde. En mensen die niet meehelpen, mogen ook geen commentaar leveren.![]()
Hij heeft 2 dagen buiten de deur gewerkt en doet daar steeds zo zielig over. Dat stoort me dan, terwijl dat stom is, want hij wil dan ook gewoon ( net als ik ) een aai over de bol en een ' komt wel goed schatje'
Natuurlijk werd hij boos en gooide er een ' je doet het zelf en je zit te rommelen en daardoor krijg je nog meer stress' .
Waarna ik helemaal uit mijn plaat ga en met luide stem bler hoe hij het in zijn hoofd haalt om mijn harde werk af te vallen.
Waarna ik eruit gooi dat hij zijn bek moet houden, omdat ik wel ff ZIJN huis sta op te knappen, die hij 8 jr lang heeft verwaarloosd. Waarop hij woedend wordt ( gevoelig punt ) en schreeuwt dat ik een trut ben, die ook al 2 jr in datzelfde huis woont en blijkbaar ook nooit eerder op het lumineuze idee was gekomen er iets aan te doen.
En ja, ik doe alles in huis, ik werk en daarnaast maak ik zijn huis mooi. Ik wil erkenning!
En medelijden
Maar dat is gelul natuurlijk, want ik stel die belachelijke eisen zelf.
Wat moet ik met mezelf?![]()
Ik heb natuurlijk niet zo fraai gereageerd, maar ik vind zijn houding ook zo passief. Maar dat is zeker geen reden om zo uit te vallen he?
Ik ben een emotionele kleuter.
Ik probeer mezelf voor een teleurstelling te behoeden. In mijn hoofd heb ik dat appartement al helemaal ingericht. Sterker nog, ik lig nú in het ligbad. Mijn eigen ligbad!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry.
Dan hou ik het bij duimen voor je.
Dinsdag gaat de gyn daar binnen loeren en ook eens even zijn mening gevenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Moet je dinsdag voor definitieve diagnose?
Oh boy. Ik zal een kaarsje voor je aansteken.
We gaan uit van goed nieuws, die boze wolk moet dinsdag wel verdwenen zijn.
*checkt maanstanden*
Maar met 'naar binnen loeren' kunnen ze toch geen echte uitslag geven?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dinsdag gaat de gyn daar binnen loeren en ook eens even zijn mening geven![]()
Zijn de maanstanden gunstig voor dinsdag?
En ik heb weinig advies in je probleem met HE. Ik zou zelf net als jij gereageerd hebben met iets minder harde bewoordingen wel.
Bij ons was het precies andersomquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij de laatste 2 jaar veel verdient (2007 en 2008). Die jaren daarvoor lag zijn jaarinkomen veel lager. Toch willen ze van 2005, 2006 en 2007 de jaaropgaven hebben. Ik ben bang dat ze het gemiddelde gaan nemen over die drie jaar, en dat is net iets te laag (uitgaande van de situatie dat ze mijn jaarinkomen nemen en 40% van zijn inkomen). Oh, en er is geen accountant. Afwachten dus!
Ik vrees dat ik geen advies kan geven wegens belangenverstrengeling. Maar het komt wel weer goed.
Ik vind juist dat je hele zinnige dingen zegt, en ik heb notabene gevraagd om de oprah/phil/lieve martine adviezen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en SHE, solly voor de bovenmatige Wannabe-Ophra/Dr Phil / weetikveel, lieve martine oid, berichten van ondergetekende![]()
Ik heb de nare neiging om, als er een vraag is om advies, meteen in de nadenk-filosofeer-lul-teveel modus te schieten
Edit: betweter-modus, dat woord zocht ik![]()
Dat is toch alleen maar lief bedoeld? En ze vroeg ook om advies.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en SHE, solly voor de bovenmatige Wannabe-Ophra/Dr Phil / weetikveel, lieve martine oid, berichten van ondergetekende![]()
Ik heb de nare neiging om, als er een vraag is om advies, meteen in de nadenk-filosofeer-lul-teveel modus te schieten
Edit: betweter-modus, dat woord zocht ik![]()
Schijnbaar wel:quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar met 'naar binnen loeren' kunnen ze toch geen echte uitslag geven?
Dat kunnen ze toch niet met het blote oog zien?
Naja, wat cyclechick al zegt...als het me uitkomt heb ik het over ZIJN huis en anders is het ook de mijne.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
SHE, je was zo blij dat je carte blanche kreeg wat betreft het klussen. Je vond het zelf wel fijn dat hij niet mee zou doen/helpen. En ik denk eerlijk gezegd dat je overdreven fel gereageerd hebt op zijn 'advies'.
Máár, hij moet niet zo ontzettend kinderlijk zielig doen over twee (twéé!!!) dagen buiten de deur werken. Jezus christus, wij werken allemaal meerdere dagen per dag buiten de deur, wat loopt ie te zeiken dan over twee dagen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Jullie hebben volgens mij best veel onderhuidse irritaties over elkaar. En op een moment als dit, bij een wellicht best goedbedoeld 'advies', komt dat tot ontploffing. Het is wel een steeds terugkomend iets dus jullie zullen er wel echt, echt, écht iets aan moeten gaan doen.
Of jullie moeten allebei wel van een potje drama op zijn tijd houden en dan lekker zo houden
Welnee. Hij had ondertussen best wel een keer kunnen zeggen dat het mooi is geworden vóór jullie ruzie kregen. Niks emotionele kleuter. Kleine moeite toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
En ja, ik doe alles in huis, ik werk en daarnaast maak ik zijn huis mooi. Ik wil erkenning!
En medelijden
Maar dat is gelul natuurlijk, want ik stel die belachelijke eisen zelf.
Wat moet ik met mezelf?![]()
Ik heb natuurlijk niet zo fraai gereageerd, maar ik vind zijn houding ook zo passief. Maar dat is zeker geen reden om zo uit te vallen he?
Ik ben een emotionele kleuter.
Erkenning en bevestigingquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
En ik wil idd horen hoe geweldig ik wel niet ben.
Terwijl ik helemaal niet zo geweldig ben. En als ik mezelf niet geweldig vind, hoe kan HIJ me dan geweldig vinden.
Waar komt die ziekelijke drang naar erkenning in vredesnaam vandaan.
Het is zo..onbeminnelijk
Dat klinkt niet zo goed... bedoel je daar mee dat je je niet thuis voelt, al twee jaar lang niet, waar je nu woont met hem? Hoe komt dat? Ligt het aan het huis, aan de inrichting (die jij nu verandert), aan de sfeer, aan hem, aan jou... heb je enig idee waarom je je daar niet thuis kan voelen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
als het me uitkomt heb ik het over ZIJN huis en anders is het ook de mijne.
Al voelt het gewoon niet zo.
Heeft ie in de tijd dat er geklust is nog niet één keer gezegd dan dat het mooi wordt SHE?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee. Hij had ondertussen best wel een keer kunnen zeggen dat het mooi is geworden vóór jullie ruzie kregen. Niks emotionele kleuter. Kleine moeite toch?
Oe dan is het probleem dus veel dieper!...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
We hebben al zovaak gepraat en al zoo vaak gezocht naar oplossingen, maar niets helpt!
We begrijpen elkaar niet ofzo.
Ik had gehoopt dat jullie met een lightbulb moment zouden komen
Zo is hij gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee. Hij had ondertussen best wel een keer kunnen zeggen dat het mooi is geworden vóór jullie ruzie kregen. Niks emotionele kleuter. Kleine moeite toch?
Dat is toch een onderdeel van een relatie hebben/liefde: dat je iemand geweldig vindt en dat je van die persoon graag wilt horen dat hij jou ook geweldig vindt? Dat lijkt me vrij normaal...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
En ik wil idd horen hoe geweldig ik wel niet ben.
Terwijl ik helemaal niet zo geweldig ben. En als ik mezelf niet geweldig vind, hoe kan HIJ me dan geweldig vinden.
Waar komt die ziekelijke drang naar erkenning in vredesnaam vandaan.
Het is zo..onbeminnelijk
Ik wel, maar hij niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen lightbulb moment voor je maar wel een goed bedoelde (dus niet freaken) vraag:
Houden jullie niet stiekem gewoon allebei van een beetje drama als dit op zijn tijd? Dat er iemand gilt, een ander boos de deur uitloopt en dat het daarna gewoon weer een tijdje goed gaat?
Zouden jullie je niet allebei gewoon te plètter vervelen als altijd alles koek en ei was?
Ohw.. bah..quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon niet.
HE neemt tel ook niet op, dus ook het eten is naar de klote.
Damn. When it rains it pours.
Goede vraag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed... bedoel je daar mee dat je je niet thuis voelt, al twee jaar lang niet, waar je nu woont met hem? Hoe komt dat? Ligt het aan het huis, aan de inrichting (die jij nu verandert), aan de sfeer, aan hem, aan jou... heb je enig idee waarom je je daar niet thuis kan voelen?
Dat hebben wij ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, als wij iets verkeerds hadden gedaan vroeger dan zei mijn vader tegen mijn moeder: blabla [...] JOUW kinderen [...] blabla
Waren we lief dan was het, dit zijn onze kinderen, lief hè![]()
Weet niet of er meteen iets achter moet worden gezocht..
Dat neemt nog niet weg dat jij er misschien wel behoefte aan hebt. En ik vind het eigenlijk ook een goedkoop excuus. Iedereen kan complimenten geven, dan leert ie het zichzelf maar aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon niet.
HE neemt tel ook niet op, dus ook het eten is naar de klote.
Damn. When it rains it pours.
Succes!quote:
Je zit te Fok!-en tijdens een belangrijk telefoontje?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij heeft het de hele tijd over die kapperschick
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit te Fok!-en tijdens een belangrijk telefoontje?
Heer G vindt zijn millimeterhaar heerlijk, met als ENIG nadeel dat hij nu Nadia de kapster nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Vraag of ze dikke tieten had?? Dat zei meneer C. laatst toen ie van de kapper kwam.
Ik heb haar 2x gezien, nee,quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Vraag of ze dikke tieten had?? Dat zei meneer C. laatst toen ie van de kapper kwam.
Yay, goed zo chick! Komt helemaal goed. Wel echt praten en niet alleen de kleren van elkaars lijf rukken hèquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
Ik krijg net tel.
[ afbeelding ]
now we talk. bis spater
( en thnx chicks. jullie zijn de vriendinnetjes die ik altijd al heb willen hebben)
Misschien moet je dan gewoon even zeggen 'Hou even je waffel over die chick, ik moet iets belangrijks vertellen'?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij verteld de hele tijd over die chick![]()
I dids..quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon even zeggen 'Hou even je waffel over die chick, ik moet iets belangrijks vertellen'?
Dank je wel! Ik duim voor iets soortgelijks maar aan de andere kant houd ik ook rekening met het ergste zeg maar zodat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:09 schreef Laureline het volgende:
O, en sterkte DML!
Het hoeft niet meteen iets heel ernstigs te zijn, een vriendin van mij had ook prop 4, ze was toen denk ik ook rond de 25. Was gewoon 'wildgroeiend' weefsel, is met cutterage weggehaald. Hopelijk is het bij jou net zoiets! Het is heel goed dat ze het checken bij je, maar je schikt je natuurlijk wel te pletter! We duimen wel dinsdag voor je
Alleen voor de dikke tieten? Meestal zitten er aan die dikke kapstertieten ellenlange onboeiende verhalen over vriendjes en vakanties vastquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
Meestal knip ik het ook bij de mijne en veel beter I might addMaar laatst had hij op aanraden van z'n vrijgezelle broertje deze del bezocht. I now knowz why
Bij mij lopen die gesprekken volgens een vast stramien:quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb zo'n goed ik-zeg-toch-niks-terug-gezicht, dat kapsters bij mij altijd hun mond houden
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik durf dat dus nooit he, NEE zeggen. Durfde ik het maar.
Toen ik met Co naar de sauna was en ik een massage kreeg, heeft die kutmasseuse me haar hele liefdesleven uit de doeken gedaan tijdens het masseren. Haar vriendje woonde in Mexico en zou naar Nederland komen enzo. Hou toch je muillllllllllll als ik gemasseerd word!
Er kwam geen klei aan te pas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Kon je geen klei in je oor stoppen?.
En nu?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
we talked.
hij was moe en knorrig en het was allemaal niet zo bedoeld.
*sigh*
En was je eten nog te redden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
we talked.
hij was moe en knorrig en het was allemaal niet zo bedoeld.
*sigh*
Gaan we samen morgen furfenquote:
Ik zou echt zó kwaad zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Gaan we samen morgen furfen![]()
En ik ben aan het eten; hij was al naar de snackbar geweest![]()
Oh my...wij zijn echt te gestoord
Mwhehehe ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb zo'n goed ik-zeg-toch-niks-terug-gezicht, dat kapsters bij mij altijd hun mond houden
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
P.s. En nu gaat hij naar zijn kapster die hij het hele land achterna reist. En hij was 1-2-3 jaar geleden verliefd op haar. En hij vertelde haar altijd van al zijn veroveringen en zo. En ook over mij. En nu zie ik al helemaal voor me hoe hij dit tegen haar gaat vertellen en dat wil ik niet[/spoiler]
Alles sal reg kom.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Gaan we samen morgen furfen![]()
En ik ben aan het eten; hij was al naar de snackbar geweest![]()
Oh my...wij zijn echt te gestoord
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Gelukkig, alle liefdes perikelen zijn weer over!!
Ik ben ook blij want heb de kinderen aan de kant gezet en heb in een keer een heel groot schilderij gemaakt en dat is al bijna af en het is mooi.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Gelukkig, alle liefdes perikelen zijn weer over!!
Ik ben ook blij want heb de kinderen aan de kant gezet en heb in een keer een heel groot schilderij gemaakt en dat is al bijna af en het is mooi.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
And they all lived happily ever after.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |