Ja is goeddquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Muis006 het volgende:
PFje zullen we dan samen skinny bitches zijn?
Oh en mijn bovenbenen, daar ben je niet jaloers op hoordie dingen zijn veel te slap!
da rendier kan toch ook?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet een kerstmannetje maken van mijn avatar maar mijn originele heb ik alleen op mijn werkdus kan maandag pas.
Ik zal erover nadenkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
je voudrais zien une photo de la muis!
dan ben ik wel het Slank-Topic-Spekkieen nee, heb geen meetlint bij de hand
)
En ik, me niet echt goed gedragen bij het ontbijtquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
je voudrais zien une photo de la muis!
dan ben ik wel het Slank-Topic-Spekkieen nee, heb geen meetlint bij de hand
)
Ik heb (nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef kwakveense het volgende:
ola... de centimeters:
heup 110, taille 82, been 64
was toen ik begon:
heup 120, taille 93, been 75
das mooi...maar t slechte nieuws is dat ik sinds 30 oktober 0 centimeters ben kwijtgeraakt. en dat ik inmiddels weer zwaarder ben dan toen ik verhuisde en de schaal naar beneden sprong. bah. ik ga echt weer goed mn best doen want dit wil ik niet...heb verdorie 76,5 gezien en nu is t weer 78,5
Hmmm weet nog niet of ik daar blij moet wezenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb (nog!!) geen verstand van afvallen, maar op gewicht blijven is ook afvallen! En als je ooit vrij zwaar bent geweest maakt je lichaam extra vetcellen aan die nooit meer weg gaan, zodat het voor jou altijd een prestatie blijft om een normaal gewicht te hebben!! (Niet om je in de put te praten, maar dit is ook al heel goed) Maarr je wil beter en dat kan je
Alleen hoe verwijs ik je op dit moment nog even door
Ja mij ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:35 schreef kwakveense het volgende:
@ PF, ik weet het, maar het voelt nu niet goed, omdat ik weet dat ik nu niet sport en te ongezond eet. het kán dus veel beter. Morgen ga ik hardlopen, en vandaag weer eens met het SHE schema beginnen... en proberen weer wat beter te eten (vooral geen maaltijden meer overslaan) enzo. want dat werkt gewoon niet.
Ik wil in élk geval graag naar een bmi onder de 30. en dan lijkt t me fantastisch als ik ooit een gewicht in de 60 kan behalen...
Maar hoe kan je een goed meer-jaren-plan maken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja mij ookHeb je nu een meer-jaren-plan? (Ik niet hoor, maar wie weet kan ik van je leren
)
Want buiten een normaal figuur is het ook belangrijk om gezond te zijn
jup. zeker gezien de ouderdoms diabetes van papa en oma, en de hartritmestoornissen van mama en oma...quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja mij ookHeb je nu een meer-jaren-plan? (Ik niet hoor, maar wie weet kan ik van je leren
)
Want buiten een normaal figuur is het ook belangrijk om gezond te zijn
Leuk joh! Ga je een patatje eten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef AKnynke het volgende:vanuit Twente.
fijn om weer even in nederland te zijn!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup. zeker gezien de ouderdoms diabetes van papa en oma, en de hartritmestoornissen van mama en oma...
ik woog in september 2007 96 kilo. nu weeg ik 78 (ongeveer dus)
meerjarenplan: ik zou heel graag ergens in januari de 76 halen (niet meer obees)
dan zomer 2009 70 kilo (lager dan in living memory)
en januari 2010 64 (is gezond bmi)
en dan augustus 2010 (einde van mn promotietraject, dikke kans op start van een nieuwe carriere enzo) wil ik graag onder de 60 kilo wegen.
ideaal gewicht voor mijn lengte is een kilo of 53 (ben nog smal gebouwd ook namelijk) maar weet niet of ik zo ver zal gaan misschien is dat wel lelijk...
ik denk dat het kan. ik sport namelijk nu nog niet of nauwelijks, dus heb ruimte zat om mn verbranding op te krikken naar mate ik lichter word... en ik wéét hoe ik moet eten. maar ja, ik doe t niet altijd...ik heb nu al een jaar volgehouden, met af n toe een dipje, dus het is al een way of living geworden. ook al kan die nog een stuk beter. maar ik gun mezelf een gezonde toekomst....
Vanavond krijgen we op mijn verzoek kip, patat en appelmoes. Helaas ben ik verantwoordelijk voor aardappelen schillen voor 7 personen, dus dat wordt nog wat!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk joh! Ga je een patatje eten?
That's the spiritquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik gun mezelf een gezonde toekomst....
Nou je hebt in ieder geval dikke tieten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:08 schreef Anosmie het volgende:
maten volgens de PF methode:
1. 94 cm
2. 83 cm
3. 80 cm
4. 94 cm
5. 97 cm
6. 101 cm
-3 confronterend
en die sla ik even op op de laptopquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef SHE het volgende:
Ik ben voor 26-mei 2009 op de oude maten. ZO niet, dan drink ik tijdens een meet een liter terpentine.
Het is gewoon geworden maar straks wanneer je echt een lange periode stilstaat zal het wel moeilijk zijn om niet terug te vallenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:56 schreef kwakveense het volgende:
ik bedoel meer dat ik nooit meer volledig terug zal gaan naar hoe ik oit zo dik ben gewordenik kan al niet meer stoppen want t is al gewoon geworden...
beter kan altijd...dat zeg ik toch ook juist
Meet, meet? Welke meet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef SHE het volgende:
Mijn oude maten:
92
53
94
borst-taille-heup dus.
Mijn nieuwe:
104
67
110!
Ik ben de enige die dikker is geworden sinds ze in slank post
Ik ben voor 26-mei 2009 op de oude maten. ZO niet, dan drink ik tijdens een meet een liter terpentine.
SHE moet sowieso toch nog wat schoeisel gaan opeten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en die sla ik even op op de laptop
hahaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |