Ik weet ook wat ongeveer het probleem is, alleen had ik bedacht dat de motor een prima oplossing was zolang het auto-probleem niet was gefixt. En dan gooit de motor opeens benzine op straat...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
He jasses Loveli, dat soort dingen komt ALTIJD ongelegen.
Heer G zijn oude Golfje liep laatst ook leeg. Heeft ie online (in Delft?) een ehhh... waterpomp besteld en er in gezet. Weer als nieuw! Jij bent toch ook best technisch?
Wordt eerst maar een beetje beter.. Dan ziet je lijffie er sowieso anders uit,..quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de bak met pepernoten bij de kassa in de winkel compleet genegeerd..
Toch ben ik een beetje in de war. Ik had mezelf in m'n hoofd gehaald dat ik 60 kilo wilde gaan wegen. Nu ben ik dat bijna, door dat crashdieet wat ziekte heet, en eigenlijk weet ik niet of ik 't wel mooi vind.. Ik voel mezelf ineens zo breekbaar en ik zie zelfs ribben.
thanks! ik schrijf ze allemaal op!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef SHE het volgende:
Cyclechick;
deze is ook fab voor je muzieklijst @ spinning:
Die hebben we ook altijd bij de steples.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef SHE het volgende:
Cyclechick;
deze is ook fab voor je muzieklijst @ spinning:
Nou, ik vind het nu dus niet mooi. M'n borsten lijken ingevallen en zelfs m'n kont is niet meer zo mooi rond.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:13 schreef loveli het volgende:
DaD, afvallen door ziekte ziet er heel anders uit dan gezond afvallen. En kilo's kijken heeft geen zin, kijk naar de spiegel en je kleding. Als dat plaatje klopt, klopt de weegschaal ook. Ongeacht het nummertje op het display.
* water afsluitquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef loveli het volgende:
Grmpf... Nu loopt m'n mobieltje vast...... Gremlins!
Nu ben ik een groot voorstander van 'iedereen heeft recht om te zeuren', maar denk je niet dat je te gefocust bent op je lichaam? Je hebt een prima gewicht, iedereen vindt dat je een prima lijf hebt, zelf lijk je nooit echt tevreden. Is er niet gewoon een punt waarop je moet beslissen dat je je op waardevollere zaken gaat richten? Bijvoorbeeld: je lieve vriendje, je schattige nichtje, je interessante studie en stage.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de bak met pepernoten bij de kassa in de winkel compleet genegeerd..
Toch ben ik een beetje in de war. Ik had mezelf in m'n hoofd gehaald dat ik 60 kilo wilde gaan wegen. Nu ben ik dat bijna, door dat crashdieet wat ziekte heet, en eigenlijk weet ik niet of ik 't wel mooi vind.. Ik voel mezelf ineens zo breekbaar en ik zie zelfs ribben.
Welkom en veel succes!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Ach ja, ik zal me meteen ook maar even voorstellen, aangezien ik hier toch steeds vaker rondhang.
Ik ben Phaidra (doh), 24 jaar en wil wat beter op mijn voeding letten. Ik ben 1.53 m. 'lang' en weeg nu ongeveer 53 kilo. Vind ik ietsje te veel, dus ga ik proberen ongeveer 4 kilo kwijt te raken, dan weeg ik weer wat ik rond de 20 jaar ook woog. Omdat ik nu bezig ben met afstuderen heb ik mijn sport-activiteiten op een lager pitje gezet en lette ik ook niet echt meer op wat ik binnenkreeg. Dat moet dus anders, want ik zie dat mijn omvang gestaag toeneemt...
Deze week ben ik begonnen met lijstjes maken van wat ik eet en dat helpt mij echt enorm! Maar wat meer online-motivatie is natuurlijk nooit weg!
Zo herkenbaar. Ik kwam ook aan tijdens het schrijven van mijn scriptie. Kun je niet toch op een of andere manier blijven sporten? En weet je al hoe je op je eten gaat letten?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Ach ja, ik zal me meteen ook maar even voorstellen, aangezien ik hier toch steeds vaker rondhang.
Ik ben Phaidra (doh), 24 jaar en wil wat beter op mijn voeding letten. Ik ben 1.53 m. 'lang' en weeg nu ongeveer 53 kilo. Vind ik ietsje te veel, dus ga ik proberen ongeveer 4 kilo kwijt te raken, dan weeg ik weer wat ik rond de 20 jaar ook woog. Omdat ik nu bezig ben met afstuderen heb ik mijn sport-activiteiten op een lager pitje gezet en lette ik ook niet echt meer op wat ik binnenkreeg. Dat moet dus anders, want ik zie dat mijn omvang gestaag toeneemt...
Leuk! Is dat een afzonderlijke studie of afstudeerrichting? Ik studeer simpel Geschiedenis, ben dan ook pas tweedejaarsquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Phaidra het volgende:
Iets van is wel een goede omschrijving, ja..Ik studeer Oudheidkunde. Zit jij ook in die hoek dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |