Nee, dat is allebehalve hypocriet. Als ik namelijk dezelfde energie in mezelf zou stoppen als ik in anderen doe, dan zou ik topfit zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
SHE moet sowieso toch nog wat schoeisel gaan opeten?
Maar SHE vind je het niet een beetje hypocriet om soms heel fel op andere te reageren als ze iets niet goed doen en jij dus gewoon aankomt?
Of is het zoals Those who can’t do, teach

ik ga dan gewoon huilen ipv een stom grapje maken. daarom ben ik zo'n emo-snollie....quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Alleen doe ik veel langer vrolijk door posten en jij zegt het meteen
Heb jij ook altijd dat je moet huilen als je wil zeggen wat je echt voelt in je hart
en dus maar een stom grapje maakt om dat te verbergen?

Ik verstop me altijd onder m'n dekens of ik ga huilen. Pick onequote:Op zaterdag 6 december 2008 17:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat herken ik wel goed ja. In het begin van onze relatie moest ik ook elke maand even zo'n emotionele onzekerheids mega-huilbui krijgen (terwijl ik normaal NOOIT huilde). Echt bizar. Maar dat is nu al bijna nooit meer zo, behalve als we allebei veel last hebben van stress (waardoor hij het druk heeft en kortaf is en ik vooral veel aandacht van hem wil
).

Juist!! Dan ziet niemand je en valt je rooie kop niet op. Wel in de bebouwde kom blijven though!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In het donker hardlopen, kan datIk heb wel een hesje en lichtjes.. Fanatiek

) of totdat hij belt wat hij zou doen (
) of totdat hij belt wat hij zou doen (  ) en m'n mp2 en telefoon zijn leeg dus nog een half uurtje wachten op het rennen
) en m'n mp2 en telefoon zijn leeg dus nog een half uurtje wachten op het rennen 

Ik denk dat ik vanavond een PM ga sturen naar iedereen zodat niemand er overheen kan lezen
 Ik denk dat ik vanavond een PM ga sturen naar iedereen zodat niemand er overheen kan lezen  !! Maar dan moet het al wel helemaal duidelijk zijn voor er verwarring komt!
!! Maar dan moet het al wel helemaal duidelijk zijn voor er verwarring komt! 

quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb ook een uiterst, uiterste kutdag!!!!!!!!!!!!!!!
Zooooooooooo..........
PF ik vind het lootjes idee cool!

ik lees net PF haar hele verhaal *geeft dikke knuf*
 ik lees net PF haar hele verhaal *geeft dikke knuf*

quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks iedereen.
Ik kreeg de uitslag van een uitstrijkje en die is niet bepaald positief
 Nee toch niet wat ik denk dat het is ????
 Nee toch niet wat ik denk dat het is ????

quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks iedereen.
 ! Niet bepaald positief als onduidelijk en je moet naar het ziekenhuis voor meer onderzoek of is er ook echt al slecht nieuws?
! Niet bepaald positief als onduidelijk en je moet naar het ziekenhuis voor meer onderzoek of is er ook echt al slecht nieuws?  .
. 

voor jou
  voor jou voor het gedoe met je vent, lastig he af en toe..
  voor het gedoe met je vent, lastig he af en toe.. 

Ik ga dinsdag naar een gyn en dan weet ik meer maar goed is het niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Nee toch niet wat ik denk dat het is ????

Ik heb geen idee wat er staat, maar het klinkt niet goedquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag naar een gyn en dan weet ik meer maar goed is het niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pap-klasse
Mijn uitslag was pap 4

Oftewel dit? Dus een kans op baarmoederhalskanker?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn uitslag was pap 4
 . 'Gelukkig' ben je er nog op tijd bij en is het nog niet uitgezaaid, of zie ik dat verkeerd? Gatverdamme zeg, wat een vreselijk nieuws
. 'Gelukkig' ben je er nog op tijd bij en is het nog niet uitgezaaid, of zie ik dat verkeerd? Gatverdamme zeg, wat een vreselijk nieuws  . Sterkte
. Sterkte  .
.

Oh boy.. dat klinkt niet heel goed, ik hoop dat je snel meer weet, en dat het allemaal mee valtquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn uitslag was pap 4

Uiteraard heb ik me suf gegoogled en het zegt nog helemaal niks maar ik hou met het ergste rekening zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oftewel dit? Dus een kans op baarmoederhalskanker?. 'Gelukkig' ben je er nog op tijd bij en is het nog niet uitgezaaid, of zie ik dat verkeerd? Gatverdamme zeg, wat een vreselijk nieuws
. Sterkte
.

Jeumig DML, wat een naar nieuws. Die uitslag is zeker niet mals.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks iedereen.

Nee ik ben pas 25quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef cinnamongirl het volgende:
DML, had je klachten? Is dit aan het licht gekomen door het bevolkingsonderzoek (oproep elke 5 jaar vanaf je 30ste)?

Ja zeker. Maar was er zo moe van, dat ik in mn bed ben gaan liggen, net gegeten heb en nu helemaal kapotquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
ChicoooZijn taarten gelukt / aan het lukken?
Neen: Jaaaaaaaa Iron Man!Robert Downey Jr als ad-remme dude met een lack+abundance aan social skills
Erg vermakelijk.
 . Eigenlijk nog douchen enzo ...
. Eigenlijk nog douchen enzo ... SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)

quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar was er zo moe van, dat ik in mn bed ben gaan liggen, net gegeten heb en nu helemaal kapot. Eigenlijk nog douchen enzo ...
Niks spoiler, gewoon in normale letters dit chic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jou. In de winter vind ik het ook veel lastiger me echt leuk te kleden en ondertussen het niet koud te hebben.

[..]
Ja zeker. Maar was er zo moe van, dat ik in mn bed ben gaan liggen, net gegeten heb en nu helemaal kapot. Eigenlijk nog douchen enzo ...
Je mag wel uit mijn kast wat komen uitzoeken? Al weet ik niet of ik wel wat moois voor je heb. Misschien een jurkje met daarover een charmant vestje? Maar daar heb je vast geen tijd voor. Mooi zijn is kou lijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!

[..]
Chico: als je op 6 dec voor het eerst dit jaar een kledingcrisis hebt, dan ben ik jaloers op je. Ik heb er 2x per dag 1 somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.

.
.

Wel spoiler, want ik vind het zelf eigenlijk behoorlijk belachelijk dat ik hier opeens een probleem mee hebquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niks spoiler, gewoon in normale letters dit chic!
voor jou. In de winter vind ik het ook veel lastiger me echt leuk te kleden en ondertussen het niet koud te hebben.
 . Ook zonder die vervelende uitslag had het dus in een spoiler gestaan.
. Ook zonder die vervelende uitslag had het dus in een spoiler gestaan.Mijn moeder weegt zo'n 10 kg meer en heeft nog minder gevoel voor stijl dan ikquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je had toch een nieuwe niet zo wijde spijkerbroek? Die met een leuk vhals shirtje met daaronder een hemdje? Of leen desnoods een leuk shirtje van je moeder? En dan misschien een ketting en een armband en mascara? En het is toch bij jou thuis dus hoef je geen schoenen aan en kun je gewoon zwarte sokken aandoen of zo.
 . Die smalle broek heb ik dus nooit gekocht, was steeds blut
. Die smalle broek heb ik dus nooit gekocht, was steeds blut   . Maar zie hieronder, oplossing gevonden.
. Maar zie hieronder, oplossing gevonden.Ik heb het nu altijd koud, omdat ik moe ben. En ik heb 0 rokken, 0 jurken (ohja, een galajurk), 0 panty's en 0 vrouwelijke vestjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef cyclechick het volgende:
Heb je niet een leuke rok ofzo? Ik heb nu bijv een rokje aan (dun) met panty/legging (dun) en hele warme zwarte skisokken (lekker dik). en dan daar een shirtje met een vestje op?
Is het zo warm koud bij jullie dan in huis?
Ik zit nu in een t-shirt met korte mouwen, en heb de verwarming aan de andere kant van de kamer alleen maar een heel klein beetje aan staan. Maar mijn huis wordt dan ook echt snel warm, gelukkig..
 . Oplossing gevonden: mijn supermooie en vrouwelijke shirtje, H&M trui (komt in de buurt van vrouwelijk) en blauwe broek die lekker zit.
. Oplossing gevonden: mijn supermooie en vrouwelijke shirtje, H&M trui (komt in de buurt van vrouwelijk) en blauwe broek die lekker zit.

O wow! Is het bij het KNSM eiland daar?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ontzettend in m'n nopjes, omdat we een toffe huurwoning aangeboden hebben gekregen in een nieuw appartementencomplex.
Slankrelevantie: er zit een fitnesszaal in het complex.

I wish! Mijn schoonouders wonen op KNSM-eiland en die hebben een geweldig uitzicht op het water.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef conleche het volgende:
[..]
O wow! Is het bij het KNSM eiland daar?
 Voor ons is dat nét te duur.
 Voor ons is dat nét te duur.  

echt niet, hij komt vanavond nog bij m'n ouders! Het is zo gezellig hier, echt ouderwets leuk! Heerlijk om weer even thuis te zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
PF, ik wil me nergens mee bemoeien, maar die is weer het land uit. Kerstman FTW!!!

Gets wat eng! Sterkte!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik ben pas 25
Ik had bloedingen ondanks de pil en naar aanleiding daarvan wilde mijn huisarts een uitstrijkje. Ik heb me geen moment druk gemaakt er om moet ik zeggen. Tot ik de daadwerkelijke uitslag kreeg

Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, DML! Da's schrikken! Dikke knuffel voor jou en hopelijk gaat het niet zo erg zijn als het nu lijkt

Ik heb geen Dr Phil-spreuk paraat. Even zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet in mijn nopjes. Verre van dat. Ik ben uit mijn nopjes!
Ik zit onder de verf, ik heb nog niet eens kunnen douchen, HE is boos de deur uit gewandeld 3 uur geleden, ik heb amper wat gegeten vandaag en ik heb een knoop in mijn maag.
En mijn haar zit ook stom.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |