Spit it out PFquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben echt like, genius!
Srsly! Wil iemand het horen?

Srsly! Dat alle vaste posters en de n00bies die heel graag mee willen doen mee mogen doen!
 Srsly! Dat alle vaste posters en de n00bies die heel graag mee willen doen mee mogen doen! 

?
? 

Al ist misschien wat lastig te regelen, online lootjes trekken
 Al ist misschien wat lastig te regelen, online lootjes trekken   Maar daar is vast wat op te verzinnen!
 Maar daar is vast wat op te verzinnen!

nee, geen verlovingsring. Gewoon een ring
 nee, geen verlovingsring. Gewoon een ring   

sorry! maar wel n leuk idee
 sorry! maar wel n leuk idee

In een envelop kun je zelfs nog een spijkerbroek verzenden!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook een leuk idee, maar pakjes verzenden kost 6,75 of zo. Dus misschien moet het ook nog in een enveloppe kunnen.

) maar dan ben je er en ben je even met je hoofd ergens anders en kom je er uit met nieuwe en betere ideeën!
) maar dan ben je er en ben je even met je hoofd ergens anders en kom je er uit met nieuwe en betere ideeën!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

.
 . .
 .

Beetje weer ouderwetse Disney, zonder de meelbiet-humor.
 Beetje weer ouderwetse Disney, zonder de meelbiet-humor.

.
 .

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. dit is echt een teringlang kut verhaal.

ik kan niet zo goed tips geven want je klinkt echt een beetje als mij in je hoofd dus ik kan t niet beter...
 ik kan niet zo goed tips geven want je klinkt echt een beetje als mij in je hoofd dus ik kan t niet beter...

Alleen doe ik veel langer vrolijk door posten en jij zegt het meteenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:03 schreef kwakveense het volgende:
pf lieverdik kan niet zo goed tips geven want je klinkt echt een beetje als mij in je hoofd dus ik kan t niet beter...

ik laat vriend ook zn eigen ding doen, maar vaak denk ik dan toch "Jamaar ik ben hier! En waaarom wil ie dan ergens anders heeeeen. Aan de andere kant, eigen dingen doen is gezond enzo
 ik laat vriend ook zn eigen ding doen, maar vaak denk ik dan toch "Jamaar ik ben hier! En waaarom wil ie dan ergens anders heeeeen. Aan de andere kant, eigen dingen doen is gezond enzo   )
 )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

. Achja, we moeten nou eenmaal respecteren dat vrouwen volgens mij meer aandacht willen dan mannen. Die van mij heeft in elk geval echt behoefte aan tijd voor zichzelf en realiseert zich vaak niet hoe hij met al zijn bezigheden (vooral werk en sport) maar weinig tijd voor mij overhoudt. Als je er maar over praat. Dat is het belangrijkste. Het is niet dat hij kwaadwillend geen aandacht aan jou besteed, maar meer dat hij er een andere opvatting van heeft
. Achja, we moeten nou eenmaal respecteren dat vrouwen volgens mij meer aandacht willen dan mannen. Die van mij heeft in elk geval echt behoefte aan tijd voor zichzelf en realiseert zich vaak niet hoe hij met al zijn bezigheden (vooral werk en sport) maar weinig tijd voor mij overhoudt. Als je er maar over praat. Dat is het belangrijkste. Het is niet dat hij kwaadwillend geen aandacht aan jou besteed, maar meer dat hij er een andere opvatting van heeft  .
.

. Bah, daar baal ik echt van. Misschien toch maar op zoek naar een nieuw baantje...
. Bah, daar baal ik echt van. Misschien toch maar op zoek naar een nieuw baantje...  .
.

Ik denk hetquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij is je punt gewoon dat je wilt dat hij niets liever doet dan tijd aan jou besteden! En al helemaal niet jou 'gebruiken' om iets met iemand anders te gaan doen.
 Want hij heeft meestal zo een planning in z'n hoofd en dan knik ik altijd zo van ja en amen maar dan komt het er wel op neer dat hij z'n ding doet en ik.. Niet. Want als ik weet dat ik iets ga doen is mijn hele hoofd daar van vervuld en kan ik nergens anders meer aan denken. Beetje vervelende eigenschap ook
 Want hij heeft meestal zo een planning in z'n hoofd en dan knik ik altijd zo van ja en amen maar dan komt het er wel op neer dat hij z'n ding doet en ik.. Niet. Want als ik weet dat ik iets ga doen is mijn hele hoofd daar van vervuld en kan ik nergens anders meer aan denken. Beetje vervelende eigenschap ook 
 ? Dan stop ik voor nu met dit monoloog!
? Dan stop ik voor nu met dit monoloog!

Hoe oud ben je? Wat verdien je? Waar woon je? Zie je er leuk uit? Heb je een rijbewijs?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me trouwens ook niet opperbest vandaag. Ik heb nu een tijdje een nieuw baantje, maar het bevalt me nog niet echt of soms zelfs echt niet. Ik ben misschien een verwend kreng, maar ik kan er dus écht niet tegen als ik ergens werk waar ik me niet prettig voel. Dan wordt m'n hele week er door beinvloed wanneer ik weer moet werken en duren de uren zo ontzettend lang. En dat alles met z'n mager kutsalaris. Bah, daar baal ik echt van. Misschien toch maar op zoek naar een nieuw baantje...
Verder moet ik mezelf even een schop onder m'n hol verkopen. Mijn plan voor vandaag is; Zometeen hardlopen, daarna lekker koken en nog even een begin maken aan m'n essay. Vanavond misschien wel naar de film... Voel ik me vast beter door.

Hm ja dat is zo.. Jij hebt je leven "op orde"quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef conleche het volgende:
Soms hè, soms, ben ik zó blij dat ik al wat ouder ben!! Ik maak mezelf nooit meer ongelukkig met dit soort dingen.

Hahaha. Ik ben 21 jaar, verdien 5,75 (quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Wat verdien je? Waar woon je? Zie je er leuk uit? Heb je een rijbewijs?
 ), Nijmegen, leuk is relatief en ik heb sinds 5 maanden m'n rijbewijs.
 ), Nijmegen, leuk is relatief en ik heb sinds 5 maanden m'n rijbewijs.

leuk leuk leuk! mn vriendje kocht vorige week een mooie ketting voor me, zo lief is dat!
leuk leuk leuk! mn vriendje kocht vorige week een mooie ketting voor me, zo lief is dat!  

Ik ben vaak zat ook jaloers op jullie hoor, juist omdat je nog zo jong bent, maar dat hele onzekere gedoe gaat er wel wat af met de jaren en dat mis ik als kiespijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm ja dat is zo.. Jij hebt je leven "op orde"
je weet wie je bent
je weet wat je wil
je hebt een huis waar jij de baas bent.
Van daaruit is het wel relax onderhandelen.

O dan weet ik wel iets waar je 10-12 euro per uur kan verdienenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben 21 jaar, verdien 5,75 (), Nijmegen, leuk is relatief en ik heb sinds 5 maanden m'n rijbewijs.

Jij bent slank! Ik heb 90-67-91 (vlak daarna neemt omvang sterk toe) en ik ben ook slank hoorde ik van PF. Maar ik dacht dat jij wilde aankomen? Of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb me eens opgemeten, dan kan ik dat ook bij gaan houden
Borst: 88
Taille: 67
Heupen: 100
I like big butts and I cannot lie zullen we maar zeggen
Aahwquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Iemand anders heeft huisje gekocht. Baah. Ik wil huisje. En een af essay. En mn fiets terug. En mn leraar was kennelijk vergeten dan ie me uitstel had gegeven voor essay ivm overlijden vader. Dus die heb ik gemaild. En baahaaaaaah.
 . Wat een rotzooi tegelijk.
. Wat een rotzooi tegelijk. quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer een beetje in een panic bui.PFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. dit is echt een teringlang kut verhaal.
. Rustig aan he. Het grootste probleem zit waarschijnlijk in je hoofd, anderen zullen je kledingzorgen en andere zorgen waarschijnlijk niet eens opmerken. Enige manier om ze daarvan bewust te maken is (en anderen zeiden het ook al): erover praten. Hij kan niet ruiken als jij ergens mee zit. Ik moet ook keihard gaan janken (of het rustig vertellen, maar vaker dat eerste) bij mijn vriendje voor hij in de gaten heeft dat het echt mis is met me, of dat ik ergens mee zit. Praat
hij zal je niet opvreten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)

.... bij een vriend van me gezien ook met zo'n blu ray en een veel te groot scherm het was echt toooof heheeeaaa
 .... bij een vriend van me gezien ook met zo'n blu ray en een veel te groot scherm het was echt toooof heheeeaaa  

Ik ben niet zo heul oud. Maar heb wel al bijna 6 jaar met vriend en we voelen elkaar intussen wel zodanig aan dat we best wel Zen zijn samen en we kunnen goed praten over dingen die ons evt dwars zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef conleche het volgende:
Soms hè, soms, ben ik zó blij dat ik al wat ouder ben!! Ik maak mezelf nooit meer ongelukkig met dit soort dingen.

Hey, ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dan weet ik wel iets waar je 10-12 euro per uur kan verdienen
incl reiskosten, reistijd vergoeding, lunch en diner vergoeding.
Als je wil dan..
 .
.

.
.

Dat herken ik wel goed ja. In het begin van onze relatie moest ik ook elke maand even zo'n emotionele onzekerheids mega-huilbui krijgen (terwijl ik normaal NOOIT huilde). Echt bizarquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heul oud. Maar heb wel al bijna 6 jaar met vriend en we voelen elkaar intussen wel zodanig aan dat we best wel Zen zijn samen en we kunnen goed praten over dingen die ons evt dwars zitten.
Af en toe zijn we net een getrouwd stel
 . Maar dat is nu al bijna nooit meer zo, behalve als we allebei veel last hebben van stress (waardoor hij het druk heeft en kortaf is en ik vooral veel aandacht van hem wil
. Maar dat is nu al bijna nooit meer zo, behalve als we allebei veel last hebben van stress (waardoor hij het druk heeft en kortaf is en ik vooral veel aandacht van hem wil  ).
 ).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |