abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:39:32 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63804674
wat hebben jullie allemaal mini-middeltjes wat dat betreft heb ik geloof ik meer de bouw van een hangbuikzwijntje

(nouja ik heb wel taille, maar die is ook volgens mij opgebouwd uit vetjes )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63804936
Je moet je taille meten op het dunste stuk.. Dat is bij mij 75, ook niet super dun..
pi_63804957
Ik voel me zielig endeso. En emotioneel. Kan iemand vertellen wat hij/zij voor leuks heeft gedaan/gaat doen? Cheer me up!
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:58:01 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63804964
Iemand anders heeft huisje gekocht. Baah. Ik wil huisje. En een af essay. En mn fiets terug. En mn leraar was kennelijk vergeten dan ie me uitstel had gegeven voor essay ivm overlijden vader. Dus die heb ik gemaild. En baahaaaaaah.
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:58:29 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63804976
Oh sorry PF. Ik voel me kennelijk net zo zielig
pi_63804994
Ik wou niet zeggen vertel iets ergs dan voel ik mij meteen beter,
dat staat zo naar

Woah ik ben boos tegen broertje en vriendje
en uiteindelijk gingen ze beiden aardig doen. Maar toch. Ik weet niet wat mij dwars zit
pi_63805028
Miscommunicatie all over ze place. Ik vertelde toch over sinterklaas. En ik zei nog dat gister ook wel goed was (leuk!! want dan is vriendje er)
vader net.. hee waar is vriendje? En ik.. zu hause... ! En hij oo ik dacht dat hij er vanavond bij zou zijn

En net ook nog: hee zullen we gourmetten? En toen dacht ik aan de meet en kon ik er net "oh, ja, leuk" uit weten te persen
pi_63805032
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Miss_S op 06-12-2008 15:21:07 ]
pi_63805052
Thanks for sharing, Miss-S
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63805054
Leuk! Ik gister niet, nou ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:04:21 #61
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63805091
Ik was gisteren voor het eerst sinds het rookverbod in Paradiso! héél anders als die tent ineens niet volstaat met rook! Maar wel irritant als je ff een joint wilt draaien ofzo
pi_63805099
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Miss_S op 06-12-2008 15:20:37 ]
pi_63805124
Ooh! En eigenlijk vind ik hem stom want hij noemde mij de vorige keer meelbal. Dat ik daar op leek of dat hij daar aan moest denken of zo. En toen tijdens de seks volgens mij? Meelbal met haar. En ik zo.. waarom niet met ogen of zo. En hij ja ik zie alleen je haar nu dus vandaar.

En gister in bad. Haha je bent een snorkel! En toen werd ik boos en zei hij.. Spuug nog eens water uit je snorkel zo lief! En ik vond dat hij maar in de schuur moest slapen en niet bij mij. Zegt ie: oooh maar dan mag ik je bed. Snorkels slapen onder water.

Oh en dan nog naar opkijken dat ik not amused ben. Drie uur lang voor snorkel uitgemaakt worden is niet grappig. Ik herhaal, niet grappig.

Waar is de tijd dat ik nog gewoon een prinsesje was ?
pi_63805177
Ik heb een kerst diner met dresscode! Maar hoe of wat weet ik nog niet! Plz halp!
pi_63805185
Maria hoe kan ik jou vrolijk maken dan ?
pi_63805197
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
pi_63805224
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?

Snorkel
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:12:48 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805229
voor PF en maria....

lekker kopje tomatenbouillon met gehaktballetjes op. mjam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63805239
Fok a dok. Ik ben al uren bezig om online tickets te krijgen voor een groot feest en het wil niet, ik kom er niet doorheen. En het schilderen moet ook weer wennen en nou ja, ook geen leuke verhalen vanuit Belgie zeg maar.

Dus TVPatatjes dan maar.....
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:13:59 #70
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805246
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?

Snorkel
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.

iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig omdat je willens en wetens het risico neemt om mensen ermee te kwetsen.
pi_63805259
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.

iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig.
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....
pi_63805275
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63805294
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt dat logisch?

Snorkel
Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.

Gewoon een stom hersen spinsel van mij, ik schijn ook vrij bot/grof te zijn, soms grappig bedoeld al heb ik het niet altijd door. Zodat mijn zelfbeeld heel anders is dan het beeld wat ik hier neer zet.

En of jij dat ook zo voelde.

En wat kwak zegt is een beetje oude koeien uit sloot enz, dat bedoelde ik niet eens.
pi_63805324
Dit zijn trouwens ook best botte vragen van mij Maar op de een of andere manier durft of nooit iemand boos te worden tegen mij, of als het wel zo is heb ik het niet door Of ik breng het net zo happy happy joy joy over als ik het bedoel.

Ik bedoel ik vind het tof dat Saskia nu niet zegt: Vuil secreet je bent zelf bot met je KUTvragen. Maar gewoon antwoord geeft en er over nadenkt. Ze had ook kunnen denken van: Plz biatch, get a life
pi_63805326
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.

Nee dat had ik niet door, zal zelfs niet weten welk gedeelte maar ik zal het allemaal wel weghalen
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:18:53 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805329
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....
en dát is dus alleen maar zo als je t in t echt dus ook gewoon rot bedoelde... waarom is iets slijmen als je even een tweede keer nadenkt en dat wat je daadwerkelijk bedoelt gewoon iets minder kwetsend stelt?
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:18:53 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63805330
PF: komt wel weer goed met moi! Op dit moment alleen een beetje een AAAAH-kut!-bui

*snugglies ook voor PF, Kwak en Co en iedereen die het nodig heeft* Snap wel een beetje wat je bedoelt, conleche: ik heb nu door studie e.d. ook geen tijd voor tekenen/schilderen, en er dan weer toe komen is erg lastig. Al ist voor jou NOG lastiger, omdat het ook je werk is natuurlijk Succes! *beams inspiration*

Miss_S: ik vraag me ook wel eens af hoe je iets precies bedoelt, maar ik ga er altijd maar van uit dat je het wel goed bedoelt Wat betreft je comment over SHE op de vorige pagina: dat KLINKT niet zo aardig! Maar weet je, het is (denk ik) SHE's manier van mensen willen helpen en ze doet haar best. We hebben allemaal wel eens tegenslagen, en reageren hier allemaal anders op. Ze weet hoe het moet, dus waarom zou ze anderen niet mogen helpen? Ze is net zo streng voor zichzelf in mijn ogen
pi_63805341
Nee weghalen hoeft niet, dat is alleen maar vervelend
Je moet je noooit aanpassen zodat andere mensen het wel OK vinden. Dan raak je jezelf alleen maar kwijt! (Binnen een redelijke grens dan.. )
pi_63805343
edit
pi_63805350
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en dát is dus alleen maar zo als je t in t echt dus ook gewoon rot bedoelde... waarom is iets slijmen als je even een tweede keer nadenkt en dat wat je daadwerkelijk bedoelt gewoon iets minder kwetsend stelt?
Kwahaaak. Dit was mijn discussie!
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:20:28 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805359
@ pf: nik ouwe koeien. k heb t niet over mezelf hier. en ik vind jou wel direct maar níet bot.
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:21:53 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805389
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Kwahaaak. Dit was mijn discussie!
t is een open discussie lijkt me. ik betrek dingen die miss s zegt in deze discussie nu eens níet op mezelf bovendien!!

maar ik mag toch wel mijn mening geven over hoe mensen over komen??? noem het maar opvoeding...
pi_63805396
Het is gewoon vervelend als jij denkt dat je op een bepaalde manier overkomt en daar naar handelt, andere mensen het anders zien en vervolgens zelfs kwaad op je kunnen worden.

Maar goed, raar hersenspinsel, next subject.
pi_63805402
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee weghalen hoeft niet, dat is alleen maar vervelend
Je moet je noooit aanpassen zodat andere mensen het wel OK vinden. Dan raak je jezelf alleen maar kwijt! (Binnen een redelijke grens dan.. )
Deze keer lijkt het me wel een goed idee wil namelijk niet bot zijn als ik het niet zo bedoelt heb
En jij had die ene keer wel in de gaten toen ik niet zo blij was met je
pi_63805424
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
*

Miss_S: ik vraag me ook wel eens af hoe je iets precies bedoelt, maar ik ga er altijd maar van uit dat je het wel goed bedoelt Wat betreft je comment over SHE op de vorige pagina: dat KLINKT niet zo aardig! Maar weet je, het is (denk ik) SHE's manier van mensen willen helpen en ze doet haar best. We hebben allemaal wel eens tegenslagen, en reageren hier allemaal anders op. Ze weet hoe het moet, dus waarom zou ze anderen niet mogen helpen? Ze is net zo streng voor zichzelf in mijn ogen
Ja wat jij nu neer zet zo dacht ik er eigenlijk over (en wou ik neerzetten maar lukte niet) maar vraag me gewoon af wat de anderen en SHE er zelf dan van vind
pi_63805427
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:21 schreef kwakveense het volgende:

[..]

t is een open discussie lijkt me. ik betrek dingen die miss s zegt in deze discussie nu eens níet op mezelf bovendien!!

maar ik mag toch wel mijn mening geven over hoe mensen over komen??? noem het maar opvoeding...
Nou ik vond het een beetje ongepast omdat jij vaak zo hapt en nu vond ik eigenlijk dat het overkwam alsof jij nog even je zegje wou doen zo van. Ha, ik zie een kans!

Maar dit kan ik ook wel weer fout hebben begrepen, geïnterpreteerd, en dat jij het anders ziet! Maar natuurlijk mag je je mening geven, ik wou dit keer gewoon een normaal antwoord zonder dat iemand zich hoeft te verdedigen.

En waarschijnlijk is dit ook weer naar van mij, dat realiseer ik mij ook wel (een beetje).
pi_63805431
Indiaantje, bij mij is het niet eens de inspiratie, want ik had die kinderen al opgezet, maar meer het schilderen zelf. Bij portretten kan je niet al te ruig te werk gaan, want dan klopt er niks meer van de gelijkenis en dat is lastig, want ik wil ook niet lopen klooien op de vierkante milimeter. En dan als ik zoals nu een paar weken niks heb gedaan, moet ik er weer inkomen..........Met als gevolg dat ik eerst maar achtergronden en kleding ga doen en zo, om maar niet aan het echte werk; de gezichtjes te beginnen.
pi_63805447
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Deze keer lijkt het me wel een goed idee wil namelijk niet bot zijn als ik het niet zo bedoelt heb
En jij had die ene keer wel in de gaten toen ik niet zo blij was met je
Oeh die ben ik even vergeten/heb ik verdrongen!

Is iedereen nog helemaal chill Anders maar snel een ander onderwerp Sinterklaas stemming ftw!
pi_63805458
Volgens mij is het JUIST als je ergens zo veel van weet moeilijk om streng te zijn voor jezelf, dan is een bepaalde angst weg nu je deze kennis bezit.
pi_63805465
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oeh die ben ik even vergeten/heb ik verdrongen!

Is iedereen nog helemaal chill Anders maar snel een ander onderwerp Sinterklaas stemming ftw!
Ik ben chill, ga nu naar mijn vriendje toe....en weet niet of ik daar verder nog iets over kan zeggen zonder bot te zijn
Maar vind wel jammer dat ik nu waarschijnlijk weer meer op mijn kop ga krijgen in dit topic maar dat is niet jouw schuld

Hopelijk voel je je snel beter
pi_63805467
PF, ik wil me nergens mee bemoeien, maar die is weer het land uit. Kerstman FTW!!!
pi_63805479
Veel plezier!!
pi_63805491
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
PF, ik wil me nergens mee bemoeien, maar die is weer het land uit. Kerstman FTW!!!
Waar zijn mijn cadeaus dan
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:29:46 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63805506
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:24 schreef conleche het volgende:
Indiaantje, bij mij is het niet eens de inspiratie, want ik had die kinderen al opgezet, maar meer het schilderen zelf. Bij portretten kan je niet al te ruig te werk gaan, want dan klopt er niks meer van de gelijkenis en dat is lastig, want ik wil ook niet lopen klooien op de vierkante milimeter. En dan als ik zoals nu een paar weken niks heb gedaan, moet ik er weer inkomen..........Met als gevolg dat ik eerst maar achtergronden en kleding ga doen en zo, om maar niet aan het echte werk; de gezichtjes te beginnen.
Ik kan me idd voorstellen dat het lastig is om, als je idd de gezichtjes al opgezet hebt, dát juist te schilderen, omdat een goed geplaatste klodder verf al zoveel verschil kan maken! (ten goede of ten kwade)
Maar respect hoor! Ik heb wel eens portretten gedaan op opdracht, en prompt kwam er niks meer uit mn vingers. Als het moet, lukt het niet. (als het niet moet ook niet vaak, maar toch ) Zelfde reden waarom kunstaca een Faal was.

Anyway, nogmaals: veel succes! Komen de portretjes achteraf op je saait? Ik vind het altijd tof om te zien!
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:30:39 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805519
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ik vond het een beetje ongepast omdat jij vaak zo hapt en nu vond ik eigenlijk dat het overkwam alsof jij nog even je zegje wou doen zo van. Ha, ik zie een kans!

Maar dit kan ik ook wel weer fout hebben begrepen, geïnterpreteerd, en dat jij het anders ziet! Maar natuurlijk mag je je mening geven, ik wou dit keer gewoon een normaal antwoord zonder dat iemand zich hoeft te verdedigen.

En waarschijnlijk is dit ook weer naar van mij, dat realiseer ik mij ook wel (een beetje).
zo bedoelde ik het inderdaad niet. als ik t zélf niet had gelezen en gedacht "jezus, moet dat nou" had ik niet gereageerd. ik had t laten gaan en toen reageerde jij, dus in die zin was t wel "vertraagd happen".

maar zie t maar zo: ík hoop gewoon heel erg dat sommige mensen er iets van kunnen en willen opsteken als andere mensen ze zó vaak kwetsend vinden overkomen (en ja, ik ben degene die er het meest over zeurt. ik ben dan ook de grootste zeikerd en de gevoeligste muts hier)
als t me allemaal niks kon schelen, of als ik saskia niet lief vond/stom vond, dan zou ik er uberhaupt geen energie in steken
quote:
Maar vind wel jammer dat ik nu waarschijnlijk weer meer op mijn kop ga krijgen in dit topic maar dat is niet jouw schuld
zeg, doe een s niet zo slachtofferg, je lijkt mij wel!
ik vond je heel netjes uitleggen wat je bedoelt, en ik wilde alleen maar aangeven dat ik denk dat je het slijmen overschat.
sorry.
pi_63805526
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Waar zijn mijn cadeaus dan
Ik vraag mij hetzelfde af....
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:33:29 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805555
ik kan me er niet toe zetten de teringzooi hier op te ruimen. en ik hoef verder niks vandaag, alleen om 19 uur met de trein naar de schouwburg
pi_63805558
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik kan me idd voorstellen dat het lastig is om, als je idd de gezichtjes al opgezet hebt, dát juist te schilderen, omdat een goed geplaatste klodder verf al zoveel verschil kan maken! (ten goede of ten kwade)
Maar respect hoor! Ik heb wel eens portretten gedaan op opdracht, en prompt kwam er niks meer uit mn vingers. Als het moet, lukt het niet. (als het niet moet ook niet vaak, maar toch ) Zelfde reden waarom kunstaca een Faal was.

Anyway, nogmaals: veel succes! Komen de portretjes achteraf op je saait? Ik vind het altijd tof om te zien!

Precies dát bedoel ik ja. Fijn gevoel als het lukt, maar kut indien niet....

Ik moet m'n site sws weer eens bijwerken. (ik moet eiks een hele nieuwe site, deze heb ik een jaar of 6 geleden zelf gefrobeld en is niet meer echt van deze tijd)
pi_63805572
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vraag mij hetzelfde af....

OHMYGODOHMYGOD OHMYGOD

I HAVESS THIS WUNDERFULL IDEAAA
pi_63805575
Ik ben echt like, genius!

Srsly! Wil iemand het horen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties