SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?
Snorkel
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.
iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
Ik bedoelde het niet eens zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?
Snorkel
Nee dat had ik niet door, zal zelfs niet weten welk gedeelte maar ik zal het allemaal wel weghalenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.
en dát is dus alleen maar zo als je t in t echt dus ook gewoon rot bedoelde... waarom is iets slijmen als je even een tweede keer nadenkt en dat wat je daadwerkelijk bedoelt gewoon iets minder kwetsend stelt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....
Kwahaaak. Dit was mijn discussie!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en dát is dus alleen maar zo als je t in t echt dus ook gewoon rot bedoelde... waarom is iets slijmen als je even een tweede keer nadenkt en dat wat je daadwerkelijk bedoelt gewoon iets minder kwetsend stelt?
t is een open discussie lijkt me. ik betrek dingen die miss s zegt in deze discussie nu eens níet op mezelf bovendien!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kwahaaak. Dit was mijn discussie!
Deze keer lijkt het me wel een goed ideequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee weghalen hoeft niet, dat is alleen maar vervelend
Je moet je noooit aanpassen zodat andere mensen het wel OK vinden. Dan raak je jezelf alleen maar kwijt! (Binnen een redelijke grens dan..)
Ja wat jij nu neer zet zo dacht ik er eigenlijk over (en wou ik neerzetten maar lukte niet) maar vraag me gewoon af wat de anderen en SHE er zelf dan van vindquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
*
Miss_S: ik vraag me ook wel eens af hoe je iets precies bedoelt, maar ik ga er altijd maar van uit dat je het wel goed bedoeltWat betreft je comment over SHE op de vorige pagina: dat KLINKT niet zo aardig! Maar weet je, het is (denk ik) SHE's manier van mensen willen helpen en ze doet haar best. We hebben allemaal wel eens tegenslagen, en reageren hier allemaal anders op. Ze weet hoe het moet, dus waarom zou ze anderen niet mogen helpen? Ze is net zo streng voor zichzelf in mijn ogen
Nou ik vond het een beetje ongepast omdat jij vaak zo hapt en nu vond ik eigenlijk dat het overkwam alsof jij nog even je zegje wou doen zo van. Ha, ik zie een kans!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t is een open discussie lijkt me. ik betrek dingen die miss s zegt in deze discussie nu eens níet op mezelf bovendien!!
maar ik mag toch wel mijn mening geven over hoe mensen over komen??? noem het maar opvoeding...
Oeh die ben ik even vergeten/heb ik verdrongen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Deze keer lijkt het me wel een goed ideewil namelijk niet bot zijn als ik het niet zo bedoelt heb
En jij had die ene keer wel in de gaten toen ik niet zo blij was met je
Ik ben chill, ga nu naar mijn vriendje toe....en weet niet of ik daar verder nog iets over kan zeggen zonder bot te zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oeh die ben ik even vergeten/heb ik verdrongen!
Is iedereen nog helemaal chillAnders maar snel een ander onderwerp
Sinterklaas stemming ftw!
Waar zijn mijn cadeaus danquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
PF, ik wil me nergens mee bemoeien, maar die is weer het land uit. Kerstman FTW!!!
Ik kan me idd voorstellen dat het lastig is om, als je idd de gezichtjes al opgezet hebt, dát juist te schilderen, omdat een goed geplaatste klodder verf al zoveel verschil kan maken! (ten goede of ten kwade)quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:24 schreef conleche het volgende:
Indiaantje, bij mij is het niet eens de inspiratie, want ik had die kinderen al opgezet, maar meer het schilderen zelf. Bij portretten kan je niet al te ruig te werk gaan, want dan klopt er niks meer van de gelijkenis en dat is lastig, want ik wil ook niet lopen klooien op de vierkante milimeter. En dan als ik zoals nu een paar weken niks heb gedaan, moet ik er weer inkomen..........Met als gevolg dat ik eerst maar achtergronden en kleding ga doen en zo, om maar niet aan het echte werk; de gezichtjes te beginnen.
zo bedoelde ik het inderdaad niet. als ik t zélf niet had gelezen en gedacht "jezus, moet dat nou" had ik niet gereageerd. ik had t laten gaan en toen reageerde jij, dus in die zin was t wel "vertraagd happen".quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik vond het een beetje ongepast omdat jij vaak zo hapt en nu vond ik eigenlijk dat het overkwam alsof jij nog even je zegje wou doen zo van. Ha, ik zie een kans!
Maar dit kan ik ook wel weer fout hebben begrepen, geïnterpreteerd, en dat jij het anders ziet! Maar natuurlijk mag je je mening geven, ik wou dit keer gewoon een normaal antwoord zonder dat iemand zich hoeft te verdedigen.
En waarschijnlijk is dit ook weer naar van mij, dat realiseer ik mij ook wel (een beetje).
quote:Maar vind wel jammer dat ik nu waarschijnlijk weer meer op mijn kop ga krijgen in dit topic maar dat is niet jouw schuld
Ik vraag mij hetzelfde af....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar zijn mijn cadeaus dan
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan me idd voorstellen dat het lastig is om, als je idd de gezichtjes al opgezet hebt, dát juist te schilderen, omdat een goed geplaatste klodder verf al zoveel verschil kan maken! (ten goede of ten kwade)
Maar respect hoor!Ik heb wel eens portretten gedaan op opdracht, en prompt kwam er niks meer uit mn vingers. Als het moet, lukt het niet. (als het niet moet ook niet vaak, maar toch
) Zelfde reden waarom kunstaca een Faal was.
Anyway, nogmaals: veel succes! Komen de portretjes achteraf op je saait? Ik vind het altijd tof om te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |