SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?
Snorkel
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.
iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
Ik bedoelde het niet eens zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?
Snorkel
Nee dat had ik niet door, zal zelfs niet weten welk gedeelte maar ik zal het allemaal wel weghalenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |