abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:39:32 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63804674
wat hebben jullie allemaal mini-middeltjes wat dat betreft heb ik geloof ik meer de bouw van een hangbuikzwijntje

(nouja ik heb wel taille, maar die is ook volgens mij opgebouwd uit vetjes )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63804936
Je moet je taille meten op het dunste stuk.. Dat is bij mij 75, ook niet super dun..
pi_63804957
Ik voel me zielig endeso. En emotioneel. Kan iemand vertellen wat hij/zij voor leuks heeft gedaan/gaat doen? Cheer me up!
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:58:01 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63804964
Iemand anders heeft huisje gekocht. Baah. Ik wil huisje. En een af essay. En mn fiets terug. En mn leraar was kennelijk vergeten dan ie me uitstel had gegeven voor essay ivm overlijden vader. Dus die heb ik gemaild. En baahaaaaaah.
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:58:29 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63804976
Oh sorry PF. Ik voel me kennelijk net zo zielig
pi_63804994
Ik wou niet zeggen vertel iets ergs dan voel ik mij meteen beter,
dat staat zo naar

Woah ik ben boos tegen broertje en vriendje
en uiteindelijk gingen ze beiden aardig doen. Maar toch. Ik weet niet wat mij dwars zit
pi_63805028
Miscommunicatie all over ze place. Ik vertelde toch over sinterklaas. En ik zei nog dat gister ook wel goed was (leuk!! want dan is vriendje er)
vader net.. hee waar is vriendje? En ik.. zu hause... ! En hij oo ik dacht dat hij er vanavond bij zou zijn

En net ook nog: hee zullen we gourmetten? En toen dacht ik aan de meet en kon ik er net "oh, ja, leuk" uit weten te persen
pi_63805032
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Miss_S op 06-12-2008 15:21:07 ]
pi_63805052
Thanks for sharing, Miss-S
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63805054
Leuk! Ik gister niet, nou ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:04:21 #61
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63805091
Ik was gisteren voor het eerst sinds het rookverbod in Paradiso! héél anders als die tent ineens niet volstaat met rook! Maar wel irritant als je ff een joint wilt draaien ofzo
pi_63805099
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Miss_S op 06-12-2008 15:20:37 ]
pi_63805124
Ooh! En eigenlijk vind ik hem stom want hij noemde mij de vorige keer meelbal. Dat ik daar op leek of dat hij daar aan moest denken of zo. En toen tijdens de seks volgens mij? Meelbal met haar. En ik zo.. waarom niet met ogen of zo. En hij ja ik zie alleen je haar nu dus vandaar.

En gister in bad. Haha je bent een snorkel! En toen werd ik boos en zei hij.. Spuug nog eens water uit je snorkel zo lief! En ik vond dat hij maar in de schuur moest slapen en niet bij mij. Zegt ie: oooh maar dan mag ik je bed. Snorkels slapen onder water.

Oh en dan nog naar opkijken dat ik not amused ben. Drie uur lang voor snorkel uitgemaakt worden is niet grappig. Ik herhaal, niet grappig.

Waar is de tijd dat ik nog gewoon een prinsesje was ?
pi_63805177
Ik heb een kerst diner met dresscode! Maar hoe of wat weet ik nog niet! Plz halp!
pi_63805185
Maria hoe kan ik jou vrolijk maken dan ?
pi_63805197
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
pi_63805224
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?

Snorkel
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:12:48 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805229
voor PF en maria....

lekker kopje tomatenbouillon met gehaktballetjes op. mjam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63805239
Fok a dok. Ik ben al uren bezig om online tickets te krijgen voor een groot feest en het wil niet, ik kom er niet doorheen. En het schilderen moet ook weer wennen en nou ja, ook geen leuke verhalen vanuit Belgie zeg maar.

Dus TVPatatjes dan maar.....
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:13:59 #70
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63805246
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet wanneer ik bot ben, maar niet altijd als ik bot ben (nu eigenlijk nooit meer) bedoel ik het verkeerd
Klinkt dat logisch?

Snorkel
persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.

iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig omdat je willens en wetens het risico neemt om mensen ermee te kwetsen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63805259
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik dat je, als je weet dat je bit bent maar het niet verkeerd bedoelt, je dus best je best kunt doen om het mínder bot te zeggen.

iets welbewust bot zeggen en dan erbij denken "ja maar ik bedoel het niet rot" is namelijk gewoon erg onaardig.
Ja maar als ik het dan anders ga zeggen dan vind ik het zo slijmerig overkomen.....
pi_63805275
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63805294
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt dat logisch?

Snorkel
Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.

Gewoon een stom hersen spinsel van mij, ik schijn ook vrij bot/grof te zijn, soms grappig bedoeld al heb ik het niet altijd door. Zodat mijn zelfbeeld heel anders is dan het beeld wat ik hier neer zet.

En of jij dat ook zo voelde.

En wat kwak zegt is een beetje oude koeien uit sloot enz, dat bedoelde ik niet eens.
pi_63805324
Dit zijn trouwens ook best botte vragen van mij Maar op de een of andere manier durft of nooit iemand boos te worden tegen mij, of als het wel zo is heb ik het niet door Of ik breng het net zo happy happy joy joy over als ik het bedoel.

Ik bedoel ik vind het tof dat Saskia nu niet zegt: Vuil secreet je bent zelf bot met je KUTvragen. Maar gewoon antwoord geeft en er over nadenkt. Ze had ook kunnen denken van: Plz biatch, get a life
pi_63805326
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet eens zo
meer van dat net over dat seks klonk wel bot (grof) maar ik dacht dat je het niet zo bedoelde en of je het ook zo ervaarde.

Nee dat had ik niet door, zal zelfs niet weten welk gedeelte maar ik zal het allemaal wel weghalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')