Zenk godquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef conleche het volgende:
Ja hee, niet m'n eigen bloedjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die te schilderen exemplaren. En zelfs die neem ik morgen weer terug aan mijn boezem!!
![]()
PF is mijn kleine zusje, aan 1 kind (met co-ouderschap met Greysie) heb ik mijn handen al vol, dat gaat maar duiken tussen da haaien in Egypte.....
MeeLulPost?quote:
Slaap lekker! En probeer je niet teveel zorgen te maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben gesloopt, ik ga naar bed.
Maar waar is Ewelina eigenlijk?
Dude! Ik wil ook een pm met foto's jahquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Morgen meer over de Russen![]()
Ik heb je nog even een pm'tje met een paar foto's gestuurd Greys
Nu ga ik slapen, korte nacht gehad.
Bis morgen!
He jakkie. Hopen dat het snel wegtrekt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:18 schreef kwakveense het volgende:
ik heb echt dikke vette buikpijn
weet niet waarvan, t is op navelhoogte...en dan ook opzij...
t komt net opzetten. heb om 18 uur gegeten, en net water gedronken. mega weird dit.
Ik zweer op alle vensterbankplanten* die ik ooit heb gehad dat ik het zal versturen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke ik ga de sinterklaas mail versturen, wil iemand een lijstje maken van de vaste posters, ik ben bang dat ik iemand vergeet. N00bies mogen ook mee doen, maar die moeten wel zweren op *iets dat al dood is* anders kan het niet!! dat ze hun cadeau versturen!
38 ga ik ook niet meer passen helaas denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb echt zo'n mooie jurk nog hangen, met zijde en fluweel en een assepoesterdecollete...maat 38. Ga ik niet meer passen...
Jij bent geen noobie meer en nu ga ik echt echt echt naar bedje toequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zweer op alle vensterbankplanten* die ik ooit heb gehad dat ik het zal versturen!
*waarom gaan planten toch ALTIJD dood bij mij
Welke hersenloze puberfilm?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik nog een newb of intussen vaste postert?![]()
Gelukkig is alles weer soort-van-goed zo te horen, I'z glad![]()
En op die noot ga ik een hersenloze puberfilm kijken
Nee joh,hij is gewoon luiquote:Op zondag 7 december 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaa SHE.
Sorry hoor. Alsof je hem met een pistool op zijn kop hebt gedwongen al het eten op te eten.
Ga jij je vooral lekker schuldig voelen hierom. Die man heeft geen ruggegraat. Sorry
Jawel. Een foto die je laatst plaatste van een skivakantie en met een joint ofzo?quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
Hij heeft geen skipak?
Toen ik hem leerde kennen was ie graatmager hoor, dus dat kan niet.
Die heb ik gemist, wik ik ook wel zien!!quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel. Een foto die je laatst plaatste van een skivakantie en met een joint ofzo?
Met een joint?quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel. Een foto die je laatst plaatste van een skivakantie en met een joint ofzo?
Staat in zijn fobo -dalai-quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, wik ik ook wel zien!!
Huh, er staat me toch duidelijk iets van bij, vooral omdat ik toen nog dacht dat het zo zonde was, blowen in die frisse berglucht ofzoquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Met een joint?Hell no!
En die foto is alleen van zijn schouders en hoofd, en heeft hij een dikke parka aan. Die foto is van 4 jr geleden, toen viel ie bijna van zijn graat
Dat sowieso, maar Ollie is altijd net een plank geweest en er is geen enkele foto van hem waar hij ook maar iets heeft wat op een buik lijkt.quote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh, er staat me toch duidelijk iets van bij, vooral omdat ik toen nog dacht dat het zo zonde was, blowen in die frisse berglucht ofzo. Kan het een shaggie geweest zijn? Of word ik gewoon malende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |