Zenk godquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef conleche het volgende:
Ja hee, niet m'n eigen bloedjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die te schilderen exemplaren. En zelfs die neem ik morgen weer terug aan mijn boezem!!
![]()
PF is mijn kleine zusje, aan 1 kind (met co-ouderschap met Greysie) heb ik mijn handen al vol, dat gaat maar duiken tussen da haaien in Egypte.....
MeeLulPost?quote:
Slaap lekker! En probeer je niet teveel zorgen te maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben gesloopt, ik ga naar bed.
Maar waar is Ewelina eigenlijk?
Dude! Ik wil ook een pm met foto's jahquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Morgen meer over de Russen![]()
Ik heb je nog even een pm'tje met een paar foto's gestuurd Greys
Nu ga ik slapen, korte nacht gehad.
Bis morgen!
He jakkie. Hopen dat het snel wegtrekt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:18 schreef kwakveense het volgende:
ik heb echt dikke vette buikpijn
weet niet waarvan, t is op navelhoogte...en dan ook opzij...
t komt net opzetten. heb om 18 uur gegeten, en net water gedronken. mega weird dit.
Ik zweer op alle vensterbankplanten* die ik ooit heb gehad dat ik het zal versturen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke ik ga de sinterklaas mail versturen, wil iemand een lijstje maken van de vaste posters, ik ben bang dat ik iemand vergeet. N00bies mogen ook mee doen, maar die moeten wel zweren op *iets dat al dood is* anders kan het niet!! dat ze hun cadeau versturen!
38 ga ik ook niet meer passen helaas denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb echt zo'n mooie jurk nog hangen, met zijde en fluweel en een assepoesterdecollete...maat 38. Ga ik niet meer passen...
Jij bent geen noobie meer en nu ga ik echt echt echt naar bedje toequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zweer op alle vensterbankplanten* die ik ooit heb gehad dat ik het zal versturen!
*waarom gaan planten toch ALTIJD dood bij mij
Welke hersenloze puberfilm?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik nog een newb of intussen vaste postert?![]()
Gelukkig is alles weer soort-van-goed zo te horen, I'z glad![]()
En op die noot ga ik een hersenloze puberfilm kijken
Nee joh,hij is gewoon luiquote:Op zondag 7 december 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaa SHE.
Sorry hoor. Alsof je hem met een pistool op zijn kop hebt gedwongen al het eten op te eten.
Ga jij je vooral lekker schuldig voelen hierom. Die man heeft geen ruggegraat. Sorry
Jawel. Een foto die je laatst plaatste van een skivakantie en met een joint ofzo?quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
Hij heeft geen skipak?
Toen ik hem leerde kennen was ie graatmager hoor, dus dat kan niet.
Die heb ik gemist, wik ik ook wel zien!!quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel. Een foto die je laatst plaatste van een skivakantie en met een joint ofzo?
Met een joint?quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel. Een foto die je laatst plaatste van een skivakantie en met een joint ofzo?
Staat in zijn fobo -dalai-quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, wik ik ook wel zien!!
Huh, er staat me toch duidelijk iets van bij, vooral omdat ik toen nog dacht dat het zo zonde was, blowen in die frisse berglucht ofzoquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Met een joint?Hell no!
En die foto is alleen van zijn schouders en hoofd, en heeft hij een dikke parka aan. Die foto is van 4 jr geleden, toen viel ie bijna van zijn graat
Dat sowieso, maar Ollie is altijd net een plank geweest en er is geen enkele foto van hem waar hij ook maar iets heeft wat op een buik lijkt.quote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh, er staat me toch duidelijk iets van bij, vooral omdat ik toen nog dacht dat het zo zonde was, blowen in die frisse berglucht ofzo. Kan het een shaggie geweest zijn? Of word ik gewoon malende?
Die ken ik !!! Die is tof!! maar die kon ik bij de xenos niet meer vinden, waar heb jij 'm gezien??quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef Vivi het volgende:
*Gekeken heeft* .
Hm, je hebt gelijk, op die foto is daar niks van te zien..haal ik dingen door elkaar dan
Mijnes is ook slank maar schronkt zich na mijn gezonde kooksels altijd nog vol met gore shit zoals chips en such, en nu ontstaat er ook een uitstulpel, dat ie als ie zich onbespied waant lekker naar voren steekt..
Ach whatever, je kookt lekker en hij moet niet zeuren...ik zag trouwens vandaag iets schattigs, een minikruidenrekjessleutelhanger, maar dat terzijde.
Ja ik moest ook gelijk aan jou denken!quote:Op zondag 7 december 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Die ken ik !!! Die is tof!! maar die kon ik bij de xenos niet meer vinden, waar heb jij 'm gezien??
Die is zo SHE!
dat is een jointquote:Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef conleche het volgende:
o ik had hem toch gevonden, wist ik veel dat je ook kon zoeken in het fotoboek![]()
Maar hij heeft wel degelijk een sjekkie in zijn bakkes!!!!!
Laten we het dan vanaf nu alleen nog over kruidenrekjessleutelhangers hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 00:31 schreef conleche het volgende:
Volgens mij lullen we langs elkaar heen en nu heb ik de slappe lach
Ja, dat raakt ook echt in opspraak na je verhalen over Kristalnachtquote:
Ik kom binnenkort koffie bij je drinken, ( lees:wijn)quote:Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja ik moest ook gelijk aan jou denken!Waar zag ik hem nou...ff denken hoor.
Moet ik hem halen voor je als ik mijn gangen heb gerecapituleert en het weer weet? Dan moet PF maar ff zorgen dat ik jou trek![]()
.
Dan is het geen goed teken dat ik het meteen snapte denk ikquote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef SHE het volgende:
Dat was slang! Dat begrijpt toch geen hond!
Boem, wat voor restaurant! Begrijp ik goed dat wij slank-dames allemaal uitgenodigd zijn voor etentje chez Boemski?
quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef Vivi het volgende:
Dat is niet leuk Conleche, het klinkt te...geforceerd.
Trek dan niet die hakken van laatst aan want je moet 6 klotetrappen op hierquote:Op zondag 7 december 2008 00:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort koffie bij je drinken, ( lees:wijn)
En dan neem ik iets leuks mee, dus dan heb jij dat ding voor mij. Everybody happy.
Awquote:Op zondag 7 december 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Vivi wel aardig tegen Cootje doen.
Mwehehehehequote:Op zondag 7 december 2008 00:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Trek dan niet die hakken van laatst aan want je moet 6 klotetrappen op hier.
Met die pijn die ik vorige keer had, zou ik zelfs daar nog een paar schoenen hebben gehaaldquote:Op zondag 7 december 2008 00:42 schreef Vivi het volgende:
En de enige schoenwinkel hier om de hoek is de Schoenenreus SHE!!! Dus zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Oh en nog iets, die dingen zijn dus echt van 100x betere kwaliteit dan Uggs.quote:Op zondag 7 december 2008 00:49 schreef Vivi het volgende:
Je was idd behoorlijk euforisch na het aantrekken van je puppelUggs.
Ik stuur m even aan je doorquote:Op zondag 7 december 2008 00:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar nu ben ik nieuwsgierig. PM? Wat?
Ik heb begrepen dat het iets minder grappig is afgelopenquote:Op zondag 7 december 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
Zo grappig, ik ben al in de slaapkamer en hoor meneer C. echt brullen van het lachen in de woonkamer. Hij zit freefighters te kijken, die mennekes die elkaar helemaal in elkaar meppen. Dat staat zo ver van z'n bed, dat hij het opzet als een soort slapstick
O wat dan?quote:Op zondag 7 december 2008 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het iets minder grappig is afgelopen
De ene finalist trapte na toen de andere finalist al op de grond lag. Een hele gemene trap, begreep ik. Strikt verboden in K1 in elk geval. En de ander won terwijl hij niet verder kon vechten. Ik geloof in ronde 1 al. Huilend heeft ie zijn prijs in ontvangst genomen. Hij had hier heel lang naartoe getraind en dan win je op zo'n manierquote:
Hihiiiiiiiiiihihihi.quote:Op zondag 7 december 2008 00:54 schreef Vivi het volgende:
OMG, ik voel me echt als zo'n net verliefde ziel die roept : "Nee, JIJ eerst ophangen..nee JIJ , JIJ"
Etc.
Jullie zijn ev0L.
Ik ben sinds vandaag lid van de IKEA family Greys..shall we?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De ene finalist trapte na toen de andere finalist al op de grond lag. Een hele gemene trap, begreep ik. Strikt verboden in K1 in elk geval. En de ander won terwijl hij niet verder kon vechten. Ik geloof in ronde 1 al. Huilend heeft ie zijn prijs in ontvangst genomen. Hij had hier heel lang naartoe getraind en dan win je op zo'n manier
Zie ook Ik ben zoooooooooo boos. ( K1-Finale spoilers )
Vanochtend. Het is nu herhaling.quote:Op zondag 7 december 2008 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Woops
Sorry. Ik dacht dat het al eerder vanavond was uitgezonden![]()
![]()
En is het dan ook elke keer weer als de eerste keer?quote:Op zondag 7 december 2008 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook van de IKEA family!
Dan mag je er ook 's nachts parkeren. Haske handig! Hiiiiiiiiiiiihihihi.
Mijne heeft de laatste vier maanden ook een buikjequote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef Vivi het volgende:
*Gekeken heeft* .
Hm, je hebt gelijk, op die foto is daar niks van te zien..haal ik dingen door elkaar dan
Mijnes is ook slank maar schronkt zich na mijn gezonde kooksels altijd nog vol met gore shit zoals chips en such, en nu ontstaat er ook een uitstulpel, dat ie als ie zich onbespied waant lekker naar voren steekt..
Ach whatever, je kookt lekker en hij moet niet zeuren...ik zag trouwens vandaag iets schattigs, een minikruidenrekjessleutelhanger, maar dat terzijde.
Oef! Gelukkig!quote:Op zondag 7 december 2008 01:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vanochtend. Het is nu herhaling.
BWAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 7 december 2008 01:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
En is het dan ook elke keer weer als de eerste keer?
Ik moest zombies met een zwaard vermoorden op mijn xbox WRAAAAAAAAAAHquote:Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Boem, heb jij wel een PM van PF?
Of heeft ze gewoon de kerels er uit gelaten?
En werken op zondag. Ik heb medelijden met je!
Omdat ik een zombie spel moest spelen op full HD en ze de laatste 2-3 topics niet hebben gepostquote:Op zondag 7 december 2008 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehehe
PF, waarom heb je de jongens geen PM gestuurd?
quote:Op zondag 7 december 2008 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De ene finalist trapte na toen de andere finalist al op de grond lag. Een hele gemene trap, begreep ik. Strikt verboden in K1 in elk geval. En de ander won terwijl hij niet verder kon vechten. Ik geloof in ronde 1 al. Huilend heeft ie zijn prijs in ontvangst genomen. Hij had hier heel lang naartoe getraind en dan win je op zo'n manier
Zie ook Ik ben zoooooooooo boos. ( K1-Finale spoilers )
Trustels McAwesome!quote:Op zondag 7 december 2008 01:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou succes met de fotomodellen dames. Ik ga slapen, morgen werken.
Verlegen jongens zijn het leukst. Wat moet je nou met een exhibitionist?quote:Op zondag 7 december 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nouuuuu die van mij is soms fotomodel (haha)
dus ik zeg: Geef je op voor meest sexy vegetariër van Nederland, je wint, ik zweeer!
Maarr hij is verlegen of zo
quote:Op zondag 7 december 2008 01:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verlegen jongens zijn het leukst. Wat moet je nou met een exhibitionist?
Over exhibitionisten gesproken: als ik niet kan slapen vermaak ik me hier altijd prima mee.
Je doet het veel perverser klinken dan ik het bedoeld had!quote:Op zondag 7 december 2008 01:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
je ziet een paar tietjes, en kontje en een vagina. Een soort s&g maar dan minder fototechnisch.
leedvermaak?quote:Op zondag 7 december 2008 01:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verlegen jongens zijn het leukst. Wat moet je nou met een exhibitionist?
Over exhibitionisten gesproken: als ik niet kan slapen vermaak ik me hier altijd prima mee. Ik vergeet altijd dat het een besloten forum is. Om een reden die voor mij niet duidelijk is heb ik wel toegang.
Zeg wij hebben allemaal allang toegang. Alleen jij moet 'm nog even aanvragenquote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef conleche het volgende:
Zijn dat dan echt users die in hun blote kont daar gaan ataan?? Eigenlijk zouden we met heel slank een keer toegang moeten vragen en daar dan tegelijkertijd een kijkje nemen
quote:Op zondag 7 december 2008 01:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die van mij is fantastisch slank. Kan zo fotomodel worden. Maar ik kook dan ook niet.
Ik was van plan om op tijd naar bed te gaan en morgen te gaan hardlopen. In plaats daarvan kan ik niet slapen en zit ik chocoladekoekjes te eten die ik uit de geheime lade van mijn lief heb gejat.
Ik heb me net twee minuten vermaakt met het mannen topic.quote:Op zondag 7 december 2008 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
Je, en dan ook echt op zo'n klunzige manier dat het grappig wordt. Het mannentopic is nog leuker, omdat die al helemaal niet weten wat subtiliteit betekent.
De laatste tijd is het wel erg rustig in het vrouwentopic, helaas. Ik probeer dan ook maar zo goed mogelijk te slapen 's nachts, want op de fok!userfoto's ben ik ook min of meer uitgekeken.
Nou daar ga ik een nachtje over slapen, of ik dat wel wil. Zometeen zie ik dingen die ik niet had willen zien, van mensen waarvan ik het niet had verwacht. En zo.quote:
Ik was er voor dat linkje van Claudia pas 1x eerder geweest en ik heb niks gezien waardoor ik nu voor het leven getekend ben hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou daar ga ik een nachtje over slapen, of ik dat wel wil. Zometeen zie ik dingen die ik niet had willen zien, van mensen waarvan ik het niet had verwacht. En zo.
Heb je dat legerbroekje met rits aan de voorkant dan over het hoofd gezien?quote:Op zondag 7 december 2008 01:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was er voor dat linkje van Claudia pas 1x eerder geweest en ik heb niks gezien waardoor ik nu voor het leven getekend ben hoor.
Nee dat was eenquote:Op zondag 7 december 2008 01:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je dat legerbroekje met rits aan de voorkant dan over het hoofd gezien?
Jij bent spoiled!quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oeh die laatste vond ik ook niet zo charming. En wat zijn de meeste kortOf ben ik gewoon spoiled?
PF, je bent een schat!! Beide om deze opmerking, en je PM. Ik twijfel nog even of ik mee wil doen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oeh die laatste vond ik ook niet zo charming. En wat zijn de meeste kortOf ben ik gewoon spoiled?
Ja!quote:
Je kan hem ook later openmaken, het is wel leuk als we iig daar met een paar mensen zittenquote:Op zondag 7 december 2008 09:26 schreef cyclechick het volgende:
Goodmorning!
PF: Ik ben van 19 tot en met 29 dec op wintersport, nou kan ik het natuurlijk de 19e versturen, maar dan ben ik er alleen niet bij met het openmaken, das wel heel jammer natuurlijk...
Wat zal ik doen nu...?
She: Fijn dat je nu weet wat er werkelijk aan de hand is! Enne simpel toch: in 2009 hebben jullie allebei een supermodellen-figuur (nou ja niet echt, want die zijn veel te dun, maar wel dat je het zo mooi vindt!)
Ontbijt op bed is een goed plan: gekookt eitje, stukje komkommer en tomaat en misschien nog wat peper en zout
Oh shit dat is waar ook. Ik had al gezegd dat ik mee zou doen ... maar ben vanaf 26 dec ook op wintersport. En ik kom pas de 3e thuis, dus duurt heeeeel lang voordat ik internet heb. Ahwquote:Op zondag 7 december 2008 09:26 schreef cyclechick het volgende:
Goodmorning!
PF: Ik ben van 19 tot en met 29 dec op wintersport, nou kan ik het natuurlijk de 19e versturen, maar dan ben ik er alleen niet bij met het openmaken, das wel heel jammer natuurlijk...
Wat zal ik doen nu...?
Doen!quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is het toch een mooie dag om te gaan hardlopen
Feli chico!quote:Op zondag 7 december 2008 11:30 schreef Chicolate het volgende:
Ook een mooie dag om de stad in te trekken met mn camera. Maar ik ga taart eten en kadootjes in ontvangst nemen, dus geen tijd voor
.
ech welquote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is het toch een mooie dag om te gaan hardlopen
Wat ken je me toch goed!quote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef conleche het volgende:
O ben ik weer eens spuit elfNou ik weet bijna zeker dat Greys ook nog niet mag.
Greys???
Volgens mij... 19quote:Op zondag 7 december 2008 12:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gefeliciteerd, chicolate!! Hoe oud jong ben je eigenlijk geworden?
Ik heb ook wel goed nieuws, want ik ben zojuist officieel aangesteld als student-assistent. Woei!
op zondag??quote:Op zondag 7 december 2008 12:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gefeliciteerd, chicolate!! Hoe oud jong ben je eigenlijk geworden?
Ik heb ook wel goed nieuws, want ik ben zojuist officieel aangesteld als student-assistent. Woei!
Jij bedankt voor je pmquote:Op zondag 7 december 2008 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Chico, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
DML, ik heb even gemist wat er aan de hand is, maar toch eenvoor jou!
Verstandig - je kan beter halen wat er te halen valt dan net misgrijpen op alle onderdelen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb net iets heel moeilijks besloten: niet mn P gaan halen in augustus maar februari volgend jaar
Programmeren gaat 'm niet worden, maar als ik daar wel energie in blijf steken, te weinig maar wel zoveel dat ik de rest van de vakken ook in het gevaar breng en ze dan misschien allemaal niet haal, dan liever alleen programmeren niet halen en de rest wel
maar het was wel een moeilijke beslissing![]()
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef conleche het volgende:
O ben ik weer eens spuit elfNou ik weet bijna zeker dat Greys ook nog niet mag.
Greys???
Ik ben geflunkt op java. Het abstracte principe kreeg ik wel onder de knie, en zolang het in kladblok kon wou het programmeren ook nog wel, maar ik kreeg dat f#$%ing JBuilder niet onder controle.quote:Op zondag 7 december 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
C++en volgend jaar ook Java
het is niet iets wat ik niet kan, maar ik ben zelf zo dom geweest om er te weinig tijd in te steken, en nu inhalen is geen doen meer...dus wie z'n billen brandt, en zulks
waar stemmen we dan op? (ja op jou... maar waarom?)quote:Op zondag 7 december 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaan jullie straks op mij stemmen in het kersttopic??
uhm... ja ik weet op dit moment niet wat het handigst is, misschien dat iemand een beter idee heeft?quote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef cyclechick het volgende:
PF: ik snap 't nog niet helemaal met je mms: want dat kadootje krijg ik toch niet in Frankrijk opgestuurd? Dus ik zie het pas de 29e, als ik terug ben? Maar anyway, ik wil wel graag meedoen
Nee want jij hebt ook niet op mij gestemd met sintquote:Op zondag 7 december 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaan jullie straks op mij stemmen in het kersttopic??
Op mijn kerst iconquote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
waar stemmen we dan op? (ja op jou... maar waarom?)
Nu al, of kan het pas over een paar dagen?
Deed je mee danquote:Op zondag 7 december 2008 13:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee want jij hebt ook niet op mij gestemd met sint
Minimalisme, less is moooorequote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef conleche het volgende:
PF ik ga niet op je stemmen zo hoor, je hebt alleen een rooie vlek op die geit geplaatst, eerst even beter e best doen!!!
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar!! 't sneeuwt niet eens!quote:Op zondag 7 december 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Minimalisme, less is moooore
Oh toen ik las dat het om je avatar ging, dacht ik dat je nog een nieuwe moest makenquote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef conleche het volgende:
PF ik ga niet op je stemmen zo hoor, je hebt alleen een rooie vlek op die geit geplaatst, eerst even beter e best doen!!!
quote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef conleche het volgende:
Het is ook zomerquote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar!! 't sneeuwt niet eens!
Heb je de mijne al gezien? Das pas kerstigquote:Op zondag 7 december 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou maak hem dan tofMet een springende geit of zo
Nouja, ik had het wel toen ze het net "bedacht" hadden, maar na een x-aantal keren geband te zijn kon ik er niet meer in. Nog wel eens een mailtje gestuurd, maar nooit meer wat terug gehad. Dat is ook de reden dat ik nog niet blind ben geworden trouwensquote:Op zondag 7 december 2008 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fijn, Co en ik zijn niet de enige muurbloempjes
Blote vrouw!quote:Op zondag 7 december 2008 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een lammetje!!
lammetje --> schaap?quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blote vrouw!Mooie blote vrouw!
En een eh...lammetje idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Schaap! Schaap.quote:Op zondag 7 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of een geitje.
Weet ik veel
Viking neemt het minderen wel heel erg serieusquote:Op zondag 7 december 2008 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij is het een kalf trouwens
Oh en Moblo: goed gedaan! Dat soort beslissingen zijn toughy. Kudos for you, en je teruggevonden fiets! Voor de mijne had ik al meteen een rondje station gelopen, maar die vond ik niet meer terug
Oh en k mis Viking, en Ewelina, en zo nog wat mensenHebben ze ons verlaten..?
Mijn moeder heeft een hertje gehadquote:Op zondag 7 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil een lammetjeEn een hertje
[ afbeelding ]
OMG
quote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar!! 't sneeuwt niet eens!
quote:Op zondag 7 december 2008 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Keiharde Porno voor Danny 18+
Moet je een hert in een kudde houden of kan je er ook gewoon 1 nemen? En hoeveel ruimte hebben ze nodig?quote:Op zondag 7 december 2008 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hertje gehadHetty heette ze. En als ze wegliep dan ging de hond haar halen. Er is nog een prachtige foto van Hetty & de hond die samen over het hek springen als ze thuis komen op de boerderij
Je kan er prima één tegelijk houden. Past in een vrieskist, als het goed isquote:Op zondag 7 december 2008 13:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je een hert in een kudde houden of kan je er ook gewoon 1 nemen? En hoeveel ruimte hebben ze nodig?
Nou, dit was een baby die in het begin elk half uur een paar druppeltjes speciale voeding moest hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 13:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Moet je een hert in een kudde houden of kan je er ook gewoon 1 nemen? En hoeveel ruimte hebben ze nodig?
Nou weinig keihards daar hoor, ik heb ook geen toegang maar toevallig gisteren even gespiekt en ik vond er weinig aanquote:
Alle baby-beestjes zijn eigenlijk wel liefquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag gisteren een hoppende baby-neushoorn op tvDie was ook lief!
Isabeau! kan je foto posten van hetty + hondje?
Je gaat door voor de koelkast, 19 it isquote:Op zondag 7 december 2008 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij... 19Ze was sowieso 18...... of ze was al 19. Nee volgens mij is ze 19 geworden!!
Camera is geweldig! Heb ook tas en boekje enzo gekregen voor verjaardag. Maar laten zien, tja mn pc was kapot enzo, hij zag mijn camera niet, ben hele ochtend bezig geweest met rommelen met Vista. Ga zo weer proberen om er wat op te zetten, dan krijgen jullie viruele taartquote:Op zondag 7 december 2008 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Feli chico!Heb je al een beetje lol van je camera enzo? Enne post eens een gave foto?
quote:Op zondag 7 december 2008 13:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan er prima één tegelijk houden. Past in een vrieskist, als het goed is.
Wat voor spellen zitten erbij en wieviel??quote:Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand hier een xbox 360
hij is stof aan het eten
Lekker is dat hč, troep opruimen!quote:Op zondag 7 december 2008 14:41 schreef Isegrim het volgende:
Nog net op tijd voor een late TVP.We zijn heel het weekend vreselijk druk bezig geweest. We hebben onze berging ontdaan van de enorme berg grofvuil die er al anderhalf jaar stond (sinds de verhuizing), we hebben vervolgens alle spullen voor de verbouwing van de badkamer (tegels, radiator, pleepot etc.) in de berging gezet, we hebben alle grofvuil naar het milieupark gebracht en we hebben vanmorgen een tweedehands hoekbank gekocht waar wel zeven mensen op kunnen zitten.
quote:Op zondag 7 december 2008 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor spellen zitten erbij en wieviel??
Maak ik het goed als ik zeg dat ik ook wel een beetje van hamburgers en draadjesvlees en gehakte gepaneerde cordon bleu houquote:Op zondag 7 december 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker is dat hč, troep opruimen!Alhoewel ik hieruit ook haal dat jullie weer veel troep gaan maken
Succes met de verbouwing!
PF: je bent een beetjeop vleesgebied
Ik zou overigens niet weten hoe hert smaakt.
BJ: sterkte en beterschap! Appeltje met kaneel is meestal goed te verdragen als je tegen vast voedsel kan
quote:Op zondag 7 december 2008 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
<Vlad-mode> Vad ees thees STA zyou speak offfff? </Vlad-mode>
Ik heb ook wel interesse (heb er momenteel 1 te leen, maar die moet snel weer terug en ik ben verslaafd aan GTA IV..)quote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de xbox voor 100
en ik verkoop viva pinata ook nog, voor 10
quote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder komt dus uit Transylvanie, en haar zus praat dus net zo.
Toen ze voor het eerst in NL was, had ze een geniaal gesprek met de groentenman over broccoli
' Wod ies dies vedjetabol? Iez haunted?'
Fotoooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 7 december 2008 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Wowowow nog snel een post voor het topic dicht is!
Ik vond dat ik het verdiend had, dus ik heb 90 euro aan make up uitgegevenlancome poeder, chanel blush en dior lipgloss.
Maar nu zie ik er wel ontzettend sexy uit!
Ik dacht ik zet hem ook op MP heb ik binnen 5 minuten een reactie, alsof 100 euro veel te laag is.. Maar goed ik moet hem toch verkopen, misschien is het wel toevallig.quote:Op zondag 7 december 2008 15:35 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse (heb er momenteel 1 te leen, maar die moet snel weer terug en ik ben verslaafd aan GTA IV..)
Gisteren afgeweken van de South Beach regels door een aantaal chocoladepepernoten te eten.
Echter, ze waren geweldig lekker en ik was toch lekker afgevallen. Vandaag maar wel weer gaan sporten...
even laten staan nog, misschien gaan er nog mensen hoger bieden?quote:Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet hem ook op MP heb ik binnen 5 minuten een reactie, alsof 100 euro veel te laag is.. Maar goed ik moet hem toch verkopen, misschien is het wel toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |