PF, je bent een schat!! Beide om deze opmerking, en je PM. Ik twijfel nog even of ik mee wil doen.quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oeh die laatste vond ik ook niet zo charming. En wat zijn de meeste kortOf ben ik gewoon spoiled?
Ja!quote:
Je kan hem ook later openmaken, het is wel leuk als we iig daar met een paar mensen zittenquote:Op zondag 7 december 2008 09:26 schreef cyclechick het volgende:
Goodmorning!
PF: Ik ben van 19 tot en met 29 dec op wintersport, nou kan ik het natuurlijk de 19e versturen, maar dan ben ik er alleen niet bij met het openmaken, das wel heel jammer natuurlijk...
Wat zal ik doen nu...?
She: Fijn dat je nu weet wat er werkelijk aan de hand is! Enne simpel toch: in 2009 hebben jullie allebei een supermodellen-figuur (nou ja niet echt, want die zijn veel te dun, maar wel dat je het zo mooi vindt!)
Ontbijt op bed is een goed plan: gekookt eitje, stukje komkommer en tomaat en misschien nog wat peper en zout
Oh shit dat is waar ook. Ik had al gezegd dat ik mee zou doen ... maar ben vanaf 26 dec ook op wintersport. En ik kom pas de 3e thuis, dus duurt heeeeel lang voordat ik internet heb. Ahwquote:Op zondag 7 december 2008 09:26 schreef cyclechick het volgende:
Goodmorning!
PF: Ik ben van 19 tot en met 29 dec op wintersport, nou kan ik het natuurlijk de 19e versturen, maar dan ben ik er alleen niet bij met het openmaken, das wel heel jammer natuurlijk...
Wat zal ik doen nu...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |