Wat voor spellen zitten erbij en wieviel??quote:Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand hier een xbox 360
hij is stof aan het eten
Lekker is dat hè, troep opruimen!quote:Op zondag 7 december 2008 14:41 schreef Isegrim het volgende:
Nog net op tijd voor een late TVP.We zijn heel het weekend vreselijk druk bezig geweest. We hebben onze berging ontdaan van de enorme berg grofvuil die er al anderhalf jaar stond (sinds de verhuizing), we hebben vervolgens alle spullen voor de verbouwing van de badkamer (tegels, radiator, pleepot etc.) in de berging gezet, we hebben alle grofvuil naar het milieupark gebracht en we hebben vanmorgen een tweedehands hoekbank gekocht waar wel zeven mensen op kunnen zitten.
quote:Op zondag 7 december 2008 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor spellen zitten erbij en wieviel??
Maak ik het goed als ik zeg dat ik ook wel een beetje van hamburgers en draadjesvlees en gehakte gepaneerde cordon bleu houquote:Op zondag 7 december 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, troep opruimen!Alhoewel ik hieruit ook haal dat jullie weer veel troep gaan maken
Succes met de verbouwing!
PF: je bent een beetjeop vleesgebied
Ik zou overigens niet weten hoe hert smaakt.
BJ: sterkte en beterschap! Appeltje met kaneel is meestal goed te verdragen als je tegen vast voedsel kan
quote:Op zondag 7 december 2008 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
<Vlad-mode> Vad ees thees STA zyou speak offfff? </Vlad-mode>
Ik heb ook wel interesse (heb er momenteel 1 te leen, maar die moet snel weer terug en ik ben verslaafd aan GTA IV..)quote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de xbox voor 100
en ik verkoop viva pinata ook nog, voor 10
quote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder komt dus uit Transylvanie, en haar zus praat dus net zo.
Toen ze voor het eerst in NL was, had ze een geniaal gesprek met de groentenman over broccoli
' Wod ies dies vedjetabol? Iez haunted?'
Fotoooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 7 december 2008 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Wowowow nog snel een post voor het topic dicht is!
Ik vond dat ik het verdiend had, dus ik heb 90 euro aan make up uitgegevenlancome poeder, chanel blush en dior lipgloss.
Maar nu zie ik er wel ontzettend sexy uit!
Ik dacht ik zet hem ook op MP heb ik binnen 5 minuten een reactie, alsof 100 euro veel te laag is.. Maar goed ik moet hem toch verkopen, misschien is het wel toevallig.quote:Op zondag 7 december 2008 15:35 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse (heb er momenteel 1 te leen, maar die moet snel weer terug en ik ben verslaafd aan GTA IV..)
Gisteren afgeweken van de South Beach regels door een aantaal chocoladepepernoten te eten.
Echter, ze waren geweldig lekker en ik was toch lekker afgevallen. Vandaag maar wel weer gaan sporten...
even laten staan nog, misschien gaan er nog mensen hoger bieden?quote:Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet hem ook op MP heb ik binnen 5 minuten een reactie, alsof 100 euro veel te laag is.. Maar goed ik moet hem toch verkopen, misschien is het wel toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |