Die ken ik !!! Die is tof!! maar die kon ik bij de xenos niet meer vinden, waar heb jij 'm gezien??quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef Vivi het volgende:
*Gekeken heeft* .
Hm, je hebt gelijk, op die foto is daar niks van te zien..haal ik dingen door elkaar dan
Mijnes is ook slank maar schronkt zich na mijn gezonde kooksels altijd nog vol met gore shit zoals chips en such, en nu ontstaat er ook een uitstulpel, dat ie als ie zich onbespied waant lekker naar voren steekt..
Ach whatever, je kookt lekker en hij moet niet zeuren...ik zag trouwens vandaag iets schattigs, een minikruidenrekjessleutelhanger, maar dat terzijde.
Ja ik moest ook gelijk aan jou denken!quote:Op zondag 7 december 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Die ken ik !!! Die is tof!! maar die kon ik bij de xenos niet meer vinden, waar heb jij 'm gezien??
Die is zo SHE!
dat is een jointquote:Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef conleche het volgende:
o ik had hem toch gevonden, wist ik veel dat je ook kon zoeken in het fotoboek![]()
Maar hij heeft wel degelijk een sjekkie in zijn bakkes!!!!!
Laten we het dan vanaf nu alleen nog over kruidenrekjessleutelhangers hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 00:31 schreef conleche het volgende:
Volgens mij lullen we langs elkaar heen en nu heb ik de slappe lach
Ja, dat raakt ook echt in opspraak na je verhalen over Kristalnachtquote:
Ik kom binnenkort koffie bij je drinken, ( lees:wijn)quote:Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja ik moest ook gelijk aan jou denken!Waar zag ik hem nou...ff denken hoor.
Moet ik hem halen voor je als ik mijn gangen heb gerecapituleert en het weer weet? Dan moet PF maar ff zorgen dat ik jou trek![]()
.
Dan is het geen goed teken dat ik het meteen snapte denk ikquote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef SHE het volgende:
Dat was slang! Dat begrijpt toch geen hond!
Boem, wat voor restaurant! Begrijp ik goed dat wij slank-dames allemaal uitgenodigd zijn voor etentje chez Boemski?
quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef Vivi het volgende:
Dat is niet leuk Conleche, het klinkt te...geforceerd.
Trek dan niet die hakken van laatst aan want je moet 6 klotetrappen op hierquote:Op zondag 7 december 2008 00:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort koffie bij je drinken, ( lees:wijn)
En dan neem ik iets leuks mee, dus dan heb jij dat ding voor mij. Everybody happy.
Awquote:Op zondag 7 december 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Vivi wel aardig tegen Cootje doen.
Mwehehehehequote:Op zondag 7 december 2008 00:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Trek dan niet die hakken van laatst aan want je moet 6 klotetrappen op hier.
Met die pijn die ik vorige keer had, zou ik zelfs daar nog een paar schoenen hebben gehaaldquote:Op zondag 7 december 2008 00:42 schreef Vivi het volgende:
En de enige schoenwinkel hier om de hoek is de Schoenenreus SHE!!! Dus zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Oh en nog iets, die dingen zijn dus echt van 100x betere kwaliteit dan Uggs.quote:Op zondag 7 december 2008 00:49 schreef Vivi het volgende:
Je was idd behoorlijk euforisch na het aantrekken van je puppelUggs.
Ik stuur m even aan je doorquote:Op zondag 7 december 2008 00:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar nu ben ik nieuwsgierig. PM? Wat?
Ik heb begrepen dat het iets minder grappig is afgelopenquote:Op zondag 7 december 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
Zo grappig, ik ben al in de slaapkamer en hoor meneer C. echt brullen van het lachen in de woonkamer. Hij zit freefighters te kijken, die mennekes die elkaar helemaal in elkaar meppen. Dat staat zo ver van z'n bed, dat hij het opzet als een soort slapstick
O wat dan?quote:Op zondag 7 december 2008 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het iets minder grappig is afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |