Verstandig - je kan beter halen wat er te halen valt dan net misgrijpen op alle onderdelen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb net iets heel moeilijks besloten: niet mn P gaan halen in augustus maar februari volgend jaar
Programmeren gaat 'm niet worden, maar als ik daar wel energie in blijf steken, te weinig maar wel zoveel dat ik de rest van de vakken ook in het gevaar breng en ze dan misschien allemaal niet haal, dan liever alleen programmeren niet halen en de rest wel
maar het was wel een moeilijke beslissing![]()
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef conleche het volgende:
O ben ik weer eens spuit elfNou ik weet bijna zeker dat Greys ook nog niet mag.
Greys???
Ik ben geflunkt op java. Het abstracte principe kreeg ik wel onder de knie, en zolang het in kladblok kon wou het programmeren ook nog wel, maar ik kreeg dat f#$%ing JBuilder niet onder controle.quote:Op zondag 7 december 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
C++en volgend jaar ook Java
het is niet iets wat ik niet kan, maar ik ben zelf zo dom geweest om er te weinig tijd in te steken, en nu inhalen is geen doen meer...dus wie z'n billen brandt, en zulks
waar stemmen we dan op? (ja op jou... maar waarom?)quote:Op zondag 7 december 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaan jullie straks op mij stemmen in het kersttopic??
uhm... ja ik weet op dit moment niet wat het handigst is, misschien dat iemand een beter idee heeft?quote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef cyclechick het volgende:
PF: ik snap 't nog niet helemaal met je mms: want dat kadootje krijg ik toch niet in Frankrijk opgestuurd? Dus ik zie het pas de 29e, als ik terug ben? Maar anyway, ik wil wel graag meedoen
Nee want jij hebt ook niet op mij gestemd met sintquote:Op zondag 7 december 2008 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaan jullie straks op mij stemmen in het kersttopic??
Op mijn kerst iconquote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
waar stemmen we dan op? (ja op jou... maar waarom?)
Nu al, of kan het pas over een paar dagen?
Deed je mee danquote:Op zondag 7 december 2008 13:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee want jij hebt ook niet op mij gestemd met sint
Minimalisme, less is moooorequote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef conleche het volgende:
PF ik ga niet op je stemmen zo hoor, je hebt alleen een rooie vlek op die geit geplaatst, eerst even beter e best doen!!!
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar!! 't sneeuwt niet eens!quote:Op zondag 7 december 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Minimalisme, less is moooore
Oh toen ik las dat het om je avatar ging, dacht ik dat je nog een nieuwe moest makenquote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef conleche het volgende:
PF ik ga niet op je stemmen zo hoor, je hebt alleen een rooie vlek op die geit geplaatst, eerst even beter e best doen!!!
quote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef conleche het volgende:
Het is ook zomerquote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar!! 't sneeuwt niet eens!
Heb je de mijne al gezien? Das pas kerstigquote:Op zondag 7 december 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou maak hem dan tofMet een springende geit of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |