abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63813045
Fucking Badr Hari. Vieze kankerlijer. Iedereen doet zo zijn fucking best om te zorgen dat vechtsport in Nederland geen slechte naam meer heeft en dan doet ie zoiets. Zo'n getalenteerde vechter, zoveel potentie. Bah.

Vanochtend Nederlandse tijd was in Japan dus de finale van K1 Kickboksen, 't officieuze wereldkampioenschap. Nadat Remy Bonjansky en Badr Hari ( beide Nederlanders ) de finale hadden bereikt na hun eerste twee partijen op (T)KO te hebben gewonnen hebben, trapte Badr Hari Remy na terwijl hij al op de grond lag, wat dus absoluut verboden is met kickboksen. Remy kon niet verder vechten en werd dus op deze kutmanier kampioen. Hij moest ook zelf janken want je moet begrijpen dat iemand hier zijn hele leven voor werkt. Hij is in '03 en '04 eerder kampioen geweest en is na een moeilijke periode weer terug gekomen. En om dan na zo'n geweldige reeks naar de finale zo te winnen... Ik ben maar een lowly amateur MMA-ringvechter maar ik voel zijn pijn wel, echt verschrikkelijk.

Waar ik nog 't hardste van flip is de reactie van Badr Hari na de wedstrijd, dat hij er geen spijt van heeft en dat dit goed is voor de sport ( negatieve aandacht is ook aandacht ). Maar waar mij 't vooral om draait is de publieke opinie. Morgen staat overal weer in de krant dat een vechtsporter zich weer heeft misdragen, en dat vind ik zeer zeer jammer.

Moge Badr Hari zijn beide knieen breken en daardoor voor de rest van zijn leven portier staat voor de Jimmy Woo ofzo .

.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63813097
Ik sluit me volledig aan bij Jajong. Badr Hari is een schande voor de sport en een minderwaardig mens, die z'n eigen dochter nog in elkaar zou meppen als hij in flipmode is.
quote:
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”
Badr Hari

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63813105
Ohjee een testosteron-bom gaat zijn boekje te buiten. Stop de persen.
pi_63813107
Oh, voor de mensen die 't willen zien. Het komt vanavond op TV op SBS6 om kwart over 11 dacht ik. Het was voor de rest namelijk een fucking geniaal gala.
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:14:15 #6
158452 IQM
I am the one
pi_63813108
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jajong het volgende:
Moge Badr Hari zijn beide knieen breken en daardoor voor de rest van zijn leven portier staat voor de Jimmy Woo ofzo .
En dat zegt een amateur MMA-ringvechter. Zo breng je de sport in diskrediet, man!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63813151
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:14 schreef IQM het volgende:

[..]

En dat zegt een amateur MMA-ringvechter. Zo breng je de sport in diskrediet, man!
Ik ben niet in de stemming voor een flamewar, sorry . Ik ben oprecht pissig en ik open 't topic ook alleen daarom, niet om reacties uit te lokken wat vaak wel de reden is van mijn topics .
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:16:50 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_63813153
Een woord: Marokkaan.
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:17:28 #9
68638 Zwansen
pi_63813163
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik ben niet in de stemming voor een flamewar, sorry . Ik ben oprecht pissig en ik open 't topic ook alleen daarom, niet om reacties uit te lokken wat vaak wel de reden is van mijn topics .
Van wie heeft Aerts verloren?
pi_63813180
sem had daar moeten staan
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_63813185
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Van wie heeft Aerts verloren?
Dezelfde Badr Hari. Dat is zo irritant. Hij is zo goed! Hij heeft Aerts alle hoeken van de ring laten zien.
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:18:58 #12
158452 IQM
I am the one
pi_63813188
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik ben ook niet uit op een flamewar. Maar zo'n agressieve wens komt de sport natuurlijk ook niet ten goede, als die uit de mond komt van een amateur MMA-ringvechter!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63813226
Het lijkt er op alsnog de "verliezer" bewust rustig aan doet omdat hij weet dat hij gewonnen heeft als hij niet terug gaat vechten. Wat een watje.
pi_63813265
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:21 schreef Juup© het volgende:
Het lijkt er op alsnog de "verliezer" bewust rustig aan doet omdat hij weet dat hij gewonnen heeft als hij niet terug gaat vechten. Wat een watje.
Jij kent overduidelijk Remy Bonjasky niet. Hij is overduidelijk aangeslagen, en de dokter heeft 'm verboden om verder te vechten. Dan doen ze niet zomaar.
pi_63813278
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:23 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij kent overduidelijk Remy Bonjasky niet. Hij is overduidelijk aangeslagen, en de dokter heeft 'm verboden om verder te vechten. Dan doen ze niet zomaar.
Als jij het zegt neem ik dat aan
pi_63813282
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:18 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik ben ook niet uit op een flamewar. Maar zo'n agressieve wens komt de sport natuurlijk ook niet ten goede, als die uit de mond komt van een amateur MMA-ringvechter!
Ik zou het niet erg vinden als Badr Hari tegen een schedelfractuurtje oploopt. Badr Hari is ook buiten de ring een viezerik en heeft voor bijna niemand respect. Zo'n stuk tuig hoort niet in de sport thuis, ook al is hij misschien wel de meest getalenteerde van allemaal. Ik hoop dat hij spoedig tegen Sem Schilt of Alexei Ignashov moet vechten: dat zijn jongens die een goede kans hebben om Hari zwaar KO te slaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63813283
Remy Bonjansky
Verder heb ik geen verstand van K1
Ohjawel Peter Aerts
(Of is dat weer wat anders ? )
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:24:15 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63813287
Dit is geen sport
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:24:31 #19
68638 Zwansen
pi_63813295
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dezelfde Badr Hari. Dat is zo irritant. Hij is zo goed! Hij heeft Aerts alle hoeken van de ring laten zien.
Ik zit nu ff de 1e ronde te kijken, maar toen Hari 8 tellen kreeg had ie wel verdomd mazzel dat ie onder die trap van Bonjasky weg'liep'.

Hij had geen dekking en volgens mij was ie zn hoofd kwijt geweest.
pi_63813316
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik zit nu ff de 1e ronde te kijken, maar toen Hari 8 tellen kreeg had ie wel verdomd mazzel dat ie onder die trap van Bonjasky bewoog.

Hij had geen dekking en volgens mij was ie zn hoofd kwijt geweest.
Hij dook bewust naar de grond, omdat ie anders die trap inderdaad op zijn kop zou krijgen. Het was of die trap eten of 8 tellen nemen.
pi_63813329
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is geen sport

Als je deze sport als man zijnde zelfs niet een klein beetje kan waarderen moet je toch wel aan jezelf gaan twijfelen.
X
X
X
pi_63813404
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef Frasier het volgende:

[..]

Als je deze sport als man zijnde zelfs niet een klein beetje kan waarderen moet je toch wel aan jezelf gaan twijfelen.
Dat inderdaad. Voetbal is geweldig, maar zelfs van Nederland - Sovjet Unie in 1988 heb ik niet zoveel adrenaline gekregen als van een aantal intieme kickboksgala's in Westervoort en Arnhem, waar ik ontzettend dicht op de ring zat en al bij de opkomsten helemaal opgezweept raakte. Als dan ook nog een bekende van je moet vechten, ga je helemaal uit je dak als na een schitterende partij die KO plaatsvindt in het voordeel van 'jouw' vechter .
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:30:59 #23
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63813428
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nee hoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:31:41 #24
68638 Zwansen
pi_63813442
Godverdomme zeg. Idd echt verschrikkelijke smerige actie van die gast. Je wilt zo'n gast toch niet tegenkomen met het uitgaan?
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:33:55 #25
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63813487
Ik vind het altijd zo raar dat dit dus in principe echt vechten is, maar je bijna niks mag

zat laatst MMA te kijken, mag je geen stoot geven op het achterhoofd, ja WTF??

maar moet zeggen, natrappen als de scheids heeft aangegeven dat je naar je hoek moet is wel erg lame.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')