Bij ons was het precies andersomquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij de laatste 2 jaar veel verdient (2007 en 2008). Die jaren daarvoor lag zijn jaarinkomen veel lager. Toch willen ze van 2005, 2006 en 2007 de jaaropgaven hebben. Ik ben bang dat ze het gemiddelde gaan nemen over die drie jaar, en dat is net iets te laag (uitgaande van de situatie dat ze mijn jaarinkomen nemen en 40% van zijn inkomen). Oh, en er is geen accountant. Afwachten dus!
Ik vrees dat ik geen advies kan geven wegens belangenverstrengeling. Maar het komt wel weer goed.
Ik vind juist dat je hele zinnige dingen zegt, en ik heb notabene gevraagd om de oprah/phil/lieve martine adviezen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en SHE, solly voor de bovenmatige Wannabe-Ophra/Dr Phil / weetikveel, lieve martine oid, berichten van ondergetekende![]()
Ik heb de nare neiging om, als er een vraag is om advies, meteen in de nadenk-filosofeer-lul-teveel modus te schieten
Edit: betweter-modus, dat woord zocht ik![]()
Dat is toch alleen maar lief bedoeld? En ze vroeg ook om advies.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en SHE, solly voor de bovenmatige Wannabe-Ophra/Dr Phil / weetikveel, lieve martine oid, berichten van ondergetekende![]()
Ik heb de nare neiging om, als er een vraag is om advies, meteen in de nadenk-filosofeer-lul-teveel modus te schieten
Edit: betweter-modus, dat woord zocht ik![]()
Schijnbaar wel:quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar met 'naar binnen loeren' kunnen ze toch geen echte uitslag geven?
Dat kunnen ze toch niet met het blote oog zien?
Naja, wat cyclechick al zegt...als het me uitkomt heb ik het over ZIJN huis en anders is het ook de mijne.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
SHE, je was zo blij dat je carte blanche kreeg wat betreft het klussen. Je vond het zelf wel fijn dat hij niet mee zou doen/helpen. En ik denk eerlijk gezegd dat je overdreven fel gereageerd hebt op zijn 'advies'.
Máár, hij moet niet zo ontzettend kinderlijk zielig doen over twee (twéé!!!) dagen buiten de deur werken. Jezus christus, wij werken allemaal meerdere dagen per dag buiten de deur, wat loopt ie te zeiken dan over twee dagen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Jullie hebben volgens mij best veel onderhuidse irritaties over elkaar. En op een moment als dit, bij een wellicht best goedbedoeld 'advies', komt dat tot ontploffing. Het is wel een steeds terugkomend iets dus jullie zullen er wel echt, echt, écht iets aan moeten gaan doen.
Of jullie moeten allebei wel van een potje drama op zijn tijd houden en dan lekker zo houden
Welnee. Hij had ondertussen best wel een keer kunnen zeggen dat het mooi is geworden vóór jullie ruzie kregen. Niks emotionele kleuter. Kleine moeite toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
En ja, ik doe alles in huis, ik werk en daarnaast maak ik zijn huis mooi. Ik wil erkenning!
En medelijden
Maar dat is gelul natuurlijk, want ik stel die belachelijke eisen zelf.
Wat moet ik met mezelf?![]()
Ik heb natuurlijk niet zo fraai gereageerd, maar ik vind zijn houding ook zo passief. Maar dat is zeker geen reden om zo uit te vallen he?
Ik ben een emotionele kleuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erkenning en bevestigingquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
En ik wil idd horen hoe geweldig ik wel niet ben.
Terwijl ik helemaal niet zo geweldig ben. En als ik mezelf niet geweldig vind, hoe kan HIJ me dan geweldig vinden.
Waar komt die ziekelijke drang naar erkenning in vredesnaam vandaan.
Het is zo..onbeminnelijk
Dat klinkt niet zo goed... bedoel je daar mee dat je je niet thuis voelt, al twee jaar lang niet, waar je nu woont met hem? Hoe komt dat? Ligt het aan het huis, aan de inrichting (die jij nu verandert), aan de sfeer, aan hem, aan jou... heb je enig idee waarom je je daar niet thuis kan voelen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
als het me uitkomt heb ik het over ZIJN huis en anders is het ook de mijne.
Al voelt het gewoon niet zo.
Heeft ie in de tijd dat er geklust is nog niet één keer gezegd dan dat het mooi wordt SHE?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee. Hij had ondertussen best wel een keer kunnen zeggen dat het mooi is geworden vóór jullie ruzie kregen. Niks emotionele kleuter. Kleine moeite toch?
Oe dan is het probleem dus veel dieper!...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
We hebben al zovaak gepraat en al zoo vaak gezocht naar oplossingen, maar niets helpt!
We begrijpen elkaar niet ofzo.
Ik had gehoopt dat jullie met een lightbulb moment zouden komen
Zo is hij gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee. Hij had ondertussen best wel een keer kunnen zeggen dat het mooi is geworden vóór jullie ruzie kregen. Niks emotionele kleuter. Kleine moeite toch?
Dat is toch een onderdeel van een relatie hebben/liefde: dat je iemand geweldig vindt en dat je van die persoon graag wilt horen dat hij jou ook geweldig vindt? Dat lijkt me vrij normaal...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
En ik wil idd horen hoe geweldig ik wel niet ben.
Terwijl ik helemaal niet zo geweldig ben. En als ik mezelf niet geweldig vind, hoe kan HIJ me dan geweldig vinden.
Waar komt die ziekelijke drang naar erkenning in vredesnaam vandaan.
Het is zo..onbeminnelijk
Ik wel, maar hij niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen lightbulb moment voor je maar wel een goed bedoelde (dus niet freaken) vraag:
Houden jullie niet stiekem gewoon allebei van een beetje drama als dit op zijn tijd? Dat er iemand gilt, een ander boos de deur uitloopt en dat het daarna gewoon weer een tijdje goed gaat?
Zouden jullie je niet allebei gewoon te plètter vervelen als altijd alles koek en ei was?
Ohw.. bah..quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon niet.
HE neemt tel ook niet op, dus ook het eten is naar de klote.
Damn. When it rains it pours.
Goede vraag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed... bedoel je daar mee dat je je niet thuis voelt, al twee jaar lang niet, waar je nu woont met hem? Hoe komt dat? Ligt het aan het huis, aan de inrichting (die jij nu verandert), aan de sfeer, aan hem, aan jou... heb je enig idee waarom je je daar niet thuis kan voelen?
Dat hebben wij ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, als wij iets verkeerds hadden gedaan vroeger dan zei mijn vader tegen mijn moeder: blabla [...] JOUW kinderen [...] blabla
Waren we lief dan was het, dit zijn onze kinderen, lief hè![]()
Weet niet of er meteen iets achter moet worden gezocht..
Dat neemt nog niet weg dat jij er misschien wel behoefte aan hebt. En ik vind het eigenlijk ook een goedkoop excuus. Iedereen kan complimenten geven, dan leert ie het zichzelf maar aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon niet.
HE neemt tel ook niet op, dus ook het eten is naar de klote.
Damn. When it rains it pours.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |