Succes!quote:

Je zit te Fok!-en tijdens een belangrijk telefoontje?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij heeft het de hele tijd over die kapperschick

)
 )

Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit te Fok!-en tijdens een belangrijk telefoontje?

Heer G vindt zijn millimeterhaar heerlijk, met als ENIG nadeel dat hij nu Nadia de kapster nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Vraag of ze dikke tieten had?? Dat zei meneer C. laatst toen ie van de kapper kwam.

Ik heb haar 2x gezien, nee,quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Vraag of ze dikke tieten had?? Dat zei meneer C. laatst toen ie van de kapper kwam.

Yay, goed zo chick! Komt helemaal goed. Wel echt praten en niet alleen de kleren van elkaars lijf rukken hèquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
Ik krijg net tel.
[ afbeelding ]
now we talk. bis spater
( en thnx chicks. jullie zijn de vriendinnetjes die ik altijd al heb willen hebben)

Misschien moet je dan gewoon even zeggen 'Hou even je waffel over die chick, ik moet iets belangrijks vertellen'?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij verteld de hele tijd over die chick

I dids..quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon even zeggen 'Hou even je waffel over die chick, ik moet iets belangrijks vertellen'?

Dank je wel! Ik duim voor iets soortgelijks maar aan de andere kant houd ik ook rekening met het ergste zeg maar zodat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:09 schreef Laureline het volgende:
O, en sterkte DML!
Het hoeft niet meteen iets heel ernstigs te zijn, een vriendin van mij had ook prop 4, ze was toen denk ik ook rond de 25. Was gewoon 'wildgroeiend' weefsel, is met cutterage weggehaald. Hopelijk is het bij jou net zoiets! Het is heel goed dat ze het checken bij je, maar je schikt je natuurlijk wel te pletter! We duimen wel dinsdag voor je

Maar laatst had hij op aanraden van z'n vrijgezelle broertje deze del bezocht. I now knowz why
   Maar laatst had hij op aanraden van z'n vrijgezelle broertje deze del bezocht. I now knowz why  

Alleen voor de dikke tieten? Meestal zitten er aan die dikke kapstertieten ellenlange onboeiende verhalen over vriendjes en vakanties vastquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
Meestal knip ik het ook bij de mijne en veel beter I might addMaar laatst had hij op aanraden van z'n vrijgezelle broertje deze del bezocht. I now knowz why
 . Ik ben stiekem ook altijd een beetje bang voor dat soort types, omdat ze voelen dat ik niet met ze wil praten
. Ik ben stiekem ook altijd een beetje bang voor dat soort types, omdat ze voelen dat ik niet met ze wil praten  .
.

.
. .
.

Bij mij lopen die gesprekken volgens een vast stramien:quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb zo'n goed ik-zeg-toch-niks-terug-gezicht, dat kapsters bij mij altijd hun mond houden

quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik durf dat dus nooit he, NEE zeggen. Durfde ik het maar.
Toen ik met Co naar de sauna was en ik een massage kreeg, heeft die kutmasseuse me haar hele liefdesleven uit de doeken gedaan tijdens het masseren. Haar vriendje woonde in Mexico en zou naar Nederland komen enzo. Hou toch je muillllllllllll als ik gemasseerd word!
 .
. .
.

Er kwam geen klei aan te pas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Kon je geen klei in je oor stoppen?.

En nu?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
we talked.
hij was moe en knorrig en het was allemaal niet zo bedoeld.
*sigh*

En was je eten nog te redden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
we talked.
hij was moe en knorrig en het was allemaal niet zo bedoeld.
*sigh*

Gaan we samen morgen furfenquote:

Ik zou echt zó kwaad zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Gaan we samen morgen furfen
En ik ben aan het eten; hij was al naar de snackbar geweest
Oh my...wij zijn echt te gestoord
 .
.

Mwhehehe ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb zo'n goed ik-zeg-toch-niks-terug-gezicht, dat kapsters bij mij altijd hun mond houden

quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
P.s. En nu gaat hij naar zijn kapster die hij het hele land achterna reist. En hij was 1-2-3 jaar geleden verliefd op haar. En hij vertelde haar altijd van al zijn veroveringen en zo. En ook over mij. En nu zie ik al helemaal voor me hoe hij dit tegen haar gaat vertellen en dat wil ik niet[/spoiler]

En ik ook en het duurde echt 45 minuten maar ik heb 45 minuten nog nooit zo goed besteed en nu kijk ik Earth op een hd 117 cm lcd
 En ik ook en het duurde echt 45 minuten maar ik heb 45 minuten nog nooit zo goed besteed en nu kijk ik Earth op een hd 117 cm lcd  

Alles sal reg kom.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Gaan we samen morgen furfen
En ik ben aan het eten; hij was al naar de snackbar geweest
Oh my...wij zijn echt te gestoord
 ! Maar door te helpen toon je natuurlijk ook heel veel waardering!
! Maar door te helpen toon je natuurlijk ook heel veel waardering!

quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Gelukkig, alle liefdes perikelen zijn weer over!!
Ik ben ook blij want heb de kinderen aan de kant gezet en heb in een keer een heel groot schilderij gemaakt en dat is al bijna af en het is mooi.

quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Gelukkig, alle liefdes perikelen zijn weer over!!
Ik ben ook blij want heb de kinderen aan de kant gezet en heb in een keer een heel groot schilderij gemaakt en dat is al bijna af en het is mooi.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
And they all lived happily ever after.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |