Ok der samenvatting..
Over de kapster had ik al verteld, ik dacht dus dit:
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:P.s. En nu gaat hij naar zijn kapster die hij het hele land achterna reist. En hij was 1-2-3 jaar geleden verliefd op haar. En hij vertelde haar altijd van al zijn veroveringen en zo. En ook over mij. En nu zie ik al helemaal voor me hoe hij dit tegen haar gaat vertellen en dat wil ik niet

[/spoiler]
Wat niet waar was.
Hij zo babbelen jaa.. kapster/garage/blabla
en ik na een half uur (en ondertussen fokken)
Ja over vanochtend gesproken...
En toen zei ik dus wat ik wou zeggen voor het eerst!!
En toen zei ik dat ik altijd moest huilen bij het idee alleen al direct tegen hem te zijn en dus nu aan het huilen was (wat hij hoorde) en hij
maar waarom zeg je niet gewoon wat je vindt

En hij zei ook van: Ja misschien vond je het niet leuk dat ik ging fitnessen want je zei ook kun je dat niet doen als ik slaap en dat drong later pas door. (Wat ik dus ook typte dat hij dat niet had begrepen)
En hij schrok wel een beetje..
En ik zei van.. Normaal als er 1 traantje in m'n ogen staat moet jij ook al huilen en ga je me troosten en ik ben blij dat je me nu niet kan zien want vanaf minuut 1 heb ik al een huilerig gezicht en ik heb m'n tranen al een half uur bedwongen. En hij ja inderdaad ik kan er niet tegen als er iets met je is dus dan ga ik je eerder troosten dan dat ik luister.
Nou en eigenlijk alles wat ik vanmiddag al had gezegd! En hij zei dat ie 't juist zo leuk vond tussen ons en zo!
En hij vertelde dat hij soms ook moest huilen bij films

En ik ook en het duurde echt 45 minuten maar ik heb 45 minuten nog nooit zo goed besteed en nu kijk ik Earth op een hd 117 cm lcd