Hoi PFquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O even tussendoor: Saskia heb jij het door als je bot bent?
Ik ben ook vaak bot maar heb het dan wel door,
ik vroeg mij gewoon af, zie jij jezelf zoals ik je zie,
zie jij mij zoals ik mij zie.
 voor jou en meelezende ColdFeet is hier een toepasselijk Bommelcitaat:
  voor jou en meelezende ColdFeet is hier een toepasselijk Bommelcitaat: 

Positief punt; nu hij weg is, kan je wel gelijk de sloten veranderenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet in mijn nopjes. Verre van dat. Ik ben uit mijn nopjes!
Ik zit onder de verf, ik heb nog niet eens kunnen douchen, HE is boos de deur uit gewandeld 3 uur geleden, ik heb amper wat gegeten vandaag en ik heb een knoop in mijn maag.
En mijn haar zit ook stom.
[ afbeelding ]
Maar gefeliciteerd Claudia!
En DML ; wat is er precies aan de hand?. Of wil je het niet vertellen?
 .
.

Gefeliciteerd Claudia!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ontzettend in m'n nopjes, omdat we een toffe huurwoning aangeboden hebben gekregen in een nieuw appartementencomplex.
Slankrelevantie: er zit een fitnesszaal in het complex.

Nee! Het is nog te vroeg! Er moet eerst nog een inkomenscheck plaatsvinden! Niet jinxen!quote:

Je zoekt ze wel uit en ze zijn allemaal waar. Klote zooiquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen Dr Phil-spreuk paraat. Even zoeken.
- Failure is no accident.
- If you want more, you have to require more from yourself.
- Get up each morning, look at yourself in the mirror, and see yourself not as someone who is overweight or out of shape, but as the someone you will become.
- It's better to be healthy alone than sick with someone else.
- Sometimes you just got to give yourself what you wish someone else would give you.
Wat een lul is die man toch.

SHEquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet in mijn nopjes. Verre van dat. Ik ben uit mijn nopjes!
Ik zit onder de verf, ik heb nog niet eens kunnen douchen, HE is boos de deur uit gewandeld 3 uur geleden, ik heb amper wat gegeten vandaag en ik heb een knoop in mijn maag.
En mijn haar zit ook stom.
[ afbeelding ]

Wij hebben dezelfde situatie natuurlijk ( alleen zitten wij nu in koop, maar we keken vorig jaar naar huur )quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee! Het is nog te vroeg! Er moet eerst nog een inkomenscheck plaatsvinden! Niet jinxen!
Dat wordt nog spannend omdat mijn lief een eigen bedrijf heeft en het niet duidelijk is hoe ze zijn inkomen gaan berekenen.

( en die zijn er )
 ( en die zijn er )

Moet je dinsdag voor definitieve diagnose?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia ik ga voor je duimen.
SHE, mannen hebben helaas de neiging om je knopen in je maag te bezorgen, buh bah stom is dat
Bedankt iedereen, ik ga heul hard duimen dat het allemaal mee valt dinsdag

Ik ben een meany, bolletje!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
SHE [ afbeelding ]
was is los popje?

Sorry.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee! Het is nog te vroeg! Er moet eerst nog een inkomenscheck plaatsvinden! Niet jinxen!
Dat wordt nog spannend omdat mijn lief een eigen bedrijf heeft en het niet duidelijk is hoe ze zijn inkomen gaan berekenen.

Join the club, sis.quote:

Het probleem is dat hij de laatste 2 jaar veel verdient (2007 en 2008). Die jaren daarvoor lag zijn jaarinkomen veel lager. Toch willen ze van 2005, 2006 en 2007 de jaaropgaven hebben. Ik ben bang dat ze het gemiddelde gaan nemen over die drie jaar, en dat is net iets te laag (uitgaande van de situatie dat ze mijn jaarinkomen nemen en 40% van zijn inkomen). Oh, en er is geen accountant. Afwachten dus!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
Wij hebben dezelfde situatie natuurlijk ( alleen zitten wij nu in koop, maar we keken vorig jaar naar huur )
Mijn inkomen hebben we als hoofdinkomen gebruikt, en daarbij werden zijn jaarcijfers voor de helft meegerekend.
Maar het mag ook andersom, als zijn cijfers beter zijn dan de jouwe.

Volgens mij ben je geen meany SHE. Je maakt het jezelf alleen nog wel eens lastig met hard werken en je druk maken om alles en iedereen en dergelijke, en ALS je dan uit je slof schiet, schiet je er ook meteen flink uit. Logisch, je bent constant 'on edge'.quote:

Je zegt dat je in ZIJN huis staat te klussen, maar als jullie daar al twee jaar samen in wonen, is het dan niet JULLIE huis, inmiddels? Je klust toch niet voor hem, maar voor jezelf/voor jullie, zodat je je fijner voelt in dat huis?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit en ze zijn allemaal waar. Klote zooi
Mag ik advies? Alle dames mogen inspringen hoor, want ik weet het ECHT niet meer
Ik ben al dagen in zijn huis bezig. Verven, schoonmaken, stylen, boren, timmeren etc.
Mijn vader, de schat, heeft de hele keuken overgespoten en is nu dus *nieuw*
Elke vrije minuut die ik heb, gaat in dat huis zitten.
Is niet erg, maar ik leg mezelf dat op en verwacht vervolgens dat ik een lintje krijg ofzo
HE doet eigenlijk niets, behalve werken. Maar ik werk ook gewoon en vul mijn vrije tijd met klussen.
Dus toen hij vanavond 'advies' stond te geven vanachter zijn bureau ben ik los gegaan.
Ik heb een VERWIJT naar zijn hoofd geslingerd, dat hij zijn mond moest houden aangezien hij geen flikker uitvoerde. En mensen die niet meehelpen, mogen ook geen commentaar leveren.
Hij heeft 2 dagen buiten de deur gewerkt en doet daar steeds zo zielig over. Dat stoort me dan, terwijl dat stom is, want hij wil dan ook gewoon ( net als ik ) een aai over de bol en een ' komt wel goed schatje'
Natuurlijk werd hij boos en gooide er een ' je doet het zelf en je zit te rommelen en daardoor krijg je nog meer stress' .
Waarna ik helemaal uit mijn plaat ga en met luide stem bler hoe hij het in zijn hoofd haalt om mijn harde werk af te vallen.
Waarna ik eruit gooi dat hij zijn bek moet houden, omdat ik wel ff ZIJN huis sta op te knappen, die hij 8 jr lang heeft verwaarloosd. Waarop hij woedend wordt ( gevoelig punt ) en schreeuwt dat ik een trut ben, die ook al 2 jr in datzelfde huis woont en blijkbaar ook nooit eerder op het lumineuze idee was gekomen er iets aan te doen.
En ja, ik doe alles in huis, ik werk en daarnaast maak ik zijn huis mooi. Ik wil erkenning!
En medelijden
Maar dat is gelul natuurlijk, want ik stel die belachelijke eisen zelf.
Wat moet ik met mezelf?
Ik heb natuurlijk niet zo fraai gereageerd, maar ik vind zijn houding ook zo passief. Maar dat is zeker geen reden om zo uit te vallen he?
Ik ben een emotionele kleuter.
 omdat je je zo kut voelt en nu ruzie met je man hebt..
  omdat je je zo kut voelt en nu ruzie met je man hebt..

Ik probeer mezelf voor een teleurstelling te behoeden. In mijn hoofd heb ik dat appartement al helemaal ingericht. Sterker nog, ik lig nú in het ligbad. Mijn eigen ligbad!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry.
Dan hou ik het bij duimen voor je.

Dinsdag gaat de gyn daar binnen loeren en ook eens even zijn mening gevenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Moet je dinsdag voor definitieve diagnose?
Oh boy. Ik zal een kaarsje voor je aansteken.
We gaan uit van goed nieuws, die boze wolk moet dinsdag wel verdwenen zijn.
*checkt maanstanden*

Maar met 'naar binnen loeren' kunnen ze toch geen echte uitslag geven?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dinsdag gaat de gyn daar binnen loeren en ook eens even zijn mening geven
Zijn de maanstanden gunstig voor dinsdag?
En ik heb weinig advies in je probleem met HE. Ik zou zelf net als jij gereageerd hebben met iets minder harde bewoordingen wel.

).
).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |