Je zou Raúl kunnen proberen, al hij is meer een AMC. Welke club ben je?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef insomaniak het volgende:
Iemand een goede tip voor een CM die als spelverdeler kan fungeren?
Ik zoek echt een CM, heb nu Mascherano, maar die gast komt echt niet uit de verf bij me... helaas heb ik hem ingeruild voor cambiasso...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou Raúl kunnen proberen, al hij is meer een AMC. Welke club ben je?
En waarom precies invloed zo hoog?
Dat is 't zeker, heb 'm gekocht bij Man Utd en hij begint steeds meer 'n killer op 't middenveld te worden en legt er zo nu en dan eentje in van afstand of via 'n vrije trapquote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef insomaniak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch best een goede aankoop??
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef insomaniak het volgende:
lol... ik heb m'n kapitaal verkocht...
uit: Adriano, Toldo, Mancini, Stankovic, Quaresma, Maxwell, Materazzi, Chivu, mascherano, Burdisso, Dacourt, Julio Césár (en nog een paar)
In: Felipe (dm), Veloso (vmc), Fabrégas (mc), Sakho (vlc)
Standaard opstelling nu:
------------------Felipe----------------
Maicon-----Breno-----Luiz/veloso (vmc)-----Sakho
Santon--Fabrégas--Bolzoni--Marcelo
----------Zlatan-------Bojan---------
Wissels: Zanetti, Balotelli, Muntari, Obinna en nog een paar
Kijken wat het word met deze jonkies
Ik denk dat hij er 8 uit Italië moet hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.
Succes ermee.
whaha fuck... nu je het zegt.... euhmmmm er zitten wel wat jonkies uit m'n jeugd tussen... maar ik had beter ff na kunnen denken iddquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.
Succes ermee.
Neh... Ronaldo vind ik echt zo'n pisvlek... en Messi mag ik niet omdat als ik tegen een maatje van me ga fifa'en die klote messi altijd tegen me scoortquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef RayMania het volgende:
Ik zou Messi en Ronaldo halen, misschien dat je dan wel kampioen wordt.
Oh ja, ik dacht dat hij die City-knakker wasquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er 8 uit Italië moet hebben
Heb dat al een stuk of 4 keer meegemaakt in mijn Leeds game.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat hij die City-knakker was
Trouwens, iemand onderstaande melding al eens gehad?
[ afbeelding ]
* insomaniak cheat nietquote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En meteen manager of the month geworden?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Februari was een goede maand voor Leeds United
jup.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
En meteen manager of the month geworden?
Ja, steam uitzetten en in de folder van steam naar steamapps/football manager 2009 gaan en daar FM09 aanklikkenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heb het spel sinds vandaag, maar het gaat echt supertraag. Kan het sneller? Zonder steam ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Deel 10 al weer![]()
Moet toch vaker gaan spelen
Insúa is inderdaad een zeer goede optie in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:33 schreef OmeCorn het volgende:
Krijg eindelijk een beetje de smaak te pakken wat betreft Football Manager. Ook met Leeds bezig. 15 gespeeld, één keer gelijkgespeeld en 14 keer gewonnen (zonder cheaten, zo ben ik niet). Leage One is te makkelijk ofzo.
Nog een tip voor een Linksback: Insúa van de Liverpool reserves is bij mij een toppert, heb 'm op loon kunnen halen aan het begin van het seizoen.
nee, ik noem het gewoon een hulpmiddel om makkelijk de spelers te kopen die je wilt, en geen financiele problemen te kunnen krijgen.quote:
Dan is het nog steeds cheaten hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 09:07 schreef sezten het volgende:
[..]
nee, ik noem het gewoon een hulpmiddel om makkelijk de spelers te kopen die je wilt, en geen financiele problemen te kunnen krijgen.
Cool, mag ik je savegame?quote:maar for your information; ik doe al zonder, met cavese, Serie C1/B
Altijd lulligquote:Op donderdag 4 december 2008 07:14 schreef Kn0x het volgende:
1-1 onterecht verloren
Surequote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds cheaten hoor
[..]
Cool, mag ik je savegame?
Ga dan eens kijken wat ik in die game kan bewerkstelligen.
(En ondertussen ook mijn Leeds game)
Gewoon uploaden via rapidshare ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Sureik zit nog wel in de voorbereiding op het seizoen soort van (alleen al wel een bekerwedstrijd gehad)
even kijken hoe ik dat ga doen.. zo'n save game aan jou geven =)
Bijna elke keer als ik een bod doequote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik koop liever mijn favoriete spelers en alles.. maar dat word ook altijd na 1-2 seizoen boringquote:Op donderdag 4 december 2008 10:41 schreef VlaDje het volgende:
Begrijp niet dat mensen lol hebben aan 700mil in kas.
Ik trek liever een potentieel ster aan voor een miljoentje wat ik te besteden heb, dan dat ik 200 zekere sterren binnenhaal
Probeer het eens met een kleine club, of je dan je hoofd boven water kan houden betwijfel ikquote:Op donderdag 4 december 2008 10:59 schreef sezten het volgende:
[..]
ik koop liever mijn favoriete spelers en alles.. maar dat word ook altijd na 1-2 seizoen boringmaar dit Cavese game heb ik nu ook al bijna weer genoeg van
Cavese savegame:
http://rapidshare.com/files/170099609/Cavese.fm.html
ik speel nu met Cavese, Serie C1/b in Italiëquote:Op donderdag 4 december 2008 11:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Probeer het eens met een kleine club, of je dan je hoofd boven water kan houden betwijfel ik
Logisch nadenkenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
Ajax draait zo stroef bij mij..huntelaar altijd 5en of 6en....
Kan maar niet op een goede tactic komen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ] net gratis op de kop getikt
Net hoor!! Was dat een vrije speler ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ] net gratis op de kop getikt
kwam mn scout bij aan, speelde bij sampdoriaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net hoor!! Was dat een vrije speler ofzo?
Heb nu ook een jonge speler ingestroomd, 'heeft potentie om een belangrijk onderdeel van het eerste elftal te worden'.. is ook erg fijn!
heheh mooi. Lekker realitisch ook...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb al aardig wat vaart kunnen maken met Leeds en zit nu in de winterstop van het vierde seizoen. M'n tweede seizoen in de Premier League.
Aan het begin van het seizoen heb ik de volgende spelers binnengehaald. Een aantal toppers, maar ook een aantal (hopelijk) grote talenten. Verder heb ik ook nog aardig wat rommel voor veel te veel geld kunnen verkopen, heerlijk die nieuwe transfermarkt.![]()
[ afbeelding ]
Zo ongeveer half december bood Arsenal Nicklas Bendtner aan voor 4,4 miljoen en die heb ik maar meteen aangetrokken..
Hij was niet erg tevreden bij Arsenal:
[ afbeelding ]
En zo ging het in de thuiswedstrijd tegen Arsenal een paar weken later:
[ afbeelding ]
Ik zorg ook dat ik goede trainers heb voor elke aspect en maak voor elke positie een aparte training.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie alleen bezig met opstellingen en de transfermarkt of ook met (individuele) trainingen en andere randzaken?
En waar baseer je de instellingen van de training op. Puur gevoelsmatig?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik goede trainers heb voor elke aspect en maak voor elke positie een aparte training.
Dan doe ik zeker mee, want ik wil traditioneel nog een game met Telstar doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef kweek89 het volgende:
volgende challenge moet Telstar naar de top helpen worden
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwonersquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef Mindstate het volgende:
Nee man, we moeten met Bognor Regis (havenstad met 60.000 inwoners) opstomen vanuit de Blue Square South naar de Premier League!
dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwoners
Jup, bij de gedownloade versiequote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn spel loopt steeds vast op 12 juli 2009 en reageert niet meer... is dat een bekende bug?
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heb net een talentvolle wingback aangetrokken, maar aangezien ik nooit met wingbacks speel, is dan slimmer om hem om te trainen naar een DL of ML?
[ afbeelding ]
Club --> linkerlijst Informatie --> rechtsbovenin het tabje selecterenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar kon je de stadiongrootte en faciliteiten e.d. ook al weer vinden? Het was in het vorige topic genoemd, maar ik ben te lui om het even op te zoekenVerder blijft het wel weer een heerlijk spel. In Tsjechië lekker zoeken naar 15-jarig talent
Team -> Information en dan rechtsbovenin stadionquote:Op donderdag 4 december 2008 20:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar kon je de stadiongrootte en faciliteiten e.d. ook al weer vinden? Het was in het vorige topic genoemd, maar ik ben te lui om het even op te zoekenVerder blijft het wel weer een heerlijk spel. In Tsjechië lekker zoeken naar 15-jarig talent
Dat leek mij ook, maar maakt het ging me met name om welke positie beter was. Ik heb hem voorlopig op een DL training gezet omdat ik die het beste zou kunnen gebruiken in de toekomst. Aanvallende middenvelders heb ik nog genoeg.quote:
Dat is inderdaad afhankelijk van waar je hem van plan bent te gebruiken.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar maakt het ging me met name om welke positie beter was. Ik heb hem voorlopig op een DL training gezet omdat ik die het beste zou kunnen gebruiken in de toekomst. Aanvallende middenvelders heb ik nog genoeg.
Trouwens net in de laatste kwalificatieronde voor de Chamions League 2 keer Espanyol met 1-0 verslagen en nu eindelijk de groepsfase gehaald. Ik kan me dus op gaan maken met wat mooie wedstrijden komend seizoen.
Ja ik heb hem al op 1 kamer gezet met Medunjanin.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
Demouge is unhappy sjimz, doe er wat aan!
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al op 1 kamer gezet met Medunjanin.
Ik denk dat ik nu maar Wormgoor voor hem ga aantrekken.
Die is altijd wel handig met kaartspelletjes voor geld.
Antwoord 1: Direct (maar dan ook snel)quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Even terugkomend op mijn vraag van vorig topic:
Welk soort passingstijl moet ik instellen bij aanvallend voetbal zoals met Liverpool ? Kort of toch direct ? (of er tussenin ?).
En vraag 2: Is het verstandig wanneer je aanvallend voetbal verkiest om toch de Countermogelijkheid aan te vinken ?!?
Marquinhos, Dat word een held. Ik heb aan het begin van mijn 2de seizoen met Ajax gekocht voor 13mil. (ipv Aissati).quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb al aardig wat vaart kunnen maken met Leeds en zit nu in de winterstop van het vierde seizoen. M'n tweede seizoen in de Premier League.
Aan het begin van het seizoen heb ik de volgende spelers binnengehaald. Een aantal toppers, maar ook een aantal (hopelijk) grote talenten. Verder heb ik ook nog aardig wat rommel voor veel te veel geld kunnen verkopen, heerlijk die nieuwe transfermarkt.![]()
[ afbeelding ]
Zo ongeveer half december bood Arsenal Nicklas Bendtner aan voor 4,4 miljoen en die heb ik maar meteen aangetrokken..
Hij was niet erg tevreden bij Arsenal:
[ afbeelding ]
En zo ging het in de thuiswedstrijd tegen Arsenal een paar weken later:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:34 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Marquinhos, Dat word een held. Ik heb aan het begin van mijn 2de seizoen met Ajax gekocht voor 13mil. (ipv Aissati).
Hij haalt bij mij een gemiddelde van 7.3 en scoort ook regelmatig. (Hij speelt nu 1.5 jaar bij mij)
Hij speelt bij mij (in een 4-4-2 zonder ruit) als 1 van de 2 centrale middenvelders. (dat zijn bij mij altijd 1 DMC & 1 AMC).
Ik heb hem wel even getraint voor de MC positie.
Hij heeft daarbij een Free Role en heerst niet alleen over de Nederlandse velden, maar ook Europees. Omdat hij van nature erg aanvallend speelt is het de perfecte speler voor de Free Role optie, omdat hij dan toch wel van zijn MC positie afkomt. Zonder hem had ik de UEFA Cup niet gewonnen met Ajax.
Op dit moment al een bod van 25 miljoen van AC Milan, maar natuurlijk geweigerd. Hij is pas 21 en kan dus nog veel meer gaan betekenen.
Marquinhos![]()
![]()
Eh, iets van 8 miljoen? Heb vooral superveel spelers free transfer aangetrokken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
GU, hoeveel transfergeld kreeg jij in je 1e seizoen in de PL met Leeds?
Ik heb nu 19 miljoen transfer geld te besteden en heb al wat transfervrije speler gehaaldquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Eh, iets van 8 miljoen? Heb vooral superveel spelers free transfer aangetrokken.
Lekker, hoge verwachting gekozen? Ik had namelijk "trying to avoid relegation".quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nu 19 miljoen transfer geld te besteden en heb al wat transfervrije speler gehaald
mid table finish.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:00 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Lekker, hoge verwachting gekozen? Ik had namelijk "trying to avoid relegation".
En kolere wat haat ik Man City, vieze geldhoeren die alles kopen wat los en vast zit!
Een ander groot talent: Davidson, Canadese DC/DMC (vooral een goede DMC, en in potentie een geweldige DMC).quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:50 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Echt een toptalent, idd, kende 'm al voor de Leeds-game. Ik heb 'm in de spits staan en daar doet ie het erg aardig, veel goals en assists.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:10 schreef sjimz het volgende:
Nette prestatie GU.
Ajax had een bod van mij op Sarpong geaccepteerd, wil die geldwolf 85.000 per week gaan verdienen
Ja dus niet he.
85k!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:10 schreef sjimz het volgende:
Nette prestatie GU.
Ajax had een bod van mij op Sarpong geaccepteerd, wil die geldwolf 85.000 per week gaan verdienen
Ja dus niet he.
Boro draaide vooral om Alves, die scoorde in de 2 wedstrijden ook 3 keer tegen mequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
85k!!
Netjes trouwens dat je kampioen bent geworden in een aardig lastige competitie. Middlesbrough is niet de minste.
quote:NAC heeft spookspits
NAC Breda heeft een spookspits. Jeffrey van der Vlist is zijn naam.
Jeffrey is dankzij een geintje van zijn vrienden in het spel Football Manager van Sega doorgedrongen tot de hoofdmacht van NAC. Eerder dit jaar verspreidden zijn maten het nep persbericht dat het 17-jarige talent Jeffrey naar Breda was getransfereerd. Dat werd overal geplaatst. De makers van het computerspel moeten het voor waar hebben aangenomen en Van der Vlist in de beloftenselectie opgenomen.
Jeffrey speelt 'in het echt' bij Zwolsche Boys 1 en heeft dit seizoen al tien keer gescoord.
NAC kon wel lachen om het geintje en heeft de speler uitgenodigd voor een avondje Breda. De virtuele Van der Vlist is 1m89, rechtsbenig en 12.000 euro waard. Hij krijgt bij NAC een onkostenvergoeding van 190 euro per week, zo schrijft De Stentor.
Een woordvoerder van NAC Breda is verrast:' Ik geef nota bene meestal zelf de gegevens van onze spelers door aan de makers. Dus van ons hebben ze het niet.'
Bron
In het spel krijgt hij dat als loonquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:36 schreef sezten het volgende:
hahaha wat een grap!![]()
en krijgt hij nu 190 euro per week omdat hij in het spel bij NAC zit of waarom is dat?
ohhhquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
In het spel krijgt hij dat als loon.
Haha dat is wel briljant.quote:
hierrrrquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand nog goeie trainingen per positie die hij/zij beschikbaar wil stellen?
met xp, hetzelfde spel niet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Hey,
heb het spel ook gekocht maar met Vista valt hij na een uur spelen gewoon helemaal uit, zelfs de laptop. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Betere koelers in je laptop laten zetten, maar ik weet natuurlijk niet zeker of het hier wel aan ligt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb geen xp kan het dus helaas niet testen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de laptop niet te warm wordt?
ziek goed...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef GeneraalUli het volgende:
Heerlijk soms die sattelietclubjes:
[ afbeelding ]
Ik zag hem omdat Heracles er op bood.
Je laptop valt uit wanneer je FM speelt ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Hey,
heb het spel ook gekocht maar met Vista valt hij na een uur spelen gewoon helemaal uit, zelfs de laptop. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Finishing 5quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Yup:quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je laptop valt uit wanneer je FM speelt ?
Hoe oud is je laptop en wat zit er allemaal in qua specs ?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Zw workrate valt dan weer wat tegen voor een chines werkmachinequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zeer interessnt ja voor een centrale verdediger of rechterverdediger...quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme opmerking ooit in dit topic
huh, afwerking is toch heel erg belangrijk voor een verdediger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggenJezus mên..
Dude.........quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:52 schreef sezten het volgende:
[..]
huh, afwerking is toch heel erg belangrijk voor een verdediger.
Een verdediger moet nou eenmaal zijn sliding goed afwerken!
Ik ben jaloers, ik wil ook regens vinden, maar vind ze nooitquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Pakte een willekeurig getalletje eruit hoor, kon netzogoed Flair kiezen(die ik dus eerst niet opmerkte). Die gast heeft alles 15 of hoger, en dan staat er ineens een 5je tussen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja bij een eigenschap die hij helemaal niet nodig heeft voor zijn positie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Pakte een willekeurig getalletje eruit hoor, kon netzogoed Flair kiezen(die ik dus eerst niet opmerkte). Die gast heeft alles 15 of hoger, en dan staat er ineens een 5je tussen.
Dus een speler is pas werelds in jouw ogen wanneer hij overal 15+ heeft staan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Pakte een willekeurig getalletje eruit hoor, kon netzogoed Flair kiezen(die ik dus eerst niet opmerkte). Die gast heeft alles 15 of hoger, en dan staat er ineens een 5je tussen.
concentratie is ook nog een vrij belangrijkequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:20 schreef RayMania het volgende:
Bij een verdediger let ik alleen maar op tackelen, mandekking, springen, positiespel, fysieke gesteldheid, lef en koppen. Rest vind ik niet zo belangrijk.
Zo zijn er ook zoveel eigenschappen die hij overbodig hoog scoort. ik vond het alleen prachtig dat zo'n complete speler op iets een 5je scoort. Ik kon ook gewoon 'haphaphap' neerzetten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja bij een eigenschap die hij helemaal niet nodig heeft voor zijn positie.
Nu je het uitlegt vind ik je zelfs nog dommer overkomen
Ja, maar zulke dingen gelden eigenlijk voor iedereen. Net zoals doorzettingsvermogen en passing bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
concentratie is ook nog een vrij belangrijke
Zeg ik dat ik hem nu niet werelds vind?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een speler is pas werelds in jouw ogen wanneer hij overal 15+ heeft staan.
WTF heb je aan een doelman met sprinten 20 of een aanvaller met keepen 16.
Ja maar bij verdedigers is concentratie belangrijker dan bij middenvelders of aanvallers.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar zulke dingen gelden eigenlijk voor iedereen. Net zoals doorzettingsvermogen en passing bijvoorbeeld.
Voor een doelman is sprinten geloof ik met het oog op uitkomen wel enigszins van invloedquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een speler is pas werelds in jouw ogen wanneer hij overal 15+ heeft staan.
WTF heb je aan een doelman met sprinten 20 of een aanvaller met keepen 16.
1 woord en 1 smilie:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Jasza het volgende:
Het ging best aardig met RSCA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beker ook gewonnen
Bij de image link code de laatste optie kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:34 schreef John_Gotti het volgende:
Sjimz, hoe doe ik dat???
En bedankt natuurlijk
bij Banega moet ik hele tijd aan dat rukfilmpje denken...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
mid table finish.
Voor avoid relegation had ik anders 16 miljoen beschikbaar
Ben nu bezig Banega of Joey Barton te strikken voor wat extra pit op het middenveld.
Veel scouten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe vinden jullie die regens altijd?
1 (mininmaall) scout per werelddeel laten zoeken naar speler onder de 20/19/18, wat je zelf wil. Dan komen zij vanzelf met tips.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe vinden jullie die regens altijd?
Eens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:07 schreef John_Gotti het volgende:
Marquinhos was al eerder genoemd als toptalent, hier een screentje.
[ afbeelding ]
1 |
Mucho Graciasquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:16 schreef JantjeW het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die moet je hebben John_GottiNiet de URL maar degene die tussen IMG staat
Dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Sorry, maar op dit soort reacties past maar 1 smiley:quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Waarom kunnen ze niet eens een spel uitbrengen waarvoor je niet eerst tot februari moet wachten tot hij speelbaar is...
Helemaal eens. FM 2009 is veel beter dan zijn voorganger en is perfect speelbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:04 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Sorry, maar op dit soort reacties past maar 1 smiley:
Verdiep je eens er gewoon in zeg, het spel is al gewoon speelbaar vanaf dag 1, er zitten nog wat kleine minime foutjes in die helemaal niets aan het spelplezier bederven...
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Waarom kunnen ze niet eens een spel uitbrengen waarvoor je niet eerst tot februari moet wachten tot hij speelbaar is...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Tering man, Dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef neen het volgende:
hahaaa, even een pauze met FM 2009 voor mij..... net wezen opruimen en kom opeens Co Adriaanse Football World Manager tegendas pas een echt heldenspel
Dan kan je wel de quizen (meervoud van quizquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt mijn opa met fifa manager 09 aanzetten voor Sinterklaas ipv Football Manager.![]()
Je moet blij zijn dat je er nog eentje hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt mijn opa met fifa manager 09 aanzetten voor Sinterklaas ipv Football Manager.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Gozer, dan ruil hem toch en bedank je hem van harte voor fifa 2009.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ken geen enkel ander spel waarbij mensen die hem kopen eerst een paar dagen moeten wachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.
Dat spel is geniaal, als je te lang op de club blijft word je vrouw boosquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja je hebt wel een punt als je verwacht dat een spel voor 100% perfect is op het moment van de release. Dat is FM echter nooit en is het nu gewoon goed/acceptabel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ken geen enkel ander spel waarbij mensen die hem kopen eerst een paar dagen moeten wachten.
Of waarbij behoorlijk wat mensen (die hem gewoon legaal hebben) de game spontaan vastloopt op een bepaalde datum. Kijk alleen al naar de changelist van elke patch. Een voorbeeld dat het spelplezier wel beinvloed is bijv. dat er bij een cup de verkeerde club doorgaat naar de volgende ronde, omdat het niet helemaal goed is geprogrammeerd (zag ik een topic terug nog geloof ik)... Naar verhouding valt het met FM09 nog mee, ten opzichte van de vorige delen, dat wel.
Dat is het zekerquote:Maar verder natuurlijk een fantastisch spel![]()
Nou wat zijn we ondankbaar hé.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Gozer, dan ruil hem toch en bedank je hem van harte voor fifa 2009.
Ondank koter
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef John_Gotti het volgende:
Leuke DR/WBR, vooral voor de iets kleinere clubs. Bij mij heeft hij 1 seizoen basis bij Ajax gestaan en is nu vaste reserve voor die positie.
Leuke regens. Zeker je spits, mits die er een beetje composure bij gaat krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef sjimz het volgende:
Heb 5 lekkere regens bij Leeds nu rondlopen.
1tje komt ook daadwerkelijk uit de eigen jeugd van Leeds.
De Portugees en de Fransman heb ik voor 0 euro kunnen overnemen (iet eens compensatie geld) en de 2 jeugdige Britse verdedigers hebben wel wat gekost maar ik zie genoeg potentie in ze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
En ineens begint het wél te lopen. Heb me de laatste wedstrijden opgewerkt naar #4!
Ik kreeg eerst nog veel goals tegen en vooral ongelukkig (blessuretijd), maar dat lijkt voorbij te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben vooral blij met de overwinningen op Wolves (nummer drie nu) en Bristol Rovers (tot mijn wedstrijden hadden hun alles thuis gewonnen en hun doelsaldo was 10-0).
Als ik zo door blijf gaan, dan zitten de playoffs er wel in.
De taal kun je gewoon bij de instellingen aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:55 schreef Daniane het volgende:
is er al een NL taalpakket te downloaden ofzo?ik vind Engels zo onhandig...
Ah cool thanks.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
De taal kun je gewoon bij de instellingen aanpassen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef JantjeW het volgende:
Amerikanen en voetbalDe review van FM 2009 op IGN krijgt welgeteld een 2.0 van de maximale 10.0.
http://uk.pc.ign.com/articles/936/936295p1.html
De graphics zijn dan ook inderdaad niet te vergelijken met die van bijvoorbeeld FIFA 2009.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef JantjeW het volgende:
Amerikanen en voetbalDe review van FM 2009 op IGN krijgt welgeteld een 2.0 van de maximale 10.0.
http://uk.pc.ign.com/articles/936/936295p1.html
Wel hoor, die Serie C cup is bij velen gewoon een bug, bij sommige niet maar ook bij mensen met het echte spel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.
Omdat 'ie gewoon eigenlijk niet bijzonder is, maar de AI heeft hem te goed gemaakt (attribs) -- echter, in realiteit is hij heel doorsnee. Attribs, verborgen, attribs EN "CA" (Current Ability) maken een speler goed, en dat laatste is misschien wel de belangrijkste factor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:31 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kan dat Jack Tuyp van Volendam zulke goede kwaliteiten heeft maar zo weinig kost? Maar, moet ik er wel bij zeggen, toch krijg ik hem niet goed presterende, hoe kan dat weer vervolgens aangezien zijn kwaliteiten anders doen vermoeden?
En hebben jullie dat FM wel eens spontaan vast loopt wanneer je een wedstrijd wil gaan spelen?
Niet zichtbaar, daarom heten ze ook verborgen attributesquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Apekoek het volgende:
verborgen attribs? waar staat zoiets?
Die zijn totaal niet te ontdekken? Ook niet met scouts? En de verborgen attributen, welke kwaliteiten houden die in? Of betekend dat gewoon algemeen talent?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet zichtbaar, daarom heten ze ook verborgen attributes
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Apekoek het volgende:
HOAXquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioenen 2008/2009.
[ afbeelding ]
Het spel heet toevallig Football (of Worldwide soccer) Manager.quote:Gameplay
Yes, the depth of management in this game is impressive. But, it’s not impressive enough to make up for the fact that you aren’t actually playing soccer.
En dan vonden jullie mijn reactie domquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Apekoek het volgende:
Die van jou blijft nog steeds dommerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dan vonden jullie mijn reactie dom
Iemand? Als die verborgen attributen er zijn, moet je ze natuurlijk wel kunnen ontdekken. Is dat in de vorm van talent? Of prestatie over verschillende wedstrijden en daarvan het gewogen gemiddelde?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die zijn totaal niet te ontdekken? Ook niet met scouts? En de verborgen attributen, welke kwaliteiten houden die in? Of betekend dat gewoon algemeen talent?
Dat heeft te maken met persoonlijkheid. Een speler als Raúl is bijvoorbeeld heel erg trouw aan zijn club. Een speler als Maradona is erg onberekenbaar. In de data editor kun je wel kijken wat die statistieken zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand? Als die verborgen attributen er zijn, moet je ze natuurlijk wel kunnen ontdekken. Is dat in de vorm van talent? Of prestatie over verschillende wedstrijden en daarvan het gewogen gemiddelde?
Jullie kunnen er wel om lachen, maar kan iemand mij het uitleggen?
Hidden Attributes hebben vaak ook te maken met het karakter van de speler, hoe die op complimenten of onrust reageert bijv.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met persoonlijkheid. Een speler als Raúl is bijvoorbeeld heel erg trouw aan zijn club. Een speler als Maradona is erg onberekenbaar. In de data editor kun je wel kijken wat die statistieken zijn.
Ahahahaha, ik moest nóg harder lachen toen ik je UI, usernaam én ondertitel zagquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die van jou blijft nog steeds dommer
Niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die van jou blijft nog steeds dommer
paupersquote:
Search - Staffquote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
hoen kan je meer staff aantrekken? ik moet nog 5 coaches en 3 scouts
Bij mij ziet hij er nu zo uit. Hij moet nog wel een stuk groeien.quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Delph heeft hier z'n eerste interland gespeeld. Een vriendschappelijke tegen Paraguay.
Netjes!quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Delph heeft hier z'n eerste interland gespeeld. Een vriendschappelijke tegen Paraguay.
van afstand schieten op laag zetten in de individuele spelerstactieken. en doorsteek ballen op hoogquote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Mijn spelers schieten elke kans huizenhoog over en schieten veel van afstand.
Hoe voorkom ik dit?
Wie schieten allemaal ver en hoog over? Zeker de wingers + amc? Dit komt (volgens mij) omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken. Of de mentaliteit van de spitsen staat de hoog of de mentaliteit van de amc staat te laag. En natuurlijk long shots op rarely zettenquote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe voorkom ik dit?
Te veel creativiteit gegeven misschien?quote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe voorkom ik dit?
Por que jogas en Espanol?quote:Sezten
Hahaquote:Op zondag 7 december 2008 17:48 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Por que jogas en Espanol?
Ofzoiets...
Zeg dat maar eens tegen de hoofdsponsor!quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, m'n bestuur (Man Utd) presteert 't om 'n bod van 21 mln op Rafael Carioca te accepteren van Valencia.
Hoe verzinnen ze 'tIk zit nog met 'n transferbudget van 41 mln en ver onder m'n loonbudget, dus er is totaal geen sprake van 'n financiële crisis
New contract did the trickquote:Op zondag 7 december 2008 18:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen de hoofdsponsor!
Ik gebruik op het moment een aangepaste versie 'On The Edge' van FMBritain, het is wel van belang dat je goede backs hebt en vooral ook een targetman en een bewegelijke spits.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef OmeCorn het volgende:
Ik had bij m'n Leeds strategie eerst geen individuele tactieken (en geen aangepaste teamtactiek) en die probeer ik er nu in te sleutelen zodat ik niet de hele tijd win met matige 1-0 wedstrijden met amper kansen. Welke tactiek hanteren jullie met Leeds? Ik probeerde net een aangepaste vorm van "Playing Like The Dutch" die op Manutd staat. Hier wordt het echter niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |