abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63761365
Nee man, we moeten met Bognor Regis (havenstad met 60.000 inwoners) opstomen vanuit de Blue Square South naar de Premier League!
pi_63761394
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef Mindstate het volgende:
Nee man, we moeten met Bognor Regis (havenstad met 60.000 inwoners) opstomen vanuit de Blue Square South naar de Premier League!
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwoners
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 4 december 2008 @ 18:42:27 #93
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63761658
Mijn spel loopt steeds vast op 12 juli 2009 en reageert niet meer... is dat een bekende bug?
pi_63761754
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwoners
dat bedoel ik
pi_63761782
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn spel loopt steeds vast op 12 juli 2009 en reageert niet meer... is dat een bekende bug?
Jup, bij de gedownloade versie
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63761800
Na 4jaar met Ajax 'cashen' ga ik nu eindelijk wat geld uitgeven aan talenten.

Scaglia

-AJAX AMSTERDAM-
  donderdag 4 december 2008 @ 18:49:40 #97
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63761826
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:47 schreef MaxC het volgende:

[..]

Jup, bij de gedownloade versie
Ik heb hem gekocht.
pi_63761884
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht.
Bel dan Steam klantenservice
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63763303
Net tegen Oldham evenveel tegengoals gekregen als in de eerste 14 competitiewedstrijden bij elkaar, met Leeds. 3-3.

Sta eerste met 7 punten voorsprong, alsnog.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:50:53 #100
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63763394
Heb net een talentvolle wingback aangetrokken, maar aangezien ik nooit met wingbacks speel, is dan slimmer om hem om te trainen naar een DL of ML?

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63763498
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heb net een talentvolle wingback aangetrokken, maar aangezien ik nooit met wingbacks speel, is dan slimmer om hem om te trainen naar een DL of ML?

[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel ja.
  donderdag 4 december 2008 @ 20:21:12 #102
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_63764342
Waar kon je de stadiongrootte en faciliteiten e.d. ook al weer vinden? Het was in het vorige topic genoemd, maar ik ben te lui om het even op te zoeken Verder blijft het wel weer een heerlijk spel. In Tsjechië lekker zoeken naar 15-jarig talent
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_63764432
Ik denk eerder dat dat een vraag was naar wélke positie dan omgetraind moet worden.

Dus: het ligt er een beetje aan hoe jij je linksback gebruikt, als je 'm heel defensief houdt kun je 'm beter als ML gebruiken ja, hij heeft goede stats vind ik voor een middenvelder, maar je kunt 'm natuurlijk ook gewoon als VL gebruiken als je redelijk aanvallend ingestelde VL's hebt.
pi_63764544
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar kon je de stadiongrootte en faciliteiten e.d. ook al weer vinden? Het was in het vorige topic genoemd, maar ik ben te lui om het even op te zoeken Verder blijft het wel weer een heerlijk spel. In Tsjechië lekker zoeken naar 15-jarig talent
Club --> linkerlijst Informatie --> rechtsbovenin het tabje selecteren
pi_63764551
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Team -> Information en dan rechtsbovenin stadion
  donderdag 4 december 2008 @ 20:32:23 #106
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63764700
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja.
Dat leek mij ook, maar maakt het ging me met name om welke positie beter was. Ik heb hem voorlopig op een DL training gezet omdat ik die het beste zou kunnen gebruiken in de toekomst. Aanvallende middenvelders heb ik nog genoeg.

Trouwens net in de laatste kwalificatieronde voor de Chamions League 2 keer Espanyol met 1-0 verslagen en nu eindelijk de groepsfase gehaald. Ik kan me dus op gaan maken met wat mooie wedstrijden komend seizoen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63764724
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat leek mij ook, maar maakt het ging me met name om welke positie beter was. Ik heb hem voorlopig op een DL training gezet omdat ik die het beste zou kunnen gebruiken in de toekomst. Aanvallende middenvelders heb ik nog genoeg.

Trouwens net in de laatste kwalificatieronde voor de Chamions League 2 keer Espanyol met 1-0 verslagen en nu eindelijk de groepsfase gehaald. Ik kan me dus op gaan maken met wat mooie wedstrijden komend seizoen .
Dat is inderdaad afhankelijk van waar je hem van plan bent te gebruiken.

Je kan hem eventueel op beide posities trainen uiteindelijk.
  donderdag 4 december 2008 @ 20:36:10 #108
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_63764809
@Jorwol en EnGCatjuh: Dank jullie!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_63768426
Het tweede kampioenschap op een rij is een feit.
Ging uiteindelijk minder gemakkelijk dan in het eerste seizoen maar promotie is promotie.
Wolverhampton kwam ineens zo sterk terug en Fulham haakte steeds meer af.
Vooral dankzij Sharp ben ik ze toch voor gebleven.

Topschutterslijst:

Mijn selectie van het afgelopen seizoen:

Ik wil eigenlijk de goede lijn doorzetten en in het eerste seizoen van de terugkeer in de Premie League al gelijk mikken op Europees voetbal.
pi_63768758
Morgen maar eens echt beginnen met mijn Feyenoord game.
Scouten wilde in een eerdere game echt niet lukken.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63768892
loller @ middlesbrough @ uppar screens
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  donderdag 4 december 2008 @ 23:01:22 #112
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63769889
Demouge is unhappy sjimz, doe er wat aan!
pi_63770048
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
Demouge is unhappy sjimz, doe er wat aan!
Ja ik heb hem al op 1 kamer gezet met Medunjanin.
Ik denk dat ik nu maar Wormgoor voor hem ga aantrekken.
Die is altijd wel handig met kaartspelletjes voor geld.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:41:11 #114
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63776394
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja ik heb hem al op 1 kamer gezet met Medunjanin.
Ik denk dat ik nu maar Wormgoor voor hem ga aantrekken.
Die is altijd wel handig met kaartspelletjes voor geld.
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63776474
Even terugkomend op mijn vraag van vorig topic:

Welk soort passingstijl moet ik instellen bij aanvallend voetbal zoals met Liverpool ? Kort of toch direct ? (of er tussenin ?).

En vraag 2: Is het verstandig wanneer je aanvallend voetbal verkiest om toch de Countermogelijkheid aan te vinken ?!?
U MAD?
pi_63776539
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Even terugkomend op mijn vraag van vorig topic:

Welk soort passingstijl moet ik instellen bij aanvallend voetbal zoals met Liverpool ? Kort of toch direct ? (of er tussenin ?).

En vraag 2: Is het verstandig wanneer je aanvallend voetbal verkiest om toch de Countermogelijkheid aan te vinken ?!?
Antwoord 1: Direct (maar dan ook snel)
Antwoord 2: Onverstandig
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63777417
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb al aardig wat vaart kunnen maken met Leeds en zit nu in de winterstop van het vierde seizoen. M'n tweede seizoen in de Premier League.
Aan het begin van het seizoen heb ik de volgende spelers binnengehaald. Een aantal toppers, maar ook een aantal (hopelijk) grote talenten. Verder heb ik ook nog aardig wat rommel voor veel te veel geld kunnen verkopen, heerlijk die nieuwe transfermarkt.

[ afbeelding ]

Zo ongeveer half december bood Arsenal Nicklas Bendtner aan voor 4,4 miljoen en die heb ik maar meteen aangetrokken. .
Hij was niet erg tevreden bij Arsenal:

[ afbeelding ]

En zo ging het in de thuiswedstrijd tegen Arsenal een paar weken later:

[ afbeelding ]
Marquinhos, Dat word een held. Ik heb aan het begin van mijn 2de seizoen met Ajax gekocht voor 13mil. (ipv Aissati).
Hij haalt bij mij een gemiddelde van 7.3 en scoort ook regelmatig. (Hij speelt nu 1.5 jaar bij mij)
Hij speelt bij mij (in een 4-4-2 zonder ruit) als 1 van de 2 centrale middenvelders. (dat zijn bij mij altijd 1 DMC & 1 AMC).
Ik heb hem wel even getraint voor de MC positie.
Hij heeft daarbij een Free Role en heerst niet alleen over de Nederlandse velden, maar ook Europees. Omdat hij van nature erg aanvallend speelt is het de perfecte speler voor de Free Role optie, omdat hij dan toch wel van zijn MC positie afkomt. Zonder hem had ik de UEFA Cup niet gewonnen met Ajax.
Op dit moment al een bod van 25 miljoen van AC Milan, maar natuurlijk geweigerd. Hij is pas 21 en kan dus nog veel meer gaan betekenen.

Marquinhos
pi_63777805
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:34 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Marquinhos, Dat word een held. Ik heb aan het begin van mijn 2de seizoen met Ajax gekocht voor 13mil. (ipv Aissati).
Hij haalt bij mij een gemiddelde van 7.3 en scoort ook regelmatig. (Hij speelt nu 1.5 jaar bij mij)
Hij speelt bij mij (in een 4-4-2 zonder ruit) als 1 van de 2 centrale middenvelders. (dat zijn bij mij altijd 1 DMC & 1 AMC).
Ik heb hem wel even getraint voor de MC positie.
Hij heeft daarbij een Free Role en heerst niet alleen over de Nederlandse velden, maar ook Europees. Omdat hij van nature erg aanvallend speelt is het de perfecte speler voor de Free Role optie, omdat hij dan toch wel van zijn MC positie afkomt. Zonder hem had ik de UEFA Cup niet gewonnen met Ajax.
Op dit moment al een bod van 25 miljoen van AC Milan, maar natuurlijk geweigerd. Hij is pas 21 en kan dus nog veel meer gaan betekenen.

Marquinhos

Echt een toptalent, idd, kende 'm al voor de Leeds-game. Ik heb 'm in de spits staan en daar doet ie het erg aardig, veel goals en assists.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63777870
GU, hoeveel transfergeld kreeg jij in je 1e seizoen in de PL met Leeds?
pi_63777919
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
GU, hoeveel transfergeld kreeg jij in je 1e seizoen in de PL met Leeds?
Eh, iets van 8 miljoen? Heb vooral superveel spelers free transfer aangetrokken.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')