Net hoor!! Was dat een vrije speler ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ] net gratis op de kop getikt
kwam mn scout bij aan, speelde bij sampdoriaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net hoor!! Was dat een vrije speler ofzo?
Heb nu ook een jonge speler ingestroomd, 'heeft potentie om een belangrijk onderdeel van het eerste elftal te worden'.. is ook erg fijn!
heheh mooi. Lekker realitisch ook...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb al aardig wat vaart kunnen maken met Leeds en zit nu in de winterstop van het vierde seizoen. M'n tweede seizoen in de Premier League.
Aan het begin van het seizoen heb ik de volgende spelers binnengehaald. Een aantal toppers, maar ook een aantal (hopelijk) grote talenten. Verder heb ik ook nog aardig wat rommel voor veel te veel geld kunnen verkopen, heerlijk die nieuwe transfermarkt.![]()
[ afbeelding ]
Zo ongeveer half december bood Arsenal Nicklas Bendtner aan voor 4,4 miljoen en die heb ik maar meteen aangetrokken..
Hij was niet erg tevreden bij Arsenal:
[ afbeelding ]
En zo ging het in de thuiswedstrijd tegen Arsenal een paar weken later:
[ afbeelding ]
Ik zorg ook dat ik goede trainers heb voor elke aspect en maak voor elke positie een aparte training.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie alleen bezig met opstellingen en de transfermarkt of ook met (individuele) trainingen en andere randzaken?
En waar baseer je de instellingen van de training op. Puur gevoelsmatig?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik goede trainers heb voor elke aspect en maak voor elke positie een aparte training.
Dan doe ik zeker mee, want ik wil traditioneel nog een game met Telstar doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef kweek89 het volgende:
volgende challenge moet Telstar naar de top helpen worden
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwonersquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef Mindstate het volgende:
Nee man, we moeten met Bognor Regis (havenstad met 60.000 inwoners) opstomen vanuit de Blue Square South naar de Premier League!
dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwoners
Jup, bij de gedownloade versiequote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn spel loopt steeds vast op 12 juli 2009 en reageert niet meer... is dat een bekende bug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |