Je zou Raúl kunnen proberen, al hij is meer een AMC. Welke club ben je?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef insomaniak het volgende:
Iemand een goede tip voor een CM die als spelverdeler kan fungeren?
Ik zoek echt een CM, heb nu Mascherano, maar die gast komt echt niet uit de verf bij me... helaas heb ik hem ingeruild voor cambiasso...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou Raúl kunnen proberen, al hij is meer een AMC. Welke club ben je?
En waarom precies invloed zo hoog?
Dat is 't zeker, heb 'm gekocht bij Man Utd en hij begint steeds meer 'n killer op 't middenveld te worden en legt er zo nu en dan eentje in van afstand of via 'n vrije trapquote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef insomaniak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch best een goede aankoop??
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef insomaniak het volgende:
lol... ik heb m'n kapitaal verkocht...
uit: Adriano, Toldo, Mancini, Stankovic, Quaresma, Maxwell, Materazzi, Chivu, mascherano, Burdisso, Dacourt, Julio Césár (en nog een paar)
In: Felipe (dm), Veloso (vmc), Fabrégas (mc), Sakho (vlc)
Standaard opstelling nu:
------------------Felipe----------------
Maicon-----Breno-----Luiz/veloso (vmc)-----Sakho
Santon--Fabrégas--Bolzoni--Marcelo
----------Zlatan-------Bojan---------
Wissels: Zanetti, Balotelli, Muntari, Obinna en nog een paar
Kijken wat het word met deze jonkies
Ik denk dat hij er 8 uit Italië moet hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.
Succes ermee.
whaha fuck... nu je het zegt.... euhmmmm er zitten wel wat jonkies uit m'n jeugd tussen... maar ik had beter ff na kunnen denken iddquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.
Succes ermee.
Neh... Ronaldo vind ik echt zo'n pisvlek... en Messi mag ik niet omdat als ik tegen een maatje van me ga fifa'en die klote messi altijd tegen me scoortquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef RayMania het volgende:
Ik zou Messi en Ronaldo halen, misschien dat je dan wel kampioen wordt.
Oh ja, ik dacht dat hij die City-knakker wasquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er 8 uit Italië moet hebben
Heb dat al een stuk of 4 keer meegemaakt in mijn Leeds game.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat hij die City-knakker was
Trouwens, iemand onderstaande melding al eens gehad?
[ afbeelding ]
* insomaniak cheat nietquote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En meteen manager of the month geworden?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Februari was een goede maand voor Leeds United
jup.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
En meteen manager of the month geworden?
Ja, steam uitzetten en in de folder van steam naar steamapps/football manager 2009 gaan en daar FM09 aanklikkenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heb het spel sinds vandaag, maar het gaat echt supertraag. Kan het sneller? Zonder steam ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Deel 10 al weer![]()
Moet toch vaker gaan spelen
Insúa is inderdaad een zeer goede optie in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:33 schreef OmeCorn het volgende:
Krijg eindelijk een beetje de smaak te pakken wat betreft Football Manager. Ook met Leeds bezig. 15 gespeeld, één keer gelijkgespeeld en 14 keer gewonnen (zonder cheaten, zo ben ik niet). Leage One is te makkelijk ofzo.
Nog een tip voor een Linksback: Insúa van de Liverpool reserves is bij mij een toppert, heb 'm op loon kunnen halen aan het begin van het seizoen.
nee, ik noem het gewoon een hulpmiddel om makkelijk de spelers te kopen die je wilt, en geen financiele problemen te kunnen krijgen.quote:
Dan is het nog steeds cheaten hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 09:07 schreef sezten het volgende:
[..]
nee, ik noem het gewoon een hulpmiddel om makkelijk de spelers te kopen die je wilt, en geen financiele problemen te kunnen krijgen.
Cool, mag ik je savegame?quote:maar for your information; ik doe al zonder, met cavese, Serie C1/B
Altijd lulligquote:Op donderdag 4 december 2008 07:14 schreef Kn0x het volgende:
1-1 onterecht verloren
Surequote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds cheaten hoor
[..]
Cool, mag ik je savegame?
Ga dan eens kijken wat ik in die game kan bewerkstelligen.
(En ondertussen ook mijn Leeds game)
Gewoon uploaden via rapidshare ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Sureik zit nog wel in de voorbereiding op het seizoen soort van (alleen al wel een bekerwedstrijd gehad)
even kijken hoe ik dat ga doen.. zo'n save game aan jou geven =)
Bijna elke keer als ik een bod doequote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik koop liever mijn favoriete spelers en alles.. maar dat word ook altijd na 1-2 seizoen boringquote:Op donderdag 4 december 2008 10:41 schreef VlaDje het volgende:
Begrijp niet dat mensen lol hebben aan 700mil in kas.
Ik trek liever een potentieel ster aan voor een miljoentje wat ik te besteden heb, dan dat ik 200 zekere sterren binnenhaal
Probeer het eens met een kleine club, of je dan je hoofd boven water kan houden betwijfel ikquote:Op donderdag 4 december 2008 10:59 schreef sezten het volgende:
[..]
ik koop liever mijn favoriete spelers en alles.. maar dat word ook altijd na 1-2 seizoen boringmaar dit Cavese game heb ik nu ook al bijna weer genoeg van
Cavese savegame:
http://rapidshare.com/files/170099609/Cavese.fm.html
ik speel nu met Cavese, Serie C1/b in Italiëquote:Op donderdag 4 december 2008 11:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Probeer het eens met een kleine club, of je dan je hoofd boven water kan houden betwijfel ik
Logisch nadenkenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
Ajax draait zo stroef bij mij..huntelaar altijd 5en of 6en....
Kan maar niet op een goede tactic komen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ] net gratis op de kop getikt
Net hoor!! Was dat een vrije speler ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef kweek89 het volgende:
[ afbeelding ] net gratis op de kop getikt
kwam mn scout bij aan, speelde bij sampdoriaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net hoor!! Was dat een vrije speler ofzo?
Heb nu ook een jonge speler ingestroomd, 'heeft potentie om een belangrijk onderdeel van het eerste elftal te worden'.. is ook erg fijn!
heheh mooi. Lekker realitisch ook...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb al aardig wat vaart kunnen maken met Leeds en zit nu in de winterstop van het vierde seizoen. M'n tweede seizoen in de Premier League.
Aan het begin van het seizoen heb ik de volgende spelers binnengehaald. Een aantal toppers, maar ook een aantal (hopelijk) grote talenten. Verder heb ik ook nog aardig wat rommel voor veel te veel geld kunnen verkopen, heerlijk die nieuwe transfermarkt.![]()
[ afbeelding ]
Zo ongeveer half december bood Arsenal Nicklas Bendtner aan voor 4,4 miljoen en die heb ik maar meteen aangetrokken..
Hij was niet erg tevreden bij Arsenal:
[ afbeelding ]
En zo ging het in de thuiswedstrijd tegen Arsenal een paar weken later:
[ afbeelding ]
Ik zorg ook dat ik goede trainers heb voor elke aspect en maak voor elke positie een aparte training.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie alleen bezig met opstellingen en de transfermarkt of ook met (individuele) trainingen en andere randzaken?
En waar baseer je de instellingen van de training op. Puur gevoelsmatig?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik goede trainers heb voor elke aspect en maak voor elke positie een aparte training.
Dan doe ik zeker mee, want ik wil traditioneel nog een game met Telstar doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef kweek89 het volgende:
volgende challenge moet Telstar naar de top helpen worden
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwonersquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef Mindstate het volgende:
Nee man, we moeten met Bognor Regis (havenstad met 60.000 inwoners) opstomen vanuit de Blue Square South naar de Premier League!
dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Velsen-zuid/IJmuiden hebben geeneens die 60k inwoners
Jup, bij de gedownloade versiequote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn spel loopt steeds vast op 12 juli 2009 en reageert niet meer... is dat een bekende bug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |