Helemaal eens. FM 2009 is veel beter dan zijn voorganger en is perfect speelbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:04 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Sorry, maar op dit soort reacties past maar 1 smiley:
Verdiep je eens er gewoon in zeg, het spel is al gewoon speelbaar vanaf dag 1, er zitten nog wat kleine minime foutjes in die helemaal niets aan het spelplezier bederven...
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Waarom kunnen ze niet eens een spel uitbrengen waarvoor je niet eerst tot februari moet wachten tot hij speelbaar is...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Waarom kunnen ze niet eens een spel uitbrengen waarvoor je niet eerst tot februari moet wachten tot hij speelbaar is...
Tering man, Dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef neen het volgende:
hahaaa, even een pauze met FM 2009 voor mij..... net wezen opruimen en kom opeens Co Adriaanse Football World Manager tegendas pas een echt heldenspel
Dan kan je wel de quizen (meervoud van quizquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt mijn opa met fifa manager 09 aanzetten voor Sinterklaas ipv Football Manager.![]()
Je moet blij zijn dat je er nog eentje hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt mijn opa met fifa manager 09 aanzetten voor Sinterklaas ipv Football Manager.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Gozer, dan ruil hem toch en bedank je hem van harte voor fifa 2009.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ken geen enkel ander spel waarbij mensen die hem kopen eerst een paar dagen moeten wachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.
Dat spel is geniaal, als je te lang op de club blijft word je vrouw boosquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja je hebt wel een punt als je verwacht dat een spel voor 100% perfect is op het moment van de release. Dat is FM echter nooit en is het nu gewoon goed/acceptabel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ken geen enkel ander spel waarbij mensen die hem kopen eerst een paar dagen moeten wachten.
Of waarbij behoorlijk wat mensen (die hem gewoon legaal hebben) de game spontaan vastloopt op een bepaalde datum. Kijk alleen al naar de changelist van elke patch. Een voorbeeld dat het spelplezier wel beinvloed is bijv. dat er bij een cup de verkeerde club doorgaat naar de volgende ronde, omdat het niet helemaal goed is geprogrammeerd (zag ik een topic terug nog geloof ik)... Naar verhouding valt het met FM09 nog mee, ten opzichte van de vorige delen, dat wel.
Dat is het zekerquote:Maar verder natuurlijk een fantastisch spel![]()
Nou wat zijn we ondankbaar hé.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Gozer, dan ruil hem toch en bedank je hem van harte voor fifa 2009.
Ondank koter
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef John_Gotti het volgende:
Leuke DR/WBR, vooral voor de iets kleinere clubs. Bij mij heeft hij 1 seizoen basis bij Ajax gestaan en is nu vaste reserve voor die positie.
Leuke regens. Zeker je spits, mits die er een beetje composure bij gaat krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef sjimz het volgende:
Heb 5 lekkere regens bij Leeds nu rondlopen.
1tje komt ook daadwerkelijk uit de eigen jeugd van Leeds.
De Portugees en de Fransman heb ik voor 0 euro kunnen overnemen (iet eens compensatie geld) en de 2 jeugdige Britse verdedigers hebben wel wat gekost maar ik zie genoeg potentie in ze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
En ineens begint het wél te lopen. Heb me de laatste wedstrijden opgewerkt naar #4!
Ik kreeg eerst nog veel goals tegen en vooral ongelukkig (blessuretijd), maar dat lijkt voorbij te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben vooral blij met de overwinningen op Wolves (nummer drie nu) en Bristol Rovers (tot mijn wedstrijden hadden hun alles thuis gewonnen en hun doelsaldo was 10-0).
Als ik zo door blijf gaan, dan zitten de playoffs er wel in.
De taal kun je gewoon bij de instellingen aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:55 schreef Daniane het volgende:
is er al een NL taalpakket te downloaden ofzo?ik vind Engels zo onhandig...
Ah cool thanks.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
De taal kun je gewoon bij de instellingen aanpassen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef JantjeW het volgende:
Amerikanen en voetbalDe review van FM 2009 op IGN krijgt welgeteld een 2.0 van de maximale 10.0.
http://uk.pc.ign.com/articles/936/936295p1.html
De graphics zijn dan ook inderdaad niet te vergelijken met die van bijvoorbeeld FIFA 2009.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef JantjeW het volgende:
Amerikanen en voetbalDe review van FM 2009 op IGN krijgt welgeteld een 2.0 van de maximale 10.0.
http://uk.pc.ign.com/articles/936/936295p1.html
Wel hoor, die Serie C cup is bij velen gewoon een bug, bij sommige niet maar ook bij mensen met het echte spel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.
Omdat 'ie gewoon eigenlijk niet bijzonder is, maar de AI heeft hem te goed gemaakt (attribs) -- echter, in realiteit is hij heel doorsnee. Attribs, verborgen, attribs EN "CA" (Current Ability) maken een speler goed, en dat laatste is misschien wel de belangrijkste factor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:31 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kan dat Jack Tuyp van Volendam zulke goede kwaliteiten heeft maar zo weinig kost? Maar, moet ik er wel bij zeggen, toch krijg ik hem niet goed presterende, hoe kan dat weer vervolgens aangezien zijn kwaliteiten anders doen vermoeden?
En hebben jullie dat FM wel eens spontaan vast loopt wanneer je een wedstrijd wil gaan spelen?
Niet zichtbaar, daarom heten ze ook verborgen attributesquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Apekoek het volgende:
verborgen attribs? waar staat zoiets?
Die zijn totaal niet te ontdekken? Ook niet met scouts? En de verborgen attributen, welke kwaliteiten houden die in? Of betekend dat gewoon algemeen talent?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet zichtbaar, daarom heten ze ook verborgen attributes
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Apekoek het volgende:
HOAXquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioenen 2008/2009.
[ afbeelding ]
Het spel heet toevallig Football (of Worldwide soccer) Manager.quote:Gameplay
Yes, the depth of management in this game is impressive. But, it’s not impressive enough to make up for the fact that you aren’t actually playing soccer.
En dan vonden jullie mijn reactie domquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Apekoek het volgende:
Die van jou blijft nog steeds dommerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dan vonden jullie mijn reactie dom
Iemand? Als die verborgen attributen er zijn, moet je ze natuurlijk wel kunnen ontdekken. Is dat in de vorm van talent? Of prestatie over verschillende wedstrijden en daarvan het gewogen gemiddelde?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die zijn totaal niet te ontdekken? Ook niet met scouts? En de verborgen attributen, welke kwaliteiten houden die in? Of betekend dat gewoon algemeen talent?
Dat heeft te maken met persoonlijkheid. Een speler als Raúl is bijvoorbeeld heel erg trouw aan zijn club. Een speler als Maradona is erg onberekenbaar. In de data editor kun je wel kijken wat die statistieken zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand? Als die verborgen attributen er zijn, moet je ze natuurlijk wel kunnen ontdekken. Is dat in de vorm van talent? Of prestatie over verschillende wedstrijden en daarvan het gewogen gemiddelde?
Jullie kunnen er wel om lachen, maar kan iemand mij het uitleggen?
Hidden Attributes hebben vaak ook te maken met het karakter van de speler, hoe die op complimenten of onrust reageert bijv.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met persoonlijkheid. Een speler als Raúl is bijvoorbeeld heel erg trouw aan zijn club. Een speler als Maradona is erg onberekenbaar. In de data editor kun je wel kijken wat die statistieken zijn.
Ahahahaha, ik moest nóg harder lachen toen ik je UI, usernaam én ondertitel zagquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die van jou blijft nog steeds dommer
Niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die van jou blijft nog steeds dommer
paupersquote:
Search - Staffquote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
hoen kan je meer staff aantrekken? ik moet nog 5 coaches en 3 scouts
Bij mij ziet hij er nu zo uit. Hij moet nog wel een stuk groeien.quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Delph heeft hier z'n eerste interland gespeeld. Een vriendschappelijke tegen Paraguay.
Netjes!quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Delph heeft hier z'n eerste interland gespeeld. Een vriendschappelijke tegen Paraguay.
van afstand schieten op laag zetten in de individuele spelerstactieken. en doorsteek ballen op hoogquote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Mijn spelers schieten elke kans huizenhoog over en schieten veel van afstand.
Hoe voorkom ik dit?
Wie schieten allemaal ver en hoog over? Zeker de wingers + amc? Dit komt (volgens mij) omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken. Of de mentaliteit van de spitsen staat de hoog of de mentaliteit van de amc staat te laag. En natuurlijk long shots op rarely zettenquote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe voorkom ik dit?
Te veel creativiteit gegeven misschien?quote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe voorkom ik dit?
Por que jogas en Espanol?quote:Sezten
Hahaquote:Op zondag 7 december 2008 17:48 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Por que jogas en Espanol?
Ofzoiets...
Zeg dat maar eens tegen de hoofdsponsor!quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, m'n bestuur (Man Utd) presteert 't om 'n bod van 21 mln op Rafael Carioca te accepteren van Valencia.
Hoe verzinnen ze 'tIk zit nog met 'n transferbudget van 41 mln en ver onder m'n loonbudget, dus er is totaal geen sprake van 'n financiële crisis
New contract did the trickquote:Op zondag 7 december 2008 18:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen de hoofdsponsor!
Ik gebruik op het moment een aangepaste versie 'On The Edge' van FMBritain, het is wel van belang dat je goede backs hebt en vooral ook een targetman en een bewegelijke spits.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef OmeCorn het volgende:
Ik had bij m'n Leeds strategie eerst geen individuele tactieken (en geen aangepaste teamtactiek) en die probeer ik er nu in te sleutelen zodat ik niet de hele tijd win met matige 1-0 wedstrijden met amper kansen. Welke tactiek hanteren jullie met Leeds? Ik probeerde net een aangepaste vorm van "Playing Like The Dutch" die op Manutd staat. Hier wordt het echter niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |