paupersquote:
Search - Staffquote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
hoen kan je meer staff aantrekken? ik moet nog 5 coaches en 3 scouts
Bij mij ziet hij er nu zo uit. Hij moet nog wel een stuk groeien.quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Delph heeft hier z'n eerste interland gespeeld. Een vriendschappelijke tegen Paraguay.
Netjes!quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Delph heeft hier z'n eerste interland gespeeld. Een vriendschappelijke tegen Paraguay.
van afstand schieten op laag zetten in de individuele spelerstactieken. en doorsteek ballen op hoogquote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Mijn spelers schieten elke kans huizenhoog over en schieten veel van afstand.
Hoe voorkom ik dit?
Wie schieten allemaal ver en hoog over? Zeker de wingers + amc? Dit komt (volgens mij) omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken. Of de mentaliteit van de spitsen staat de hoog of de mentaliteit van de amc staat te laag. En natuurlijk long shots op rarely zettenquote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe voorkom ik dit?
Te veel creativiteit gegeven misschien?quote:Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe voorkom ik dit?
Por que jogas en Espanol?quote:Sezten
Hahaquote:Op zondag 7 december 2008 17:48 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Por que jogas en Espanol?
Ofzoiets...
Zeg dat maar eens tegen de hoofdsponsor!quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, m'n bestuur (Man Utd) presteert 't om 'n bod van 21 mln op Rafael Carioca te accepteren van Valencia.
Hoe verzinnen ze 'tIk zit nog met 'n transferbudget van 41 mln en ver onder m'n loonbudget, dus er is totaal geen sprake van 'n financiële crisis
New contract did the trickquote:Op zondag 7 december 2008 18:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen de hoofdsponsor!
Ik gebruik op het moment een aangepaste versie 'On The Edge' van FMBritain, het is wel van belang dat je goede backs hebt en vooral ook een targetman en een bewegelijke spits.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef OmeCorn het volgende:
Ik had bij m'n Leeds strategie eerst geen individuele tactieken (en geen aangepaste teamtactiek) en die probeer ik er nu in te sleutelen zodat ik niet de hele tijd win met matige 1-0 wedstrijden met amper kansen. Welke tactiek hanteren jullie met Leeds? Ik probeerde net een aangepaste vorm van "Playing Like The Dutch" die op Manutd staat. Hier wordt het echter niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |