Bij de image link code de laatste optie kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:34 schreef John_Gotti het volgende:
Sjimz, hoe doe ik dat???
En bedankt natuurlijk
bij Banega moet ik hele tijd aan dat rukfilmpje denken...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
mid table finish.
Voor avoid relegation had ik anders 16 miljoen beschikbaar
Ben nu bezig Banega of Joey Barton te strikken voor wat extra pit op het middenveld.
Veel scouten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe vinden jullie die regens altijd?
1 (mininmaall) scout per werelddeel laten zoeken naar speler onder de 20/19/18, wat je zelf wil. Dan komen zij vanzelf met tips.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe vinden jullie die regens altijd?
Eens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme opmerking ooit in dit topic
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:07 schreef John_Gotti het volgende:
Marquinhos was al eerder genoemd als toptalent, hier een screentje.
[ afbeelding ]
1 |
Mucho Graciasquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:16 schreef JantjeW het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die moet je hebben John_GottiNiet de URL maar degene die tussen IMG staat
Dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Sorry, maar op dit soort reacties past maar 1 smiley:quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Waarom kunnen ze niet eens een spel uitbrengen waarvoor je niet eerst tot februari moet wachten tot hij speelbaar is...
Helemaal eens. FM 2009 is veel beter dan zijn voorganger en is perfect speelbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:04 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Sorry, maar op dit soort reacties past maar 1 smiley:
Verdiep je eens er gewoon in zeg, het spel is al gewoon speelbaar vanaf dag 1, er zitten nog wat kleine minime foutjes in die helemaal niets aan het spelplezier bederven...
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Waarom kunnen ze niet eens een spel uitbrengen waarvoor je niet eerst tot februari moet wachten tot hij speelbaar is...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Mindstate het volgende:
Tering man, Dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef neen het volgende:
hahaaa, even een pauze met FM 2009 voor mij..... net wezen opruimen en kom opeens Co Adriaanse Football World Manager tegendas pas een echt heldenspel
Dan kan je wel de quizen (meervoud van quizquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt mijn opa met fifa manager 09 aanzetten voor Sinterklaas ipv Football Manager.![]()
Je moet blij zijn dat je er nog eentje hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt mijn opa met fifa manager 09 aanzetten voor Sinterklaas ipv Football Manager.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |