Netjes.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
En ineens begint het wél te lopen. Heb me de laatste wedstrijden opgewerkt naar #4!
Ik kreeg eerst nog veel goals tegen en vooral ongelukkig (blessuretijd), maar dat lijkt voorbij te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben vooral blij met de overwinningen op Wolves (nummer drie nu) en Bristol Rovers (tot mijn wedstrijden hadden hun alles thuis gewonnen en hun doelsaldo was 10-0).
Als ik zo door blijf gaan, dan zitten de playoffs er wel in.
De taal kun je gewoon bij de instellingen aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:55 schreef Daniane het volgende:
is er al een NL taalpakket te downloaden ofzo?ik vind Engels zo onhandig...
Ah cool thanks.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
De taal kun je gewoon bij de instellingen aanpassen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef JantjeW het volgende:
Amerikanen en voetbalDe review van FM 2009 op IGN krijgt welgeteld een 2.0 van de maximale 10.0.
http://uk.pc.ign.com/articles/936/936295p1.html
De graphics zijn dan ook inderdaad niet te vergelijken met die van bijvoorbeeld FIFA 2009.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef JantjeW het volgende:
Amerikanen en voetbalDe review van FM 2009 op IGN krijgt welgeteld een 2.0 van de maximale 10.0.
http://uk.pc.ign.com/articles/936/936295p1.html
Wel hoor, die Serie C cup is bij velen gewoon een bug, bij sommige niet maar ook bij mensen met het echte spel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Als je hem legaal hebt, en de eerste patch geinstalleerd heb je geen problemen. Althans geen bugs die het spelverloop en/of spelplezier beïnvloeden.
Omdat 'ie gewoon eigenlijk niet bijzonder is, maar de AI heeft hem te goed gemaakt (attribs) -- echter, in realiteit is hij heel doorsnee. Attribs, verborgen, attribs EN "CA" (Current Ability) maken een speler goed, en dat laatste is misschien wel de belangrijkste factor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:31 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kan dat Jack Tuyp van Volendam zulke goede kwaliteiten heeft maar zo weinig kost? Maar, moet ik er wel bij zeggen, toch krijg ik hem niet goed presterende, hoe kan dat weer vervolgens aangezien zijn kwaliteiten anders doen vermoeden?
En hebben jullie dat FM wel eens spontaan vast loopt wanneer je een wedstrijd wil gaan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |